Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Staat in m'n album...
    Barbeestenboel, wel fijn he, weten wanneer je ei is... zeker als het net als bij jou wel een paar dagen kan schelen per maand.
    Merk wel dat het zo onderhand steeds meer bevestiging van mijn gevoel wordt en niet meer heel erg het vinden van mijn ei. Had al een paar dagen "eipijn", dus ben nu 2 dagen eerder begonnen met ovu-testen en idd op dag 10 al een + test :)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij gaan het gewoon klein houden, we vinden het ergens een beetje zonde van het geld want is haast niet meer te betalen...

maar we weten nog geen datum, eerst de 1e echo gehad hebben en als die goed is dan wil ik er pas een beetje over na denken

3. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik gebruik het inderdaad ook meer als een bevestiging van de eipijn. Merk wel dat de eipijn minder erg wordt in de laatste maanden. Eerst was het niet om te harden! Kreeg dan eerst pijn aan 1 kant, volgende dag stuk erger en dan de derde dag kon ik soms niet eens normaal lopen zo'n pijn. Nu is het wel duidelijk maar niet meer heel erg pijnlijk.Gelukkig....
    Ja ik zie het wel als een geluk dat ik het voel, zeker omdat het wel hele belangrijke dagen zijn en het niet altijd dezelfde dagen zijn!
    bar

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Da's waar... wij zijn vorig jaar getrouwd en was niet goedkoop! Hebben er een jaar voor gespaard, wel een top-dag gehad! :) Was het zeker waard!

Spannend hoor!

5. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Nou meiden ik heb vandaag mijn ei gevonden hoor.
    Mijn ovutest kan volgens mij niet duidelijker.
    Dus nu goed aan de smep.

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ liesje, gefeliciteerd met je verjaardag en wat een geweldig kado van je vriend! Een kleine bruiloft kan ook heeeeeeel speciaal hoor, wij zijn in april getrouwd en hebben besloten om ons geld uit te geven aan een huwelijksreis in plaats van een feest (lekker egoĆÆstisch he). We hebben echt een fantastische dag gehad, met onze naaste familie en beste vrienden. Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen :)

@ miepie....wat doe je hier nog meid? Ga jij ns heel hard beginnen met jouw bijdrage voor een ROZE november!

@ barbeestenboel....dat is nog ns een goeie bijwerking als je stopt met de pil! ik hoop voor je dat jij ook 1 van die gelukkigen bent waarbij het de eerste maand al lukt!

@ marrie.....oh ik ben wel een beetje jaloers hoor....lekker naar de zon! Wel oppassen he dat je (helemaal in deze periode van het jaar) in een of ander kuuroord met bejaarden terecht komt :)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Liesje: dubbel gefeliciteerd! Wat heb jij nu al een leuke dag zeg! Nog veel plezier vandaag!

@bar: wat fijn dat je je ei voelt...ben benieuwd of ik 'm gavoelen deze maand. Ik heb trouwens ook veel minder last van migraine sinds ik gestopt ben met de pil. Schijnt ook te maken te hebben met hormonen he?
    @Miepie: Joepie! Een ei! Gebruik 'm goed!
    @ Cynthia: ik zat aan het eind van m'n cyclus rond 36.9. (de dag voor m'n ongi kelderde ik naar 36.4!)

Tot vanavond of zo! (Mannetje vandaag vrij dus weinig compi-mogelijkheden Ʃn dochter vanavond eerst nog st maarten vieren op school)

Toedeloei!

Liefs Tezzz

8. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Liesje gefeliciteerd en wat een superkado zeg.

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ben bang dat ik moet wachten op vanavond... heb heel fout wel een etentje met een paar vriendinnen afgezegd :oops: (we eten elke week op maandag samen, vond dat ik het best mocht afzeggen voor mijn ei ;))
    Nou hopen dat ik mijn mannetje zo gek krijg het 3 dagen achter elkaar vol te houden, is tot nu toe nog niet gelukt :-?

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dag ladies,
    Hier ben ik ook weer. Ik heb een prachtig weekend gehad buiten de stad en de herfst bladeren waren prachtig.
    Verder is het wachten op mijn ei, en ik heb dus woensdag afspraak met een vruchtbaarheids kliniek... Ik hoop dat het nut heeft...en dat het niet alleen maar veel geld uitgeven is.... Ben er wel een beetje nerveus over, maar ik heb in iedfer geval het gevoel dat ik iets doe.
    @miepie, lekker dat je een vroeg ei hebt... Daar hoop ik ook iedere maand stiekem op. Ik heb nog maar 2 ovu sticks, ik koop denk ik deze maand niet meer bij dus dat word moeilijk, ik hoop dat ik hem te pakken krijg!

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Cynthia, mijn temp gaat pas een dag of 4 na het starten van de onig omlaag, dus misschien moet hij nog omlaag gaan. Maar gaandeweg het tempen zie je er waarschijnlijk wel een patroon in. Bij mij schiet de temp voor mijn ei nog wel eens op en neer, maar na mijn ei is het redelijk constant. Niet echt een rechte lijn maar je ziet wel verschil met voor mijn ei.

Liesjel dat is echt een supercadeau!

Kareltje en Miepie, gefelicteerd met jullie ei. Hop, aan de slag ;). We zitten allemaal wel dicht bij elkaar. Bij mij is de eipijn de laatste 2 keer ook opgevallen. Wel apart. Door die ovutesten viel het me eigenlijk op.

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Liesje, hartsikke gefliciteerd meid!

13. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    @miepie

Wij gaan gelijk op met smeppen.
    Heb vandaag ook mijn ei gevonden (foto in album)
    We kunnen er beide tegenaan hoor.
    Mijn hubbie zal er geen moeite mee hebben denk ik 3 dagen achter elkaar

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, spannend. Hoop dat ze je kunnen helpen bij die kliniek! Heb je afgelopen maand je testen daar gekocht, of via internet besteld?
    Mocht het daar lastig / duur zijn kan je me altijd even pb'en om vanuit Nederland testen op te sturen!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hey wat lief van je Miepie.
    Deze laatste testen komen idd nog van NL, ik heb er over na te denken of ik het ook aan mijn moeder zou vragen...Maar ik weet niet of dat het wel op tijd haalt.

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, die van mij (zeker door de week) wel! Hij maakt erg lange dagen op zijn werk (zo'n 13 uur per dag) en heeft dan meestal weinig puf meer 's avonds. Maar heeft twee weken geleden wel hard geroepen dat hij het wel wil weten als ik mijn eisprong heb en dan meer klussen, dus ben benieuwd of hij zich dat nog kan herinneren ;).
    Heb jij enig idee hoe lang je LF is? Bij mij maar 11-13 dagen, dus NOD verschuift naar 26/11.

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Liesje, gefeliciteerd! leuk hoor, en dus binnenkort een bruiloft! Hebben jullie al een datum?

Miepie: smeppen meid! Jij krijgt het druk de komende dagen.

Leentje: Ik zag net bij het naar de wc gaan wat meer roze/rood, dus ik wacht het nog een uurtje af, maar ik denk dat het dag 1 is voor mij vandaag. Niet slecht hoor, want in ieder geval een cyclus die even lang is dan de vorige. Da's al een begin! En nu maar proberen met tempen m'n ei te vinden, want met de testen lukte het niet! Denk dat ik m'n ei op dag 12 heb gehad, want toen was de test wel iets donkerder.

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ben stiekum wel benieuwd met welke reden je hebt afgezegd ;)

@kareltje kssssst aan de smep jij ;)

Speciaal voor de smeppers om november ROZE te kleuren

is beastie trouwens op vakantie? heb haar al een tijdje niet zien posten....

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Stuur je adres anders even per PB, ik heb er nog 5 liggen hier ;)... stuur ik ze gelijk op!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Yep, Beastie zit met man en ouders in Tunesiƫ (geloof ik) :)

Deel Deze Pagina