Rainstarr, in de "zwanger worden" multi-vitamine van de Etos zit ook iets van teunisbloemolie voor een regelmatige cyclus, bedoel je die? En je hebt ook gewoon teunisbloemcapsules, meeste drogisten hebben dat gewoon van eigen merk. Ik zou voor het starten met ovu-testen uitgaan van 29 dagen (dus op dag 12 ofzo beginnen) en rekening houden met je laatste cyclus voor je nieuwe NOD (dus kan best pas op dag 27 positief zijn :-?) Ik ben gisteren weer begonnen met ovu-testen > al 2 dagen achter elkaar een duidelijke streep, maar nog niet positief. Wel eipijn, dus hij zit er alweer aan te komen... Kareltje; dikke knuffel!
he rainstarr!Kunnen we samen aan de teunisbloem! Setje! Hoe ziet een teunisbloem er eigenlijk uit? ff surfen...
Je moet een plaatje dan op de pagina waar je 'm gevonden hebt met de rechter muisknop aanklikken > eigenschappen > adres kopiëren > hier plakken en tussen zetten. (maar heb al even gespiekt in je album. Mooie bloem )
Zit een beetje te twijfelen of ik vanavond nog een ovu-test zal doen... heb eerder gehad dat ie 's ochtends wel een streep gaf, maar niet positief en dan 's avonds wel positief was. En ik heb zo'n eipijn, heb het gevoel dat ie op springen staat...Twijfeltwijfeltwijfel.... Wat zal ik doen?