Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ik vind dit soort wachten nog steeds stom.. nieuwe cyclus ole ole ole.. misschien helpt dat..

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Leentje wat leuk dat je het vraagt, ja hoe gaat het hahaha IK VERVEEL ME KAPOT. Ik ben vrij vandaag en heb geen moer te doen of beter gezegd heb nergens zin in wil erg graag slapen en ben futloos hahaha heb klokkie rond geslapen vannacht had het dus hard nodig. Verder gaat het wel heb regelmatig steken in mijn b(.)(.)bs dus dat is minder en vergeet echt alles mijn mannetje word er gek van volgens mij krijg ik de vroege versie van alzheimer (hoop het niet).

Ik hoop dat je snel je ei vind en dan ook lekker aan de klus kan.
    Ik wou nog wat zeggen maar ben het kwijt :oops: oh echt erg dit.

Liefs

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    meiden alleen even snel gedag want ik heb geen tijd en vriendin zit de hele tijd dicht bij computer... Ik ben er ng wel. Baal nog ook...
    Maarja...Doorgaan maar weer. Ik hoop dat ik snel weer wat bij kan lezen.

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Komt goed Julita, op een dag is het onze beurt!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Butterfl, als je je verveeld mag je mij wel ff helpen, heb nog 3 manden strijkwas... ;) :)

6. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Kl*te Julita! Pff.. sterkte meid

7. Butterfly1

:confused: Hahaha ik strijk nooit! Dus ik wil je best helpen maar weet niet hoe het er dan onderuit vandaan komt hoor :rolleyes: hahaha. Ik hang de meeste kleren zoals nette shirts en pantelons enzo op en de rest gooi ik in de droger en dan komt het er gestreken uit ideaal :thumup: hahaha.

Maarja al met al net ff snel boodschapjes gedaan en nu verveel ik me weer lekker he een dagje vrij. En aangezien ik toch alles vergeet zal ik hetgene wat ik misschien moest doen ook wel vergeten zijn hahaha.

Liefs

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik vind strijken wel leuk, dus breng maar hier!

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb net aan een paar mensen gevraagd of ze voor me willen pendelen. Wilde het eigenlijk niet meer doen, maar de nieuwsgierigheid heeft het gewonnen....

10. Butterfly1

@ Cynthia : Echt vind je dat leuk? Ik vind het vreselijk, vind trouwens al het huiselijk werk vreselijk (lang leve schoonmaakster) alleen koken en wassen vind ik nog wel leuk.
    Oh nog 5 dagen he Cynthia en al klachten?
    Liefs

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja hoor, ik zet een filmpje aan en ga voor de tv staan. Kan ik uren mee bezig zijn!

Nee niet echt. de afgelopen dagen had ik af en toe wat steekjes in m'n buik, maar vandaag nergens last van. Jammergenoeg mag ik wel zeggen....

12. Butterfly1

Je weet het nooit he (dat is het lastige hahaha)
    En de dagen sluipen dan voorbij he hahaha.

Liefs

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tja, als je geen klachten hebt, dan krijg je al gauw het idee dat het mis is. Maar aan de andere kant: heel veel vrouwen hebben pas klachten na NOD, dus je kunt er nog niet zoveel van zeggen. Maar ik ga er eigenlijk standaard vanuit dat het niets is.

14. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    leuk cynthia, ik ben benieuwd hoor! Wat de uitslag van de pendel is!
    Butterfly@ veel succes de komende dagen!

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja ik ook, ookal hecht ik er niet echt heel veel serieuze waarde aan...

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    sommige pendels kunnen uitkomen :d

17. Butterfly1

Maar het is wel leuk he hahaha. Ik leg wel eens een kaart is ook wel grappig.

En jeldou dank je wel maar wat sluipen de dagen voorbij he dan. Ach ja afwachten moet we helaas allemaal.
    Ik zei vorige keer al laten we een tijdmachine maken zodat iedereen die aan het wachten is erin kan stappen maarja heb de goede formule nog niet gevonden ;)

Liefs

18. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Meiden,

Mijn vriend typte alleen voor me, hij weet me wachtwoord niet duss ;)
    Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen en 1 maand(morgen) :p

Die jongen speelt echt zo met me gevoel. Hij stuurt zulke lieve smsjes,, dat doet me vriend niet.:( Ik ben echt ten einde raad. Tuurlijk wil ik me vriend niet kwijt. Never maar me gevoel laat me ernstig in de steek.

Tuurlijk mijn vriend en ik hebben weleens ruzie maar dat heeft iedereen denk wel eens.
    Maar oww pff man haha.

Ik heb ook buikpijn? Innesteling misschien?

LIefss

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zijn er mensen hie rop het forum die kunnen/willen pendelen voor mij?

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    yvet ik denk dat je weer opneiuw verliefd moet worden op je vriend.......ga eeen weekendje weg, schrijf alle goede dingen van hem op waarop ben je verliefd geworden enz.

die andere jongen kan ook zo lief zijn maar misschien is hij het alleen in het begin en verdwijnt dat naderhand ookw eer !

Deel Deze Pagina