Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Tezz je hebt gelijk, als je vrijdag nog niet rood bent, dan zou ik er nog een test tegen aan gooien..

Ik heb dan vandaag over twee weken mijn nod, zeg maar 19 nov.
    Nog 2 weekjes wachten hé!
    Is het nu ook verstandig om morgen nog te gaan klussen?
    Waarom is dat eigenlijk?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    We hebben eigenlijk geen idee! Misschien omdat je ei stiekum toch verlaat kan zijn. Of dat je baarmoeder nog een keer 'wakker geschud' wordt. Of gewoon voor de fun! Geen idee! Maar doe het maar, morgenavond. Kwaad kan het zeker niet! En veeel plezier ermee! Funsmeppen is een stuk relaxter toch (ik kan het weten, we funafterafterfun-smeppen al een hele poos! :) )

En nou moet ik ECHT gaan!

Groetjes!

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik weet het....maar weet even niet wat ik nu met mezelf aanmoet...

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik hoor net dat mijn beste vriendin zwanger is....ben zo blij voor haar, maar aan de andere kant voel ik me zo ellendig.

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    CynthiaB, ik snap de spanning helemaal. Maar als je nu negatief test dan zit je in een dip terwijl je aan de andere kant dan weer gaat twijfelen omdat je misschien te vroeg hebt getest. En dan ben je nog zenuwachtiger. Het is gewoon een rottijd, de tijd net voor je NOD. Maar volgens mij wist je ook niet precies wanneer je ei was of wel? Ik weet dat het nu gemakkelijk praten is, maar ik had me de vorige keer voorgenomen pas op NOd te testen als de ongi uitbleef (helaas was het niet nodig). Dan heb je ook meer kans op zekerheid. Je moet ednk ik gewoon met jezelf afspreken om bijvoorbeeld te wachten tot zondagochtend. Dan zit je veel dichterbij je NOd en dan heb je nu iets om naar toe te leven. Dan weet je gewoon bij twijfel: nog eventjes wachten tot zondag en dan weet ik meer. Maar het is inderdaad heeeel moeilijk.

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Cynthia, fijn voor je vriendin maar ik zou er stiekem toch ook wel een beetje van balen. Ik weet dat mijn beste vriendin ook bezig is (bijna net zo lang als wij). Wij hebben het het erg vaak over en ik hoop echt dat ze ook heeeel snel zwanger is, want ze zou een supermoeder zijn en elke keer als het bij haar niet raak is dan raakt mij dat ook heel erg. Maar als het zover is en ik moet nog maanden wachten dan is het helemaal niet zo leuk en daar zijn wij beiden van bewust. Hopelijk komen wij snel achter elkaar. En misschien volg jij haar wel heel snel. Maar het is niet fijn. Weet je vriendin wel dat jullie ook bezig zijn?

Ik heb trouwens nu hetzelfde met ovutesten. Ik wilde gisteren ook al beginnen met ovutesten. Slaat nergens op want ik moet nog even wachten maar gewoon het gevoel dat ik alvast iets kan doen zorgde er bijna voor dat ik al begonnen was. Maar nu begin ik morgen en hopelijk vind ik dan binnen een dag of 3 mijn ei. We zullen zien.

7. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Ahhh neeee! Dat meen je niet! Getver, nou dat had ik dus zondag ook.. hoorde dat een vriendin van me zwanger is!
    Ja natuurlijk gun je het hun van harte, maar het is zo hard, jij had eerst zwanger moeten zijn! Zo voelt het dan!
    K*t he!
    Ik zwelg ook momenteel in zelfmedelijden! Zit aan de groene thee en aan de etos pillen en praying dat het deze keer eens raak is!
    xxx

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb tegen haar gezegd dat ik heel blij voor haar ben en niet verdrietig, nu is dat eerste gedeelte wel waar, maar ik ben wel verdrietig, en ik baal zo onwijs dat het bij ons nog niet heeft mogen lukken. Mijn schoonzus, nu mijn beste vriendin. Ik zit straks tussen de bolle buiken...

En dan ook nog op de wachtbank, en nog eigenlijk niet kunnen testen....bah!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja...kl*te he?

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Cynthia; heeeeele dikke knuffel! Niet leuk allemaal :-?
    Julita, balen zeg :( > had zo gehoopt dat jij dan in elk geval wel in ronde 9 zou blijven hangen....
    Pas getrouwd, wat spannend! We kunnen altijd meer roze gebruiken hier ;)
    Tezzz en Rainstarr, wat k*t, dat wachten... en dat je ook helemaal niks kan doen! Frustrerend :-?
    Beastie, je bent vast al weg, maar zo niet: fijne vakantie!
    Go4baby, gezellig, fam op bezoek. Weten ze het al?
    Leentje, had afgelopen maand precies hetzelfde. Ben zoals op de gebruiksaanwijzing staat op dag 6 al begonnen (uitgaande van 24 dagen) en zoals gewoonlijk mijn ei op dag 12... probeer dit keer pas op dag 10 te beginnen, heb nooit eerder een positieve test gehad, dus moet wel goed zijn dan.

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Thanks!

Heb jij echt letterlijk nooit een positieve ovulatietest gehad of deze maand niet?

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, wel positieve ovu-testen gehad! Alleen altijd pas rond dag 12, dus onzin om op dag 6 al te beginnen dan, zoals in de gebruiksaanwijzing staat ;).
    Heb alleen de eerste maand geen posi test gehad, ben daarna vanaf een duidelijke streep 2x per dag gaan testen en heb de afgelopen maanden zo mijn eitje gevonden...
    Bedoelde met "nooit eerder" dus "Nooit eerder dan op dag 12".

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo allemaal!

ff een lang verhaal..... sorry alvast...

Julita, balen meid!Ik had zo gehoopt dat je de anderen achterna zou gaan :( Verwen jezelf maar een beetje, en hopelijk brengt deze nieuwe ronde wel het geluk!

Cynthia, moeilijk hoor! Ik snap heel goed wat je voelt. Hopelijk test je over een paar dagen ook mooi positief en kunnen jullie lekker samen genieten van het zwanger zijn! Ik ga extra hard voor je duimen!

Rainstarrr en Tezzz, we houden voorlopig maar aan geen nieuws is goed nieuws! Hopelijk testen jullie allebei wel snel positief!

Silla, fijn dat je test goed was bij je ha. Eigenlijk hoop ik een beetje voor je dat het toch 5 weken is, dat zou wel weer een spannende week schelen!

Jeldou, Heel veel succes op de wachtbank!

Liesje76, balen zeg dat je gelijk al zo misselijk bent. Je weet gelukkig wel waar je het voor doet maar ik hoop toch dat je je snel weer een beetje beter gaat voelen!

Pas getrouwd, wat spannend zeg! Klink allemaal goed! Hopelijk test je morgen dik positief! Ik ga voor je duimen!

Go4baby, werk niet te hard he meid ;)

Miepie, nog ff en dan kunnen jullie ook alweer flink aan de smep! Ik ga deze ronde extra voor je duimen!

Beastie, mocht je nog niet weg zijn (al denk ik het wel) een hele fijne vakantie gewenst! Geniet ervan!

-----

Willen jullie misschien nog eens met mij meedenken?
    Ik zal eerst eens mijn kaartje plaatsen;

Nu heb ik al een paar dagen last van spotting (oud bruin bloed) maar na het klussen net begin ik nu toch echt meer bloed te verliezen. Wat denken jullie, is deze ronde zonder eisprong nu voorbij? Of moet ik gewoon door gaan met tempen? Ik weet niet meer wat ik van mijn lichaam moet denken op het moment.

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hmm....van temperatuurgrafiekjes heb ik niet echt verstand, maar ik zou nog even afwachten tot je echt helder rood bloed hebt, en dat dan als dag 1 van de volgende cyclus nemen, als 'ie tenminste komt, we hopen natuurlijk heel hard van niet....

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kan er geen ei in ontdekken, Wieffie... :( Balen zeg!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Of het moet 7 dagen geleden zijn geweest, na die daling... dan zou het nou (6 DPO) een innesteling kunnen zijn... [-o< [-o< [-o<

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wieffie, ik zou sowieso doorgaan met tempen zodat je e.e.a. aan de gyn kunt overleggen. Ik heb ook wel eens een onduidelijke grafiek gehad en toen heb ik even voor info de huisarts gebeld. Die zei dat het vaker voorkomt dat je vanuit je temp grafiek niet altijd alle info kan halen, dat het bij sommige vrouwen gewoon minimaal is en je niet enkel uit kan gaan van de gegevens voortkomend uit de grafiek. Maar het blijft gewoon moeilijk. Toch is het fijn dat je binnenkort een afpsraak hebt met de gyn, dan kun je eens even lekker alles bespreken en doorlopen en dan kan hij/zij je helpen met je ongerustheid e.d.

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik zou ook doorgaan met tenmpen.
    want je hebt een daling gehad 6/7 dagen geleden!
    dus dat kan je ei zijn geweest

ik had vandaag toets. gister echt goed geleerd maar er is niks blijven zitten....echt balen. dus ik ga nu voor de herkanisng in december en die moet ik goed maken.

ook gesprek gehad met mijn mentor over mijn fibromyalgie..........ze wilde weten wat ze kon betekenen enz......wel echt super lief.

ik verga momenteel van de borrelende buikpijn (ben aan de diaree enz) echt niet leuk en ga ook zo in bed liggen ben echt harstikke moe en verga van d epijn overal!

ook nog steeds geen positieve ovutest dus hoop dat die binnenkort komt!
    maar wel gister gesmept :D

(hopend op morgen!)

XXX

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee, ik geloof niet dat ik een ei heb gehad hoor. Ik vraag me alleen af of ik nu ongi ben en deze kl*te cyclus achter me kan laten... misschien moet ik het gewoon nog ff afwachten...

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf

dit is mijn kaartje tot nu toe

Deel Deze Pagina