Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Yvett...tja...hoe kan ik je nou daarin adviseren? Ik was zelf al 1,5 jaar verliefd op een jongen voor ik op m'n 15de verkering met hem kreeg. Was helemaal dolgelukkig! Drie maand later gingen we met school een weekje weg en daar zat me een leuke jongen in onze groep! En hij vond mij ook helemaal leuk! Alleen, ik had dus een vriend en hij dus een vriendin...wist ook niet wat ik toen moest doen. Heb huilbuien gehad en al. Hij was ook heel romantisch, iets wat m'n vriend helemaal niet was. We hebben erover gepraat en besloten maar een poosje elkaar niet te zien totdat we zeker waren van onze gevoelens. Ik heb me toen de vraag gesteld:

Met wie zie ik me over 20 jaar lopen, met hem of met m'n huidige vriend?

Misschien kan jij dat jezelf ook vragen. Ik heb gekozen voor m'n vriend. En daar ben ik inmiddels dus al 15 jaar mee samen! Denk nog wel eens aan die jongen hoor, twas wel een schatje...maar ben blij dat ik toen niet voor hem gekozen heb! Ik kan me niet voorstellen dat ik met hem gelukkiger zou zijn geworden dan ik nu al zo lang ben!

Je moet je eigen keuzes maken. Zou het als ik jou was wel bedenken vóór je zwanger raakt...maar dat lijkt me logisch... ;)

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Yvett, wel heftig hoor. Vooral dat je opnieuw moet leren lopen.

Mag ik vragen hoe lang je al samen met je huidige vriend bent? Het is inderdaad verstandig eerst te bekijken wat je gevoelens zijn voor je vriend en voor die jongen en dan beslissen wat te doen. Ik kan je hierin niet adviseren omdat ik natuurlijk niet precies voel wat jij voelt. Ik ben nu 7 jaar samen met mijn vriend en ik moet zeggen dat ik nog nooit getwijfeld heb over onze relatie en ook nog nooit iemand ben tegengekomen die me aan het twijfelen heeft gezet. Ik denk dat dat ook komt omdat het altijd goed gaat, als het slechter zou gaan dan sta je daar misschien meer voor open. Maar ik weet dat natuurlijk niet zeker omdat ik dat nog nooit heb meegemaakt. Ik denk wel dat je na een tijd in je relatie op een punt zit: is dit het nu? En dan lijken andere mannen misschien wat leuker, geintresseerder en spannender, maar dat is er na een tijd ook weer vanaf. Dan verandert je verliefdheid in houden van. Ik kan me niet bedenken dat ik me net zo goed voel bij een andere man als bij degene die ik nu heb. Ik ken niemand die beter mij me zou passen. Ik weet ook wel dat dat niet eeuwig hoeft te zijn en wel eens ooit zou kunnen veranderen. Maar zoals ik het nu voel, weet ik zeker dat dat (hopelijk nooit) aan de orde komt. Hij is echt mijn alles, mijn prins op het witte paard. Als jij deze twijfels hebt, dan moet je heel reeel gaan nadenken. Ook wat je vriend allemaal wel of niet voor je doet.
    Trouwens, leest hij niet mee op dit forum of was dat alleen toen je zelf niet kon typen? Dadelijk leest hij dit. Ik vond het in ieder geval wel lief dat hij dat voor je deed.
    In ieder geval succes en hopelijk kom je er snel uit!

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Rainstarr, hoe gaat het met je? Je bent ook al heel wat dagen overtijd. Ik ben het even vergeten, maar wist jij wel wanneer je je ei hebt gehad? Balen zeg dat je zo lang in onzekerheid zit. Hoe voel je je verder?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hallooooohooo! Is er nog iemand? Speciaal m'n hele avond vrijgepland en nou is er niemand!

...ben helemaal remie...snif!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello,

Ik ben er nog, maar ik start dadelijk met de SMEP, dus ik maak het niet laat achter de computer ;). Nog leuke tips voor de eerste SMEP haha.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    gewoon...lekker smeppuh....en geniet ervan!

smep till you drep!...ehm...drop!

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nou ja, SMEP till he's droppes his ... hahaha. Ik ga naar bed. Welterusten en morgEN weer een hoge temp voor je! EN GEEN ROOD!

8. ik ben dr ook nog!
    mijn vriend is ff aan t douche en dan gaan wij ook nog ff smeppen..
    heb dan wel gisteren avond mn ei gevoeld (sochtends gesmept gelukkig) maar toch vanavond voor de zekerheid nog maar smeppen... of zou dat te laat zijn?

liefs m

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ha kletstantes!
    Ik heb weer heel wat gemist!
    We zijn net uit eten geweest met de aanstaande tante en opa... ;) (ach, zijn ze al van mn neefje, maar wel erg leuk! Mn vader zei wel tig keer: goed voor jezelf en de kleine zorgen hoor! Zo lief!
    Ga de douche in en naar bed! Morgen weer naar school!
    Binnenkort doe ik weer socialer hoor. Het zit er nu even niet in!
    @Yvett: dikke knuf. Lees over opnieuw leren lopen en gevoelens voor een ander... Rustig aan meissie. Doe geen overhaaste dingen (zoals beebies of relaties verbreken...) nu je dit voelt adviseer ik je om echt even goed na te denken en jezelf te laten voelen wat je ware gevoelens met je doen. Ik ben ook van de ene relatie in de ander gestapt omdat ik zwaar verliefd werd, maar het had zeker een schaduwzijde. (ik vond mn ex ook nog lief... en heb zijn hart gebroken wat mij ook weer pijn deed. Relaties zijn moeilijk, zeker als ze over gaan of net beginnen...)
    En zeker als je nog lekker jong bent ligt er nog een hele wereld aan je voeten. (oh, ik klink als een oud verrot wijf ;)) Maar meis, neem de tijd om even te bezinnen. Praat erover met mensen die dichtbij je staan, die je vertrouwt.
    Dikke knuf!

@ Julita: dikke knuf want ik las dat de duivels weer zijn gearriveerd. Bleh! Biedt ze maar een afscheidsfeestje aan! ;)

@ IEdereen: veel liefs en knufs. Tot snel!

10. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he marieke,
    smeppen kan nooit kwaad volgens mij! hihihi
    Maar mijn manlief zei dat zijn "pikkie" in winterslaap ging na deze smepperij! hahahahaaha
    Dus ik kan het wel vergeten met mijn na-smepperij! hihihi
    Voor mijn gevoel zijn we goed wezen klussen en heb vandaag mijn ei gevoeld, ben dan die dag ook misselijk en voel het duidelijk in mijn eierstokken.
    Dus als er maar één bij het eitje komt ben ik al gelukkig! hihih
    Nou dames welterusten!
    Ik ga op mijn nest! Yes!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker...ik ga ook...ben benieuwd of ik morgen rood word...

TRUSTE!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    yvette vind het toch knap van die man die hij langs is gekomen, ik heb een zwaar ongeval gehad en tot hiertoe niets gezien, neem het hen enorm kwalijk als je weet welke miserie ik nog steeds zit. Ook blijvende letsels en nog te onderganen operaties.

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Gisterenavond toch niet gesmept, ik was echt kapot. Vandaag begin ik met ovutesten en dan ook maar officieel met de SMEP. Ik heb goed geslapen afgelopen nacht dus komende nacht kunnen wij er tegenaan?

En Tezz... al verandering?

Go4baby, hoe gaat het met je? Je hebt het goed druk of niet?

Zico, volgens mij heb ik het gemist maar hoe is het nu met jullie auto afgelopen?

Rainstarr, hoeist nu?

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hehehehe, we weten nog nikske meer. wat we wel weten is dat een andere garage van opel de service wil leveren en vanaf volgende week een 2 de handswagen ter beschikking wil stellen dat we toch kunnen blijven rondrijden, we moeten hem wel zelf verzekeren ed, maar dat is een kleine moeite.
    De BMW komen ze vrijdag ophalen( kopers). Dan is het op de nieuwe wachten tot januari 08, 3 de week.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hehehehe, we weten nog nikske meer. wat we wel weten is dat een andere garage van opel de service wil leveren en vanaf volgende week een 2 de handswagen ter beschikking wil stellen dat we toch kunnen blijven rondrijden, we moeten hem wel zelf verzekeren ed, maar dat is een kleine moeite.
    De BMW komen ze vrijdag ophalen( kopers). Dan is het op de nieuwe wachten tot januari 08, 3 de week.

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    oeps 2 x gepost

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo meiden,

Nou, ik zei gisteren uit wanhoop dat ik wilde gaan testen vandaag, maar ik heb me kunnen beheersen gelukkig. Ik heb bedacht dat ik het maar dag voor dag moet gaan bekijken, en dan zie ik wel waar en wanneer.

Hoe is het verders?

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hee hallo! Waar is iedereen toch?

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames

dit is mijn kaartje t/m vandaag

zoals het er naar uitziet heb ik mijn ei gister gehad maar ik heb vandaag pas een positieve ovu test. wat moet ik nu?
    vanaf vandaag gewoon 3 dagen klussen (smeppen) of mijn temp volgen?

XXX

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    dit is mijn ovutest

Deel Deze Pagina