Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    hihi, hoopte natuurlijk al dat je dat zou zeggen ;). Denk dat ik dat idd maar doe > heb toch nog een stapel testen liggen ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

;)

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemiddag SMEPpertjes!

Ik zie bijna al de eieren om mn oren vliegen!
    Gewoon testen Miepie. En ik als je er bijna door bent... Laat maar weten... Ik heb er hier nog 6 ofzo die ik hopelijk de komende 2 jaar niet nodig heb (ik wil als alles goed gaat best een zooitje kinderen.. ;))

Hier zijn we weer hard aan het werk...
    Zometeen nog even naar de Albert Heijn om snaai voor de Sint Maarten kids te kopen... Helemaal vergeten! Hoop dat er veel komen en dat ik het niet zelf hoef op te eten...

Doeidoei

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jaja! Zeg ik ook altijd: Oh, wat ERG! Nou heb ik nog een heleboel chippies over van de verjaardag! En alle zakken zijn al aangebroken! da's wel zonde he, om dat allemaal zo maar weg te gooien? ;) Ben benieuwd of hier nog kids langskomen. Mijn dochter gaat morgen met school langs de deuren, maar weet niet of ze hier in de buurt zelf ook nog wat bedacht hebben. Heb wel snaaierietus in huis gehaald, maar ben zo eerst zelf nog een paar uurtjes weg. We zullen wel zien...

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Tezzz: en dan die chippies zo los in die tasje gooien :) :)

De albert heijn was flink geplundert. Heb nog wat diverse snaai binnengesleept. Maar nog geen kind gezien... Ik verheug me al op de spekkies! Hmmmm

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha, ik hoop dat ze bij ons niet langskomen (volgens mij doen ze dat hier nooit) want ik heb niet veel snoep in huis.

Dani, misschien heb je vandaag wel je eisprong gehad. Ik was vanochtend eerst naar de WC gegaan (stom, stom stom) voordat ik ging tempen. Bij mij was hij al wel wat hoger, maar nu weet ik niet of dat echt klopt omdat ik eerst op was gestaan.

Miepie, ik had deze keer juist dat ik 's middags een redelijk pos test had en toen ik 's avonds weer testte was hij weer iets lichter. Ik twijfelde echt of ie wel pos was. Ik heb ook tientallen keren naar mijn foto gekeken. Maar nu krijg ik echt pijnlijke (.)(.) wat bij mij duidt op een ei, dus daar ben ik wel blij mee.

Go4baby, hoe gaat het nu met de buren, zijn ze uitgesloopt?

7. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Meiden,

Alles goed hier? Met mij wel hoor.
    Ik had een vraagje.
    Was bij jullie de 2e ronde langer of korter dan de 1e?
    Mijn 1e ronde was 37 dagen. En nu zit ik op dag 33, maar nog steeds geen ongie.
    Zou mijn 2e ronde nog langer zijn?

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Yvett, kijk maar even onder mijn banner, de mijne wisselt nogal eens. Maar tussen mijn ei en ongi zit wel 10 dagen, het is meer de dagen voor mijn ei die wel eens kunnen wisselen.

Ik heb maar even mijn banner aangepast zodat ik kan zien hoeveel dagen ik na mijn ei zit. Nog 9 daagjes wachten en dan weet ik al weer hoe het er voor staat. Spannend.
    Zo, nu ga ik relaxen. Iedereen alvast welterusten (een beetje vroeg maar ja). Doei

9. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik ga deze maand ook voor het eerst smeppen! Ben benieuwd...Wel hou ik al vanaf de eerste maand bij wanneer we klussen,maar ik geloof dat ik toch te weinig geklust heb rond mijn ei...Dus vanaf nu gaan we echt onze best doen!
    Wordt ook wel eens tijd, ik word er niet jonger op..hihi...
    bar

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Welkom bar en veeeeeeeel smepplezier!

11. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik ga ook Smeppen! Had eerst geen idee wat het was, maar ben benieuwd!

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    alle nieuwe smeppers heel veel succes en ik raad jullie aan om ovulatie testen in huis te halen dan vind je je ei makkelijker!

13. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ja, dat wil ik ook gaan doen! Van de week meteen op pad!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jes1, ook van harte welkom! Ik heb nog een aanvullende tip, namelijk Bestel je ovutests online, want dat scheelt je enorm veel geld!

15. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Nieuwe smeppers van harte welkom en veel smepplezier gewenst

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik ga er vandoor! Slaap lekker en tot morgen!
    Liefs Tezzz

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Nieuwe SMEPpers: Welkom en ik hoop dat jullie snel succes hebben! De ovu sticks via internet zijn goedkoper (ergens anders ook iets voordeliger dan via deze site zag ik laatst, dus even google'n en dan heb je ze zo te pakken!)

@ Erannick; hoe is het met jou? Ook al een tijd niet meer 'gesproken'!
    ps. leuke riem! Heb ik ook (alhoewel ik 'm nu al niet meer nodig heb... ;)

Nou, 4 kinderen zijn langsgeweest (en een aantal groepjes niet aangebeld want ik hoorde ze bij de buren...) Dus ik zit lekker die spekkies op te smullen... oei oei oei... Mn embryo zal nu wel ADHD hebben... ;)

Het boren bij de buren gaat morgen weer verder (doen ze niet zelf, via de woningbouw) Er moeten nog 100 gaten worden geboord... Dus morgen om 8.30 zullen ze wel weer aan de gang gaan... *&$(#^@$*@ bleh!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Even een kort berichtje van mij na een heel druk weekend met een leuk feetje haha.... Ben koppot nu!

Hier alles goed! Iedereen heel veel succes en tot morgen!

Nu ga ik lekker slapen!

Kus Wendy

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi lieve mede-smeppers,
    Geen idee of hier vanavond kids aan de deur hebben gestaan, was een avondje bioscopen met mijn schoonzusje ;)
    Barbeestenboel en Jes1, welkom, zal jullie op de lijst zetten. Heel veel succes met smeppen!
    Yvett, bij mij was de eerste ronde na de pil 25 dagen, ronde erna 26... heb je ws weinig aan dus :-?
    Go4baby; misselijk van de spekkies ? ;)

Hier tegen beter weten in getest net, kom net pas thuis, dus was eigenlijk al veel te laat... maar een heel vaag teststreepje (ook vage controle streep, gewoon te laat op de avond). Morgen eind vd ochtend dus maar weer...

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen deze morgen!

Lekker he Go4baby, spekkies. Op een gegeven moment kan ik me die wel tegen eten moet ik zeggen.

Hier is mijn temp weer een stuk hoger dus mijn ei is geweest. Gisteren nog even aan de slag geweest, we zullen zien.

Over 4 daagjes krijgen we de sleutel van het huis, een goede afleiding dus. Zo, ik ga maar even hard aan het werk want ik moet nog veel op het werk doen voordat ik een weekje vrij heb.

Oh ja: GOEDEMORGEN!

Deel Deze Pagina