we hebben gister geklust eergister niet maar gister had ook ik ook pas echt een goede ovu test toen waren de streepjes even dik dus vandaar dus volgens het smeppen moest ik gister vandaag morgen en dinsdag (smeppen)
Wij lopen gelijk Dani, wij klussen ook nog vanavond, morgen en dan een dagje rust en dan disndag weer. Ik begin al weer lichtelijk pijn te krijgen aan de zijkant van mijn (.)(.), dus dat is ook een teken dat dit toch echt mijn eisprong moet zijn. DOei
Sorry Dani, ging gewoon uit van jouw bericht "gisteravond eisprong gehad", maar denk idd als ik je kaartje bekijk en gezien je gisteren een + test had, dat je eisprong nog moet komen... aan de klus dus Leentje; jij ook heel veel klusplezier, hoop voor je dat het eindelijk een keer mag lukken...
Ben het eens met miepie (wederom ) Geef hem van katoen Dani... 8) Ik moet nog heel lang wachten... O o o heb soms last van wederom "spierpijn" in de buik maar ik durf nergens op te hopen. Heb ff op ander forum naar mijn "klachten" van 6-7 dagen dpo gekeken. Toen kreeg ik al kleine klachten. Maar goed toen was het de eerste keer en had ik ook geen idee wat ik zou moeten/kunnen voelen. Nu weet ik dat allemaal wel dus ik kan me nu dus gewoon gek maken... Heb vanaaf pronkzitting van de carnaval dus afleiding.... Spreek jullie morgen wel weer...dagdag
Wat is het rustig hier vandaag! Het is vast weer weekend! Bij mij zijn de duivels nog altijd overvloedig aanwezig, helaas. Ben trouwens deze cyclus wel direct doorgegaan met tempen. Vind het maar raar. op dag 0 had ik een temp van 36.4 en idd kwamen de duivels dus die dag. Gister had ik een temp van 36.7 en vandaag zelfs 36.9! Dacht dat je temp altijd lager was aan het begin van een cyclus? Of stabiliseert dat zich pas na een aantal dagen? Als ik niet ongi was zou ik denken dat ik een ei had of zo! Raar hoor... Maar goed, is ook voor het eerst dat ik op tijd begin te tempen, dus ben echt een leek wat dat betreft. Heb vanmiddag lekker filet americain en taai taaipoppen ingeslagen. Ik weet van mijn eerste zwangerschap dat taaitaai (het anijs erin) goed was voor de samentrekking van de baarmoeder en toeschieten moedermelk (vandaar dus ook beschuit met anijsmuisjes...). Wie weet helpt het ook een regelmatige cyclus te hebben! We zullen zien... Iedereen veel smepsucces en / of veel plezier op de wachtbank! Liefs Tezzz
Tezzz, dikke knuf! Geen idee hoe en wat qua temp rond je ongi, misschien even navragen bij "tempkaartjes"? En idd, wat een rust hier vandaag... Waar hangen jullie allemaal uit? Niet echt mooi weer ofzo
@miepie: Dank je...Mijn dochter had vanmiddag een kinderfeestje dus m'n zoontje en ik zijn de stad in geweest en boodschappen gaan doen. Over 10 minuutjes moet ik 'r al weer ophalen en dan gaan we misschien nog met z'n allen ergens eten. Dus dan is de zaterdag al weer zo voorbij! Tja, de zaterdag is toch een 'klusjesdag' he! Iedereen aan de smep of aan de klus! En wij maar wachten... Zal eens gaan kijken bij 'temperatuurkaartjes...' Ik ben er morgen weer! Toedeloei!
@ miepie: bijna alle zwangere kaartjes geven de tempdaling pas aan rond dag 4, dus wat ik heb kan wel...nou dat scheelt dan weer! Liefs Tezzz
Goe4demiddag meiden, We zijn vanmiddag lekker met nick wezen zwemmen en zometeen gaan we lekker patatjes eten bij me schoonouders Tezzz ik hoop dat de duiveltjes weer snel weg zijn bij jou. Verder ben ik het allemaal weer kwijt
Hallo dames, Wilde jullie even een hart onder de riem steken.. en even 'aan de zijlijn' aanmoedigen bij het smeppen. Zet 'm op he! Alles komt vast goed. hmm erranick patatjes? En daar begin je net voor etenstijd over? ER zitten hier 3 snackbars in de buurt oh jee.. ff over mij: maakte me een voor het eerst beetje zorgen door afname van zere boobs. Heb net maar weer eens een test gedaan en de teststreep was donkerder dat de controlestreep! Nu mijn echo nog afwachten. Veel liefs!
he dames, ik hou het niet allemaal meer bij hoor! Als ik de hele dag wegben en ik kom s avonds thuis dan zijn er minstens weer 5 pagina's volgekletst! Maar wel erg gezellie hoor! Nou ik zit lekker op de wachtbank, heb niet zoveel hoop. Heb net als alle andere cycli weer witte romige afscheiding, en ik heb wel gelezen hier dat het eitje dan dood was.. Dus ga er maar vanuit dat het niet raak is.. Heb wel steeds steekje achter mijn navel en onderin, maar ja, ik heb al zo vaak dat ik wat voelde maar het was toch echt nie raak! Dames, veel klusplezier, en anders veel snackplezier
Jeldou, heb dat ook wel eens gelezen, maar van anderen (die zwanger waren) ook wel gehoord dat dat onzin was... hoop dus niet helemaal verliezen! Wat is het ontzettend rustig hier vandaag.... Ik ben zo ook weer weg, smepavond vanavond
Hey meiden! Hier nog eentje op de wachtbank.....pfffff.....kan er altijd zo slecht tegen .... Heb m'n positieve ovu-test deze maand 2 dgn eerder dan vorige maand gehad, morgen 2 wkn geleden... Vind 't dus allemaal weer doodeng, hopelijk blijven de 9 mnd weg, maar ga er maar niet van uit... (alhoewel je tóch altijd dat kleine sprankje hoop houdt, hè?!) We hebben iig ons best weer gedaan en gaan 't zien! Alle andere meiden op de wachtbank, succes met wachten! Smeppers zet 'm op en meiden die net weer ongi zijn geworden, kom op! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hoi Jeldou (en Miepie) Vanuit mijn vakgebied (dus niet zwangerschapservaring) weet ik dat je het niet aan je afscheiding zien kunt of je eitje dood is.. een eventuele innesteling kun je wel merken (bij mij niet) maar dat wisten jullie vast al... spannend hoor, ik duim weer mee.. Heb me patatgewijs toch in kunnen houden, maar daarna wel aan de Ben&Jerry's hahaa Fijne zondag!
Tezz, Bij mij ging mijn temp deze keer pas op dag 10 omlaag! Heel apart was dat, normaal dan gaat hij bij mij na een dag of 4 omlaag. Het is elke keer wat anders. Gisterenavond nog geklust. Mijn mannetje was bang dat er na gisterenmiddag niks meer zou zitten bij hem haha, maar ik heb hem verteld dat er voldoende aangemaakt wordt (toch?). Nou ja, we zullen zien. Ik kom vanavond nog wel even kijken want ik moet zo sporten en dan naar een verjaardag. Doei
Eevitaa, dank je wel voor je uitleg, was er al van overtuigd dat dat niet kon. Zou wel makkelijk zijn, heb je geen zwtesten meer nodig Hier gisteren weer hard ons best gedaan , nou nog een paar uurtjes wachten en kijken wat de ovutest vandaag zegt.... Gisteren is een goede vriendin van mij bevallen... we hadden afgesproken dat ik haar zou vertellen dat ik ook zwanger was op kraamvisite. Hmmm, vind het toch niet kunnen om over 3 weken pas op visite te gaan . Jammer dat dat niet gelukt is :-? Hoest met jullie?
Goeie smorgus... Ik had bij mijn zwangerschap ook giga afscheiding voor NOD en dat bleef . Andere meiden hadden het ook dus zegt weinig