Poeh, moest een eind naar beneden in de lijst zoeken om jullie weer te vinden ! Tezzz en Butterfly; stuur ze maar door, ik sta klaar om ze op te vangen Hier weer verwarring alom; wéér op dag 6 al vruchbaar slijm... vorige x ook al. Nou ja, weet ik in elk geval dat ik ws op dag 11/12 weer een posi test zal hebben, ga echt nog niet aan de ovu-testen beginnen nu!
middag! Nou...miepie, de duivels zijn wel een beetje bang...ze durven nog niet zo goed door te zetten geloof ik. Wel beetje roze met afvegen dus, maar het 'echte werk' is er nog niet. Toch raar, meestal is het er bij mij wel pats-boem-ineens in de loop van een paar uur. Maar ja, heb zo'n trage cyclus gehad dat dit ook wel weer traag zal gaan! Eens kijken, op z'n laatst op dag 38 m'n ei gehad (daarna waren de krampen ECHT weg), dus dat betekent een lf van 12. Mooi. Nou hopen dat de tijd voor m'n ei wat korter wordt...iemand nog suggesties? Teunisbloemolie? Etos zwanger worden? Bidden? Ik heb ECHT geen zin in wéér een cyclus van 50 dagen! Met zo'n cyclus heb ik nog maar 3 kansen! (we willen graag nog een kindje voor onze jongste 5 wordt en die is 18 januari jarig, dus uiterlijk april moet het wel eens raak zijn! Dan zijn we trouwens ook bijna een jaar bezig...). Phoehee...nooit gedacht dat we over een derde zo lang zouden doen. Valt me erg tegen. Sorry voor mijn klaagzang. Ik heb al twee hele lieve kids, dus mag ik eigenlijk helemaal niet klagen! @miepie: bedenk me opeens iets: las gisteren ergens op internet (bij predictor geloof ik) dat er ook een andere reden kan zijn dat je vaag posi test als je niet zwanger bent. Kon er alleen niet achter komen wat dan een andere reden kan zijn. Moest wel meteen aan je denken. Misschien nader uit te zoeken? Liefs!
Dani, zit er aan te komen, maar is nog niet positief... waarschijnlijk morgen wel. Tezzz, balen! Als ze dan toch moeten komen, dan maar gelijk, toch? Zal eens gaan zoeken, is idd wel raar dat ik nu al 3x een vaag streepje heb gehad. Misschien dat ik iets in mijn urine heb waardoor de plek waar dat stofje op zit dat hcg aangeeft toch iets verkleurt? Ze zijn echt grijzig, de streepjes, dus is niet zo dat ze positief aangeven.... maar er verkleurt wel iets, en dat is idd toch wel vaag... :-? Ik ga even zoeken!
@dani: nog niet positief genoeg. Bij mij was de teststreep nog dikker dan de controlestreep. Denk idd dat je morgen een goeie kans hebt op twee net zo dikke strepen! @miepie: ik heb gister nogal zitten surfen, dus weet niet zeker of ik het bij predictor las. Maar heb het zeker zien staan ergens... .
Miepie en Wieffie nog harder ertegen vechten hoor. Het lijkt bij mij wel eenmalig geweest te zijn maar je weet het maar nooit dus blijven vechten he. Krijg wel heftige steekjes en niet echt kramp. Zou het kunnen dat je ietsje bloed verliest en verder niet? Ik ga mijn banner ook aanpassen want de test was op cyclesdag 13 positief en ik heb een lf van 12 dagen......dus dan is morgen mijn nod. Wachten maar weer. Liefs
Onee vandaag mijn nod en dan wordt ik meestal de volgende dag ongi. Dus hopen dat dat nu niet het geval is (al heb ik er een hard hoofd in) Liefs
Hmmm, kan niks vinden, Tezzz. Mocht je het weer tegenkomen.... Heb net die Kruidvat test weer bekeken, het lijntje is duidelijk, maar echt grijs (heb 'm daarna maar de prullenbak ingegooid ) Butterfly; je NOD is toch de dag dat je normaal ongesteld wordt, of niet ongesteld wordt? Is bij jou dan dus morgen toch?
Nou ik word meestal op dag 13 na de positieve ovu test ongi en dat is nu dus morgen. Mijn cycles is dan 25 dagen dus dat vul ik ook in op de banner en dan krijg ik dit. Maar dan is de nod zeker gelijk dag 1 van de ongi? Nou ik wacht het maar ff af. Meer kan je niet doen he.
Ja, NOD = dag 1 als je toch ongesteld wordt... Idd, kan weinig anders doen dan afwachten en hard duimen...
Hee lieve SMEPpers! Hoe is het met jullie? Ik heb het veels te druk en ben echt total loss. Hele dag in de studio voorwerpen gefotografeerd.. niet echt mn ding. nu thuis nog aan het werk straks... Eerst even languit op de bank tot vriend thuis is... (heerlijk even rust) liefs
Oke dank je wel Miepie dan ga ik hem weer ff veranderen heb ik het dus al de tijd verkeerd gedaan hahaha.
Haai meiden, Daar ben ik weer. Mijn god ik heb gisteravond liggen kramperen van de buikpijn, en nu is alles weer over? Help! Met mijn "minaar" zo noem ik het maar. Probeer ik afstand te nemen. Al is het moeilijk. Hoe gaat het met de meiden verder hier? Kuss
Heel goed Yvet... Hier gaat alles zijn gangetje eigenlijk (buiten het feit dat ik als steeds af en toe in mijn borsten knijp of ze al zeer doen hahahahaha)[/u]