Hoi Leentje wat leuk dat je het vraagt, ja hoe gaat het hahaha IK VERVEEL ME KAPOT. Ik ben vrij vandaag en heb geen moer te doen of beter gezegd heb nergens zin in wil erg graag slapen en ben futloos hahaha heb klokkie rond geslapen vannacht had het dus hard nodig. Verder gaat het wel heb regelmatig steken in mijn b(.)(.)bs dus dat is minder en vergeet echt alles mijn mannetje word er gek van volgens mij krijg ik de vroege versie van alzheimer (hoop het niet). Ik hoop dat je snel je ei vind en dan ook lekker aan de klus kan. Ik wou nog wat zeggen maar ben het kwijt oh echt erg dit. Liefs
meiden alleen even snel gedag want ik heb geen tijd en vriendin zit de hele tijd dicht bij computer... Ik ben er ng wel. Baal nog ook... Maarja...Doorgaan maar weer. Ik hoop dat ik snel weer wat bij kan lezen.
Hahaha ik strijk nooit! Dus ik wil je best helpen maar weet niet hoe het er dan onderuit vandaan komt hoor hahaha. Ik hang de meeste kleren zoals nette shirts en pantelons enzo op en de rest gooi ik in de droger en dan komt het er gestreken uit ideaal hahaha. Maarja al met al net ff snel boodschapjes gedaan en nu verveel ik me weer lekker he een dagje vrij. En aangezien ik toch alles vergeet zal ik hetgene wat ik misschien moest doen ook wel vergeten zijn hahaha. Liefs
Ik heb net aan een paar mensen gevraagd of ze voor me willen pendelen. Wilde het eigenlijk niet meer doen, maar de nieuwsgierigheid heeft het gewonnen....
@ Cynthia : Echt vind je dat leuk? Ik vind het vreselijk, vind trouwens al het huiselijk werk vreselijk (lang leve schoonmaakster) alleen koken en wassen vind ik nog wel leuk. Oh nog 5 dagen he Cynthia en al klachten? Liefs
Ja hoor, ik zet een filmpje aan en ga voor de tv staan. Kan ik uren mee bezig zijn! Nee niet echt. de afgelopen dagen had ik af en toe wat steekjes in m'n buik, maar vandaag nergens last van. Jammergenoeg mag ik wel zeggen....
Tja, als je geen klachten hebt, dan krijg je al gauw het idee dat het mis is. Maar aan de andere kant: heel veel vrouwen hebben pas klachten na NOD, dus je kunt er nog niet zoveel van zeggen. Maar ik ga er eigenlijk standaard vanuit dat het niets is.
leuk cynthia, ik ben benieuwd hoor! Wat de uitslag van de pendel is! Butterfly@ veel succes de komende dagen!
Maar het is wel leuk he hahaha. Ik leg wel eens een kaart is ook wel grappig. En jeldou dank je wel maar wat sluipen de dagen voorbij he dan. Ach ja afwachten moet we helaas allemaal. Ik zei vorige keer al laten we een tijdmachine maken zodat iedereen die aan het wachten is erin kan stappen maarja heb de goede formule nog niet gevonden Liefs
Haai Meiden, Mijn vriend typte alleen voor me, hij weet me wachtwoord niet duss Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen en 1 maand(morgen) Die jongen speelt echt zo met me gevoel. Hij stuurt zulke lieve smsjes,, dat doet me vriend niet. Ik ben echt ten einde raad. Tuurlijk wil ik me vriend niet kwijt. Never maar me gevoel laat me ernstig in de steek. Tuurlijk mijn vriend en ik hebben weleens ruzie maar dat heeft iedereen denk wel eens. Maar oww pff man haha. Ik heb ook buikpijn? Innesteling misschien? LIefss
yvet ik denk dat je weer opneiuw verliefd moet worden op je vriend.......ga eeen weekendje weg, schrijf alle goede dingen van hem op waarop ben je verliefd geworden enz. die andere jongen kan ook zo lief zijn maar misschien is hij het alleen in het begin en verdwijnt dat naderhand ookw eer !