Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zijn jullie allemaal aan de smep of zo? Zit ik dan met m'n goeie gedrag...niemand hier! Nou, dan ga ik maar...
    Tot morgen of overmorgen of overovermorgen of ov... laamaa...

Slaap lekker allemaal!

Liefs Tezzz

2. roos80

roos80 Actief lid

22 jul 2007
    147
    0
    0
    Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Jeetje Silla is na ronde 21 , na 2 keer smeppen zwanger. Dat betekend veel goeds! Heel veel sterkte met alles!

Ik heb ook even een vraagje. Zie onderstaand schema:
    ma /di/wo
    --/+-/++ (ovutest 's middags)
    36,4/36,8/36,8
    geklust/niet geklust/geklust ('s avonds)

Zou ik gisterenavond te laat hebben geklust denken jullie?

Dit had ik dus vanochtend gemaild. Nu is mijn temp nog steeds 36,8 en ovutest niet helemaal postief meer. Heb vandaag en gisteren met vlagen een soort ongikrampen en bijna geen vruchtbaarslijm. Wel vandaag opeens een hele prop? :oops:
    Ik snap er echt soms niks van... Help?

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    HE! Was jij er toch nog?
    Hoi! Ja...lange weg...maar ach, sinterklaas komt er weer aan en heb nog 3, nee 5 verjaardagen tussen nu en 20 december, dus ik maak m'n tijd wel vol. Komt goed!
    Heb m'n baaldag eigenlijk maandag al wel gehad. Scheelt.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @roos: best kans dat die krampen nu van je ei zijn. Denk toch dat je gister goed geklust hebt hoor!

5. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    hee Tezz.. maar je bent toch nog niet ongi.. of heb ik nu wat gemist?
    Want je hebt je banner alweer op 1ste dag!
    Zit je al aan de ETOS pillen? Niet omdat het zogenaamd wonder pillen zijn, maar misschien kunnen die je cyclus wat regelmatiger maken! Misschien een idee?

Nou hier weer afscheiding, zeg maar wat romig wit /doorzichtig van kleur. Heb ik eigenlijk elke cyclus.. heb weer zo'n gevoel dat het niet raak is omdat ik dat altijd heb na mijn ei..
    Dus mijn hopes zijn eigenlijk nihil..
    Maar ja ik weet niet wat die afscheiding erover kan zeggen, maar heb weleens gelezen dat het eitje dan gestorven is..

Dames die moeten smeppen; SMEP ZE!
    En dames op de wachtbank: WACHT ZE!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @jeldou: mijn haasje staat klaar voor dag 1 op de banner! Gedurende deze dag steeds meer roze/ rood geworden, dus tel morgen als mijn eerste officiële dag. Volgens mij zegt afscheiding niet zo heel veel na je ei hoor. Alleen misschien als het heel veel wordt.
    En jij ook nog veel succes met wachten!

En nou kap ik ermee! zie jullie morgen ofzo weer! baaaibaaai zwaai zwaai!

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Roos,

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je zeker nog op tijd bent geweest. Je ei komt ongeveer 24 tot 36 na het begin van je lh piek (die lh piek kan langer duren heeft juffrouw Miepie verteld ;)). Stel je had dinsdag een pos ovutest, dan kan je ei woensdag of donderdag zijn geweest. Dus je hebt dan precies op tijd geklust. Ik heb de vorige keer gemerkt dat ik voor mijn ei buikkrampen heb en die zijn dan opeens voorbij en dan gaat mijn temp omhoog, dus toen was mijn ei geweest. Ik krijg nu ook kleine kramljes, dus misschien vind ik mijn ei ook wel de komende dagen. Oh, de zaadjes van je man blijven trouwens ook nog langer leven, dus je hebt zeker op tijd geklust omdat je ook op maandag tekeer bent gegaan ;). Nu moeten de zaadjes van je mannetje alleen nog even de goede weg hebben gevonden. Ik zal voor je duimen (tussen het klussen door haha).

He Tezz, je banner veranderd. Is het eigenlijk al doorgebroken. Wat is het lichaam toch een apart iets. Je hebt het al zo lang en nog steeds ben je verrast (hadden wij dat nou ook maar na zoveel tijd met onze mannen haha).

Oh, ik ben net trouwens op de radio geweest. Ik wilde graag het nieuwe nummer van de sugababes horen. Ik ben niet zo van de meidengroepen, maar dit liedje heeft zo'n leuke deun. En toen kon je nummers aanvragen. Kwam ik ineens in de uitzending van Met Michiel op 3 fm hahaha. Ik klink een beetje als een doos, want ik verwachtte het niet, maar wel erg grappig. Als ik voor kaartjes sms dan lukt het me nooit en nu wel. Maar dit vond ik ook super , en ik heb een Michiel badeensleutelhanger gewonnnen haha. Mijn dag is weer goed.

Doei

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Leentje: hihih gefeliciteerd met je eerste stap op weg naar het BN'er schap ;) Grappig!

@ Tezzz: mooie banner!

@ Erannick: zeker even schrikken maar fijn dat je die afspraak had en dat het allemaal goed gaat!

@ De rest: gewoon even een dikke knuf!

Ik duik nu eindelijk mijn bed in. Heb hele avond op bank gehangen. Heerlijk! Babyboom, De babyfluisteraar en nog wat meuk gekeken... Vriendinnetje kwam langs dus was gezellig.

Net stiekum gesnoept (al bijna 3 weken helemaal niet meer gesnoept) meteen maar een Bossche Bol... (oh wat vind ik die lekker...)
    Ach, zo een enkele keer moet dat mogen.

Oogjes dicht en snaveltjes toe! Dag lieve computerbuis kindjes! Tot de volgende keer ;)

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dag meiden,

Rondfe 10 is moeilijker dan ik dacht... Ik ben er nog steeds niet overheen... Een beetje het gevoel dat het ons niet gaat lukken. ( Ik weet het, dat mag ik niet denken)
    Ik loop sinds kort bij de acupuncturist hier en die raadde mij aan om een samenlevings test te doen...
    Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt.
    Nu heb ik ook weer ergens gelezen dat die niet zo betrouwbaar zijn... En dan mijn korte lf... Ik vertrouw het allemaal niet, maar dat kan ik daar dan ook meteen aankaarten denk ik.
    Ik ga wel dit weekend heel leuk naar Nikko een klein plaatsje buiten tokyo, Daar heb ik wel heel veel zin in, maar ik heb zo'n verdriet op het moment, dat ik het moeilijk vind om echt van dingen te genieten.
    Sorry, dit is een beetje een triest verhaal, maar het moest er even uit.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Julita idd waarom een samenlevingsttest
    waarom geen zaadonderzoek gecombineerd met follikelmetingen en slijm en dan een test erbij of zo

zon zaad onderzoek wil niet heel veel zeggen
    Al iis ie posi het zaad kan bvb verkeerd zwemmen enz en dat zien ze zo daar niet

en geloof me jou tijd komt nog wel mn eerste x zwanger kwam pas na 14 mnd
    2e na 10 mnd

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Danjo, ik vond het ook raar , maar ik zit niet officieel nog in MMM en weet nergens nog iets van...
    Ik zit dus ook ik Japan, waar ze dingen mss wel heel anders aan pakken. We heben trouwens ook apart een afspraak gemaakt voor zaad test van mannetje.
    Ik zie dat jij kan testen nu, ga je dat ook doen?

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd mischien heel anders daar
    Hier kom je vaak voor een jaar niet eens bij een gyn ..Maar alleen maar mooi als het daar wel kan

Nee ik test nooit zo snel en heb ook een mk gehad
    Ik wacht rustig af

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    goed dat je die rust hebt....
    Ik weet dat je normaal een jaar moet wachten in Europa, hier mag je volgens mij doen wat je wilt als je gewoon betaalt.
    Mijn lf is dus rond de 9/10 dagen, vandaar dat ik ook al wat eerder ga kijken.

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Julita, ik snap zeker je onzekerheid. Als het bij ons deze keer niet lukt dan weet ik rationeel gezien wel dat de kans elke maand even groot is en we ook nog evenveel kans hebben om in ronde 10 zwanger te worden, maar gevoelsmatig wil ik gewoon iets doen om er voor te zorgen dat de kansen groter worden. Ik weet wanneer mijn eisprong is en dat mijn lf 10 dagen is. We weten wanneer we moeten klussen maar dat schijnt dan niet altijd voldoende te zijn. Maar ja, eerst even afwachten. Ik ben wel benieuwd hoe die testen enzo gaan. En het kan ook voor rust zorgen denk ik, als ze dingen een keer gecheckt hebben.

Doei

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey, dat was ook nog eens je 500ste berichtje!
    Ik hoop dat jij in de 9de ronde blijft...
    Ik zie het gewoon nu ff niet meer zitten en ik merk dat mijn man ook een beetje moe begint te worden. Een goeie vriendin van hem stuurde gisteren nog een email; ze bevalt in mei!
    Ik heb haar nog niet kunnen feliciteren....

16. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik heb jullie topic gevolgd de afgelopen tijd. Helaas werken ovutesten niet bij mij, omdat ik echt mijn plas niet op kan houden en ik altijd erg veel drink, omdat ik anders hoofdpijn krijg...

Nu heb ik vanaf dag 8 om de dag sex gehad en dag 14 en 15 (vermoedelijke eisprong) beide dagen. Dag 16 een dagje rust en dag 17 voor de laatste keer!
    Mag ik dit ook een soort van smeppen noemen?

En denken jullie dat ik het zo "goed" heb gedaan?

Groetjes Yustin

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    misschien wel, misschien niet...
    Helaas weet je echt niet wanneer je eisprong is. Mijn lf is bijvoorbeeld korter, dus ik heb een late eisrpong... Maar je hebt het wel heel goed gedaan denk ik, van mij mag je gewoon mee!

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames

dat smeppen is zo makkelijk nog niet! vooral als je niet precies weet wanneer een ovu test goed is. maar vandaag waren de lijntjes even dik dus we gaan nu 3 dagen goed smeppen (gister is er niet van gekomen)
    maar vanavond gaan we uit eten morgen is mijn broertje jarig en zondag doen we het voor de fun dus de komende 2 dagen hebben we een goede stemming :p

hier is mijn temp kaartje t/m vandaag:

denk morgen of overmorgen want mijn cervix slijm is nu waterig dus........zit er wel aan te komen

vandaag een dagje vrij (ben ik ook wel aan toe) moet nog veel kleding wassen opruimen stofzuigen dweilen afwassen leren huiswerk maken en eens een beetje ontspannen (daar ben ik niet zo goed in)
    wat gaan jullie vandaag doen?

XXX

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: Een hele dikke knuffel! Ik kan me heel goed voorstellen hoe het voelt hoor. Ik had het de laatste maanden ook.
    Maar wel fijn dat je nu een onderzoekje kan laten doen. Met een samenlevingstest wordt toch uitgezocht of er levende zaadjes in jouw cervix slijm te vinden zijn? Daar sla je al twee vligen mee in 1 klap. Als die negatief is kan uitgezocht worden of het aan de zaadkwaliteit ligt of aan jouw inwendige milieu om zo maar te zeggen (dat de zaadjes daar niet kunnen overleven). En als die positief is dan kan vandaar uit weer verder gezocht worden.
    Het is niet voor niets dat ze het vaak op deze manier doen.
    Nog een extra dikke knuffel!
    Liefs go4baby!

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je go4baby, kan knuffel echt goed gebruiken op het moment!
    Alles goed met je?

Deel Deze Pagina