Dit snap ik niet hij typt voor je maar dan weet hij toch ook wat er staat? Je zit in een lastig pakket maar weet wel wat je wil voordat je zwanger bent van je vriend en dan besluit om weg te gaan of dat dat de reden is dat je dan juist bij hem blijft. Volg je hart zou ik zeggen (ookal is het moeilijk) Succes. Liefs
Haha, Butterfly; hij heeft een berichtje geplaatst namens Yvett toen ze het ongeluk net gehad had, denk dat ze dat bedoelt . Yvett, sluit me wel een beetje aan bij de rest; verliefdheid is nou eenmaal leuker en spannender dan doorgaans een relatie van een paar jaar is... dan moet je het meer hebben van de spannende en verliefde momenten die zo af en toe langs komen.... maar uiteindelijk is dat denk ik in elke relatie zo als de eerste verliefdheid er wat af is (maar zo tussen de regels door lees ik dat jij je dat ook heel goed beseft). Succes meidje! Tezzz en Rainstarr; GRRRRR! Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen! Leentje; heerlijk hè, weer "bezig zijn". Op werk is idd wat lastiger.... maar het is voor het goede doel Alle anderen; hele dikke knuf als je die kan gebruiken!
Oh Yvet, echt moeilijk meid.... Inderdaad je moet terug naar de tijd dat jij verliefd was op je vriend... Wat vond je toen zo leuk aan hem! Maar goed ik ben geen ervaringsdeskundige in deze... Ik heb tot mijn 32 nooit een duurzame realtie gehad. Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt Ik verveelde me altijd te snel bij mijn relaties... saai.... Ik vind ook dat iemand iets moet toevoegen aan je leven en veel deden dat niet, nou dan kon ik beter vrijgezel blijven. Lekker onafhankelijk... Nu vind ik dit ook weer heerlijk Ik hoop dat je er wel achter komt voordat je een kind hebt Yvet, maar je moet inderdaad doen wat je hart je ingeeft. En mss is dat breken met de vriendschap van die jongen en met je vriend er een weekendje tussenuit? ?
(niet lullig bedoeld, Yvett!) Zie Yvett al een weekendje gaan met d'r gipsbeen en arm Denk dat dat nu wat lastig zal zijn, of niet? Maar avondje romantisch eten, wijntje (of zit je nog aan de medicijnen?), als je het leuk vind spelletje doen... doet vaak al wonderen, even de tijd voor elkaar nemen...
Helemaal mee eens Miepie80: even wat extra aandacht voor elkaar kan de liefde weer helemaal doen opleven. En Yvett ik denk ook: een beetje afstand van die vriend nemen. Daarmee maak je het jezelf onnodig moeilijk. Dus de energie die je nu in piekeren en in die ander steekt, in je lief investeren. Tip: stuur zelf eens een lief smsje aan je lief... wie weet krijg je ze dan ook wel van hem terug
Yep > morgen eerste smepdag (en heb mijn mannetje gisteren alvast weer "opgestart" ). Begin volgende week maandag pas met ovu-testen (test anders toch zeker 4 dagen voor niks), maar we mogen weer bijna, ja!
Tja Yvett, ik weet het ook niet. Alleen dat het inderdaad altijd in het begin spannend is. En die jongen, zal hij na 5 jaar nog net zo lief zijn als nu zijn smsjes voordoen. Je moet inderdaad je hart volgen en anders even stoppen met de kinderwens als je er nog niet uit bent. Eerst kijken voor wie je wilt kiezen en als je voor je vriend kiest aan die andere jongen vragen te stoppen met het sturen van smsjes, dan word je ook niet snel in de verleiding gebracht. Ik vind wel dat je echt achter jullie gezamelijke beslissing van een kinderwens moet staan, zonder stabiele relatie ben je nergens en dat is ook niet eerlijk tegenover een beebje. Het kan altijd fout gaan, maar als je nu al twijfelt is dat misschien geen goede basis voor een langdurige relatie. Door een beebje ben je voor altijd met elkaar verbonden. Ik denk trouwens ook niet dat mijn vriend het fijn vind als ik steeds lieve smsjes van een ander kreeg. Onze telefoons slingeren trouwens ook altijd rond en we gebruiken elkaars telefoontjes ook dus dan zou het niet eens gaan moet ik zeggen. Maar ik zou me er eerlij gezegd ook niet prettig bij vinden. Maar het blijft moeilijk, succes!
Hey meiden, Nou ik ben ook begonnen hoor met de smep ronde. Ga vanaf morgen de ovutesten gebruiken. Ik ben benieuwd.
Tot vanochtend erg optimistisch. Hoge temp, zere (.)(.) echt veel erger dan alle andere rondes. Maar... sinds vanmiddag dat gekke weeige, zeurderige gevoel in mijn onderbuik wat normaal mijn ongi aankondigd... Meestal begint dat zo'n drie dagen van te voren dus ik denk dat ik vrijdag of zaterdag toch weer ongi wordt... Dus ik ben bang dat we ons laatste onderzoek in de mmm toch moeten ondergaan. En dan... ik weet het niet. Ik hoop maar dat ze iets vinden, het oplossen, en dat we dan snel een beebje krijgen. Maar ik ben bang dat ze niets vinden en we gewoon nog even naar huis gestuurd worden. O als ik dit zo typ en daar aan moet denken, kan ik wel janken...
Haha zie me al gaan, haha me ribben doen nog zo pijn haha. Me arm en been haha.. Ik snap jullie meiden. Oww pfff haha. Ik kan nu sowieso niet naar de voetbalwedstrijden van Feyenoord toe dus ik zie hem denk niet, Spreek hem alleen via sms/msn. Ow ow ow het word er niet makkelijker op. En nu ik hele dag thuis zit en alleen maar computer en sms met hem word het nog moeilijker. Ik wil hem gewoon te vriend houden. Hij betekend toch iets speciaals voor me.. Maar goed ff ontopic... Ik heb vandaag echt beetje buikpijn, miss innestel pijn? Ow ow die cyclus is echt lang, word ellendig Beter word die niet nog langer want pff zo duurt het echt lang haha. Ik ga ff eten meiden, Kuss
Medesmeppers; het wachten is voor mij voorbij. Zojuist ongi geworden. Hou een cyclus aan van 35 dagen.. mietje ben ik heh? Moet ik em dan toch op 40 zetten? Kan iemand mij daarbij helpen?
He Yvett, Het is wel een moeilijk dilemma hoor! Ik denk dat er altijd wel andere mannen zijn waar je je tot aangetrokken kunt voelen. Maar of je er wat mee doet, is het tweede! Nou dames, even een update: Had maandag en dinsdag een posi ovutest.. Dinsdag morgen gesmept.. maar nu vandaag heb ik veel scherpe pijnen in mijn eierstokken.. ben bang dat mijn ei nu los is gekomen.. Manlief wil vanavond niet nog eens klussen.. zou gister klussen nog optijd zijn? Of is dit napijn van de eisprong(gister had ik ook al pijnen)? Wat denken jullie, enne dames alvast bedankt voor het lezen van mijn berichttie!
Hee Yvett! Wat zit jij in een klote situatie! Ik heb precies het zlefde meegemaakt. Ik was acht jaar samen met mijn ex, we hadden zelfs nooit ruzie maar op een gegeven moment kon ik hem niet meer uitstaan. (toen begonnen de ruzies haha) We leefden als broer en zus en k baalde ervan. Ik ben toen van baan veranderd, en daar leerde ik mijn huidige vriend kennen. Ik was meteen verliefd. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om bij mijn ex weg te gaan. Mijn nieuwe vriend en ik wonen nu samen en zijn ook bezig om zwanger te worden ( maar dat is hier bekend denk ik hahah). Ik ben nu zoooo gelukkig en ben blij dat ik de keuze heb gemaakt. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook moet doen, maar volg je hart! Denk eerst even aan je gevoel voordat je je nu op kinderen strort. ben namlijk heeel blij dat ik ze met mijn ex nog niet had! Succes meid ik denk aan je! Kus Wendy
@jeldou sorry meid, ik kan mijn eigen ei niet eens vinden... dus ik kan je niet echt helpen @Yvett sterkte met deze situatie, ik zou alleen niets overhaast doen. oh ja, ik ben morgen en vrijdag vrij, dus ff niet op het forum. Ff testjes bestellen nog en op naar de volgende SMEP ronde..