heheheh..mijn man houdt zich graag van den domme. Maar mocht deze cyclus toch een eind vinden binnenkort, dan ben ik bang dat hij zich niet meer van de domme kan houden! Aan de andere kant...ik doe altijd gewoon net of ik niet weet wanneer m'n vruchtbare dagen zijn. ja, halverwege komt íe er wel achter ofzo...maar ja...dan hebben we het meeste smepwerk lekker toch al verricht!
hahaha mijn man moest ook echt niet weten als ik mijn ei had want dan kon hij het niet meer hoor! tezzz ik weet dat het bij de eerste wat langer kan duren voor je hem echt gaat voelen maar ik ben gewoon ongeduldig
lieve meiden Ik ga er vandoor voor vandaag! Heel erg bedankt voor jullie steun vandaag en maar hopen dat ik morgen toch niet rood ben (heb nou wel weer vage krampjes...lang niet gehad!) Tot morgen! Liefs Tezzzzzzzzzzzz
Ja morgen zeker nog een optie..zit je waarschijnlijk boven op je ei...of sterker nog..zit hij er boven op!
goedenavond dames! tezz balen meid van je nega test! misschien dat t toch te vroeg is ofzo! ik heb vanavond mn eisprong gehad. ik voelde hem heel duidelijk dit keer. had enorme stekende pijn links onder in mn buik en een uur later was t over.. heb dit al 1 keer eerder gehad en toen gaf FF na een paar dagen ook op die dag mn kruis. dus weet dan haast wel zeker dat dit mn ei was. ik doe niet meer tempen deze maand dus ga maar op mn gevoel af! wel gesmept vanmorgen dus dat is mooi de laatste 3 maanden was mijn LF 12 dagen dus vandaag + 12 dagen kom ik op 17 nov .. ik sta nu op de 19e...kan iemand me misschien op de 17e zetten? thx! liefs marieke
Marieke; mooi op tijd geklust dus ! Beastie, heel fijne vakantie (moet morgen vroeg werken, dus "spreek" je pas weer als je terug bent) Jeldou, klus ze! En de rest; welterusten!
Morgen dames! Ik mag rood gemaakt worden. Ongi is er en zet denk ik of vanavond nog door of morgen in ieder geval. (Daarom wact ik nog heel ff met banner om te kijken wat ie doet)Baal als een stekker.Heb er deze keer behoorlijk pijn bij ook.... Mag vandaag van mezelf ook lekker janken en daarna er weer tegen aan. @Miepie, wij gaan lekker volgende maand roze he? LF is er ook niet beter op geworden trouwens, momenteel maar 9 dagfen geloof ik...) k*t
Hè balen meis! Maar je weet het dus niet 100% zeker? Dus eigenlijk heb je nog geen bloed of zie je het aan je temp. Digi knuffel voor jou! Silla
hey silla dank je, jawel weet het wel zeker. Maar ik vind het moeilijk te beslissen of het spotting is of al ongi...Maar eigenlijk denk ik gewoon ongi al.
Pfff... Julita, wat balen zeg. Ik twijfel de eerste dag ook altijd wat het is. Meestal is het niet zo veel maar op het einde van de dag toch ietsiepietsie rood, dus dan noem ik dat ook maar dag 1. Maar hoe je het ook went of keert, het blijft klote. Ik heb even in de agenda gekeken en als je 30 dagen aanhoudt dan is je volgende NOD 5 december, dan zou het in ieder geval een mooi sinterklaascadeautje zijn! Dikke knuffel.
hallo dames 1 dezer dagen verwacht ik mijn ongi en zoals het nu voelt komt hij er ook zeker aan 5 dec hebben wij onze eerste afspraak in het ziekenhuis dat wil zeggen nog een maand te gaan dus ik wilde het smeppen ook eens gaan ondernemen ben benieuwd! ik blijf positief groetjes
Lieve Tezzzzz k*t meid... Maar wie weet valt het nog mee Hier lange wachten begonnen op die oude versleten sofa. 12 dagen nog mmmm heeeeeeeeeeel lang.
Morning ladies, Net naar de huisarts geweest! Nou de test was positief, mijn huisarts zei: " Het wordt vast een jongetje zo knallen de blauwe streepjes v/d test af" hihihhihi. Volgens haar ben ik 5 wkn zwanger maar ja...ik weet gewoon zeker dat dat gewoon niet kan en ik gewoon 4 wkn ben. Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de gyn. Maar die ga ik pas vrijdag bellen. Zit nu op het werk maar kan dus niet de test van de HA laten showen, ze gebruikt trouwens dezelfde die ik altij op i-net koop...Clearview hihihihhi. Groetjes Silla
He Julita! Balen zeg, wat k*t! Ik hoop dat de Sint iets moois voor je meebrengt op 5 dec! En Silla, geweldig nieuws! Een helderziende dokter, vanwege de twee streepjes blauw. Nou hier vanmorgen weer een ovutest gedaan, iets minder positief als gisteren.. maar hij kan nog wel volgens mij. Gister dus niet gesmept omdat het niet lukte. Ik zei tegen hem, dan kom je morgenochtend maar even thuis van het werk! hihi, dus hij komt zo met een smoes naar huis! Om even te smeppen! Want ben bang als we het vanavond doen dat het dan al te laat is.. dat het ei dan al geweest is! Wat denken de experts ervan? Groeties Jel!
hoi dames.... hier misselijk en nog meer misselijk...bleh.... maar ja ik heb het er wel voor over..... Silla gefeliciteerd met je mooie posi test bij de ha.... ik heb verder de rest nog niet doorgelezen...sorry
Yes het is gelukt! We hebben gesmept! hahaha, sorry moest het even kwijt! Nu maar hopen dat we op tijd zijn!