Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dani is het de ovutest van vandaag of gisteren?

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    van vandaag

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Koet meurning!

@dani...ziet er niet echt posi uit... was je streep gister dunner of dikker? Als je je temp volgt zou je idd je ei kunnen hebben gehad...
    @zico: nou, fijn dat je dan in elk geval kan blijven rijden ookal is het dan niet in de auto die je had uitgezocht.
    @cynthia: Goed zo! Hou vol! Nog een paar daagjes!

@iedereen die het weten wil: hier nog steeds geen rood en nog steeds een temp van 36.9. Heb wel gedroomd dat ik ongi werd trouwens....Denk dat ik m'n ei laatst toch wel op z'n laatst op zaterdag heb gehad. Mijn lf was de vorige keer 10 á 11. Begin ik dus vandaag aan dag 11. Heb wel het idee dat ik ongi ga worden, voelt wel als ongi...maar we zullen zien!

Liefs Tezzz

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    gister was er helemaal niks te zien

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @ dani:dan zou je je ei nog moeten krijgen...óf je hebt 'm gemist, maar dan heb je wel een hele korte piek! Misschien na de middag nog een keer testen?

Ik ga er even vandoor. Zie jullie vanmiddag misschien nog wel weer!

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dani, ik zou gewoon even doorgaan met smeppen, doe het nu nog drie dagen, dan heb je in ieder geval zekerheid. Ik ben al de hele maand aan het smeppen, uit onzekerheid over m'n ei. Geen idee wanneer die is geweest....

K heb wel sinds vrijdag af en aan buikkrampjes, en kleine (hele kleine) vlaagjes van misselijkheid, maar ik ben zo bang dat ik het mezelf alleen maar aanpraat en dat er eigenlijk helemaal niets is....

Nog een paar dagen en we zullen het zien...

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Cynthia, kanp dat je het nog steeds hebt volgehouden om niet te testen!

Dani, je ovi test is positief als je controlelijn en testlijn even duidelijk zijn, of als de testlijn nog dikker of duidelijker is dan de controlelijn. Misschien heb je je piek gemist of heb je een eenmalige temp verhoging. Ik zou nog even doorgaan met de ovutesten. Misschien is je temp morgen wel weer lager en is het een eenmalige verhoging geweest. Ik heb voor mij ei ook vaak dat de temp op en neer gaat. pas na mijn ei wordt hij stabiel hoger.

Tezz, zo blijft het spannend zeg. Ik hoop dat de ongi wegblijft en je dus inderdaad te vroeg hebt getest.

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou Leentje, het valt niet mee moet ik zeggen hoor! En elke keer als ik een soort pijntje voel, denk ik: zou het? Maar aan de andere kant: als het er zit, dan zit het er over een week ook nog wel.

9. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

bannercheck

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, ik heb net mijn eerste ovutest weer gedaan. Nog niet positief, maar wel fijn dat ik iets kan doen. Een heel gehannes want deze keer doe ik het op mijn werk zodat ik 's middags de test kan doen. Het 4 uur lang niet naar het toilet gaan gaat beter 's ochtends dan 's middags. Ik ben benieuwd wanneer ik twee lijntjes heb.

Cynthia, klopt ja, als er nu iets zit dan zit dat er waarschijnlijk ook nog over een week. Maar het is altijd erg moeilijk om niet te testen. Maar nog even wachten dan.

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Butterfly, bij jou wordt het ook spannend. Hoe gaat het met je?

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha...ja, testen op het werk. Altijd een werkje, maar inderdaad, 's ochtends is beter dan 's middags. Hopelijk is ie snel positief!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik hoop het ook meid dat ie snel positief is....
    pfff anders duurt het wachten lang...

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Ellenk, hoe is het op de wachtbank? Ik vidn die tijd ook altijd zoooo lang duren. Ik hoop wel dat ik snel naast je kan komen zitten.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nou...bij mij is het wk slipstaren wederom begonnen. Heb vage krampjes en toen ik net van de fiets stapte dacht ik ECHT dat de ongi doorgebroken was. Ik dus rennen naar de wc...maar nee...nog steeds prachtig wit...
    ik wacht dus weer net zo lekker met jullie mee. Nieuwe nod: vrijdag 9 november. Zal ik me bij de nod november gaan voegen? Ben er wel vrij zeker van dat ik m'n ei dan twee weekenden geleden moet hebben gehad...

kheb net een eitje gegeten! Moest aan jullie denken! ;) Ik hoop dat je snel je eitje vind Leentje!

groetjes!

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hartelijk bedankt voor jullie antwoorden

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @dani: graag gedaan...heb je er wat aan?

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Tezz, fijn dat je aan me dacht bij het eten van een eitje haha. Ik krijg dan echt van die hartkloppingen als ik denk dat de ongi doorbreekt en ik naar de WC ren.

Ik vind in ieder geval dat jij nu al de eerste prijs voor het wk slipstaren of stringloeren verdient:

Gefeliciteerd! ;) Hopelijk valt er voorlopig niets te zien in die slip.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @leentje: aaaaaaaaaaaaaaaaaah da's lief! Nog nooit zo'n grote beker gewonnen! Ja...we staren lekker verder...zo maar weer eens doen....

Ik ga ff weg. Mijn dochter wil HEEEEL GRAAAG computeren. Misschien binnenkort toch die ouwe laptop maar weer eens te voorschijn halen...

Liefs!

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    jazeker heb ik er wat aan

gewoon vanvond klussen
    en morgen een ovu test en klussen