Dani, Onder je kaartje (als je op "chart"klikt) staat de tekst "display settings". Dan kun je 4 signaaltjes aangeven en die komen dan onderaan je kaart.Je klikt de dingen aan en dan op "add"en dan komen ze er volgens mij bijstaan. Je kunt ook een VIPmember worden en dan heb je meer faciliteiten volgens mij maar dat doe ik niet. Ik vind het zo wel voldoende. En Miepie...al over een stikkie gepeaced?
Goedemorgen dames, Hoe is het hier? Nog nieuwe zwangeren? Volgens mij niet he? Mijn NOD is vandaag, en gisteren had ik een heel klein beetje roze slijm, dus ik denk dat ik tante Roza straks mag verwelkomen. Ben dit weekend in Londen geweest, dus ik heb genoeg afleiding gehad gelukkig. Ik heb ook voor mezelf besloten dat ik voorlopig nog niet ga testen. Ik wacht het gewoon nog even af. Denk toch dat het vandaag of morgen gaat komen.... Ik ga wel tempen vanaf deze aankomende ronde. Vandaag even alvast een tempje gedaan: 36.8. Is dat hoog of laag?
Hè, balen Cynthia. Of de temp hoog of laag is hangt wat af van wat voor jou je normale temp is na je ei... Fijn dat je wel wat afleiding hebt gehad, en dan is Londen geen verkeerde ! Dikke knuffel! Geloof trouwens dat de jarige job ons vergeten is. Liesje, krijgen we nog te horen wat je van je mannetje hebt gekregen? Zo, ik ga maar eens over een stickie peacen, tot zo!
Hey Cynthia, de temp aan het einde van je cyclus kan per persoon verschillen. Ik zat op 37.1/37.0 tot NOD en op NOD was het 36.8. Maar goed bij jou kan 36.8 dus wel hoog zijn. even geduld nog en ik help je hopen dat niet meer hoeft te starten met tempen
Tja, that's life. Ik ga er deze maand niet mee zitten want ik ben nog steeds vastbesloten om veel relaxter om te gaan met het hele zwanger worden. K heb echt wel duidelijke ongikrampen nu, dus ik denk dat ik gewoon weer netjes op 26 dagen zit deze maand. En dat is ook wel prettig toch? Liesje, gefeliciteerd! Lekker zwanger en jarig. Geniet ervan hoor! En laat idd nog even weten wat je gekregen hebt! En Miepie? posi of niet?
dank je leentje heb het gevonden maar hij geeft het nog steeds niet aan zal wel voor vip members zijn! naja heb het in ieder geval voor mezelf aangegeven zal maar eens wat gaan eten want ben beetje misselijk
Nou, ik zit vandaag ook op NOD, dus dat zou wel kunnen kloppen. Zo te voelen word ik echt ongi, dus dan is 'ie gewoon al gedaald. Ik ga dus een maandje tempen. Vind ik op zich ook wel leuk hoor, een beetje inzicht in m'n cyclus.
dank je leentje heb het gevonden maar hij geeft het nog steeds niet aan zal wel voor vip members zijn! naja heb het in ieder geval voor mezelf aangegeven zal maar eens wat gaan eten want ben beetje misselijk
Ola chica's! Heb voor de verandering weer eens geen zin om te werken (tijd voor een nieuwe baan!). Dusss heb verzonnen dat hubbie en ik maar op vakantie moeten. Ga dus lekker een vakantie uitzoeken. Sunshine, here we come! Iemand nog leuke tips?
jaaaaa. ellen...jij weet het van het andere topic hihihi ik heb een verlovingsring gekregen van mijn mannetje !
ah liesje gefeliciteerd! dat is nu super zwanger jarig en verloofd! nou dames ik heb nu opeens vierkantjes in mijn temp kaartje staan! hij staat in mijn foto album.....
Hmm, geloof dat ik komende dagen aan de smep moet... moet nog 4 minuten wachten voor de 10 minuten voorbij zijn, maar het 2e lijntje is nu al even donker als de controlestreep Ei-alert! Ei-alert!
hij had me al gevraagd op vakantie maar deze ring moest er nog bij. maar verder niemand weet het nog behalve wij tweetjes en jullie natuurlijk!
Bedankt voor het welkom dames! Ik gebruik al vanaf het stoppen met de pil, ovulatie testen. Dit omdat ik mijn migraine tabletten wel voor maar niet na mijn ei mag innemen. Maar wat ik niet verwacht had, was dat ik haast geen migraine heb na het stoppen met de pil! En dat terwijl ik het extreem veel had en zelfs bij een pijn kliniek ben geweest! Afijn ik weet daardoor dus wanneer ik mijn ei ongeveer heb en ik ga deze maand echt genoeg ervoor en tijdens en erna klussen. Tot nu toe heb ik er een paar maanden bij zitten dat ik alleen op de dag dat mijn ovulatietest positief was kluste, en niet er 1dag voor of na. En ik had 1 mnd ruzie rond mijn ei met mijn mijn vriend dus toen werd er ook niet geklust.Ik ben in elk geval vol goede moed, zeker als ik zie hoeveel er na 1 mnd smeppen al zwanger zijn! Bar
Spannend hoor Liesje... hebben jullie al een datum geprikt? Gaat het een grote bruiloft worden, of houden jullie het klein? Poeh, ben blij dat ik m'n gevoel gevolgd heb en niet vandaag pas ben begonnen met testen! Vroeg eitje... cyclus wordt dan 22-24 dagen dit keer.