goeiemorgen! Nou, de kids zijn bij ons niet langsgeweest. Hoorde net op school dat ze alleen het andere blok hebben gedaan. Nou moeten we al het snoepgoed zelf opeten. Erg hoor Mijn temp was vanmorgen 36.2! Dus idd op de vierde dag gezakt. Nou hopen dat ik op dit niveau blijf tot ik daadwerkelijk m'n ei heb gehad. Zou wel weer eens lekker duidelijk zijn. Ga vanmiddag die teunisbloemolie scoren, dus hopen dat het een gunstig effect heeft op m'n cyclus. De duivels zijn gelukkig al weer aan het vertrekken. Meestal heb ik op dag 4 er nog iets meer dan op dag 3, maar het einde komt gelukkig weer in zicht. En dat ze nou maar nog 40 weken mogen ophoepelen! Zo! Ik heb gezegd! Liefs Tezzz
goedemorgen dames ik word niet echt wijs uit mijn temp kaartje blijft op en neer gaan nu! heel vreemd! vandaag wel last van krampjes en steekjes in mijn buik ben erg moe dus even afwachtten! hoe is het hier verder met iedereen? succes met klussen in je nieuwe woning leentje XXX
Tezzz, wat vervelend joh, alles zelf moeten opeten . Moet ik komen helpen? Dani, jij hebt dus ook kennisgemaakt met "de zaag"? (weet niet of Go4baby haar tempkaartjes er nog in heeft staan, maar kijk eens in haar album ... had ook last van een zigzag tempkaartje)
goooooeeeeeeiemorgen dames... wat een heerlijk gevoel zwanger en jarig zijn! alles goed hier? liefs Liesje
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 1 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 1 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Beastie \/ (ronde 6, 2x SMEP) 2 Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) 5 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 6 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 7 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 8 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 9 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 10 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 11 Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 12 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 14 Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 15 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 16 Marieke1610, ronde 11 - NOD 19 nov 17 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 18 Roos80, ronde 10 - NOD 20 nov 19 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 20 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 21 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 22 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 23 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 24 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 25 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 26 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 27 Miepie80, ronde 10 - NOD 27 nov 28 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 29 kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 30 Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 nov 30 SMEP - kandidaten 5 Ongi.... 4 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 3. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 4. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 5. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 5 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Update! Barbeestenboel, en Jes1; jullie staan er bij. Heb jullie NOD een beetje gegokt, klopt het zo ongeveer?
gefeliciteerd liesje! zal zo eens kijken naar het tempkaartje van go4baby hopelijk brengt het wat meer zekerheid XXX
He Liesje: gefeliciteerd! Lekker aan de kinderchampagne! Dani, je temp kan wel iets op en neer gaan, maar over het algemeen gaat je templijn wel omhoog. Kijk anders maar eens bij de temp kaartjes, dan kun je wat voorbeelden zien. Mielenl, mooie foto, je buik is al goed aan het groeien. Ellenk, ik ben naast je gaan zitten op de wachtbank, je ligt nu wel 2 dagen voor op mij haha. Heb je een mooi en afleidend verhaal van een dag of 8? Miepie, vanmiddag weer een ovutest? Zor gmaar dat die positief is, dan kun je over een dag of 2 ook bij ons op het wachtbankje gaan zitten. Tezz, fijn dat je ongi niet zo lang duurt. Bij mij stopt het meestal zo rond dag 7. Vanaf dag 5 wordt het dan minder en tot dag 7 heb ik dan nog wat bruinverlies. Was Beastie nu een hele week weg? Of een weekend? Ik dacht eigenlijk een week maar ik weet het niet zeker. En Julita, hoe gaat het met jou? Deze week heb je toch een afspraak?
Ik zit m'n peace al op te houden, Leentje Was vroeg op vanmorgen (5.45), dus 10 uur testen kan wel, toch?
hoe kun je eigenlijk alle symptomen toevoegen in je ff kaartje: zoals dat je gedronken hebt of hoofdpijn hebt of wat dna ook want dat snap ik niet