Meiden zoals al eerder gezegd bewondering voor het steeds temperaturen hoor. Ik snap er niets van. Maar goed ik heb ook een regelmatige cyclus dus is voor mij ook niet echt nodig. (gelukkig)
Lukt mij ook niet hoor, Ellenk... Sta op en denk er dan niet bij na te tempen. Daarnaast sta ik door de week om iets voor 6 uur al op, zie het niet zitten in het weekend mijn wekker op 5.45 te gaan zetten om te tempen . Hou het voorlopig bij ovu-testen en als we weten dat we binnen 2 maanden naar de dokter gaan (als het in dec. nog niet raak ik ws) ga ik een poging doen... :-?
ik heb een blaadje en de temp meter op mijn nachtkastje liggen! om 8uur iedere dag gaat de wekker dan eerst tempen en dan pas de rest. als je hem op je nacht kastje legt samen met je foliumzuur is het makkelijk te doen
@ Wieffie, als ik je kaartje zo bekijk kan FF niet goed bepalen wanneer je je ei gehad hebt omdat je niet (zoals ik het zie dmv de doorzichtige stipjes) elke dag om dezelfde tijd tempt. Klopt dat? Ik denk dat je nl al wel je ei gehad hebt dg 25 van je cyclus (vanuit gaande van je + ovu en de daling die daarna kwam). Groetjes
probeer je eens in te smeren met chocola en laat je aflikken, vind m'n man zo geweldig, een mooi voorsmaakje van wat er nog gaat komen
Haha, 't is inmiddels gelukt vandaag geloof ik, maar is er wel één om te onthouden (al is mijn man niet zo dol op chocola ) Hoe is het met jou, Zico?
Gaat, raar heb deze maand echt niet de drang. Ik heb zoiets we zien wel, eind van de maand toch naar de gynocoloog, geloof er niet meer zo in de laatste dagen. Raar, ik die zo gedreven was, wie weet veranderd alles weer als ik op het wachtbankje zit.Sinds dat met m'n huidkanker benik het allemaal anders gaan bekijken, we willen doodgraag een kleintje en als het zo nu deze maand niet lukt dan zien we wel wat de gynocoloog het einde van de maand zegt.
Ja, je hebt ook nogal wat meer aan je hoofd dan zwanger worden op het moment... ik hoop zo voor je dat het toch nog raak is voor je naar de gyn gaat!
Nou ik ben toch niet ongi. Misschien iets geraakt tijdens het smeppen dit keer? Geen idee maar ik heb nu alleen maar weer bruinverlies. Ik denk echt dat ik nog zit te wachten op mijn ei. Wat een vreemde cyclus is dit. Alle andere keren kon ik mijn ei wel vinden, ookal duurde het wel lang. Nou ja niets aan te doen... Ik heb vaak slecht geslapen en daardoor wel vaker sleep deprived moeten invullen. Ik zal dit kaartje iig aan de gyn laten zien...
JAHOEOEOEOEOEOEOE ik dacht te laat te zijn maar ik ben nog op tijd! Al weer 600, wie had dat ooit gedacht haha. Aangezien ik wat gewicht moet verliezen heb ik nu geen taart maar: meegebracht!
Hallo lieve meiden, Ow ow ow ik kan niet vaak op het forum en als ik kom moet ik 30 blz terug lezen haha. Hoe is het hier? Hier gaat alles prima. Voel me echt goed weer Geen pijn niks meer. althans soms pijn. Nog geen duivels hier. Maar ja nod is sinds vorige maand beetje erg veel later ! HAHA! @ de zwangere: gefeliciteerdd!
@wieffie: Ben niet echt een expert op het gebied van tempen (kijk maar naar m'n eigen idiote temperaturen...) maar ik zou ook idd denken dat je een dag of 6/7 geleden je ei zou hebben gehad. De spotting zou dan idd een innesteling kunnen zijn. Weet je wat je lf is? Misschien is nu wel pas je ei! Ik kan je helaas niet echt helpen, maar kan wel helpen balen! Was het maar pasen...dan vonden we die eieren zó! ...ben nog steeds niet rood...
Ellenk, ik vind het tempen eigenlijk ook wel fijn om te doen. Ik heb ook mijn thermometer naast me op het nachtkastje liggen. Ik temp wel alleen doordeweeks (behalve als mijn pos ovutest op vrijdag of in het weekend zou zijn). Het is wel mooi om te zien hoe het allemaal gaat. Deze maand ga ik wederom ovutesten gebruiken. Dat vind ik wat minder omdat je langer je plas op moet houden maar aangezien de laatste keer mijn ei zo laat kwam vind ik het wel fijn om te gebruiken, dan zit ik later niet zo in de stress (behalve de laatste twee dagen dan haha). Door het tempen zag ik de vorige keer ook dat toen mijn ovutest bijna pos was op dag 19 ik toen toch geen eisprong had maar pas meer dan een week later.
Tezz je maakt het echt wel spannend hoor. Yvett, hoe gaat het met je? Hoe is het met de pijn? Heb je nog veel last? Boek je al wel veel vooruitgang? Wat zijn eigenlijk de verwachtingen? Moet je zodadelijk fysiotherapie om alles weer te laten wennen om goed te functioneren? Heb je de chauffeur van de vrachtwagen eigenlijk nog gezien/gesproken. Zo een heel vragenvuur zie ik nu, als het teveel moeite kost om te antwoorden dan stel ik ze met liefde over een tijdje nog een keer want je zal wel voldoende aan je hoofd hebben. Dikke knuffel!