Marieke, ik heb het aangepast (vorige pagina). Go4baby; I know, maar 't voelt zo gek! Heb al 3 dagen steken, hoop dat het idd hetzelfde resultaat gaat hebben als bij jou
Oh... nou dan moet ik dat misschien ook maar niet doen, stel je nou voor dat de kans op zwangerschap ook nog eens verminderd? Laat maar.. dan maar een rare en lange cyclus. Heb altijd dat andere potje nog met vitamientjes..
Ja, maar het bevordert weer wel de cyclus... je kan het best nemen, maar stoppen als je zwanger bent!
@allemaal: heb op internet gelezen dat teunisbloemolie juist ook heel goed is tijdens de zwangerschap, maar zal nog ff verder neuzen...heb het nog niet gehaald, want m'n dochter blijkt dus vrij te hebben vanmiddag en ik heb er helemaal geeeeen zin in om allebei de kids op sleeptouw te nemen en boodschappen te doen. Dat wordt dus morgenmiddag (zijn ze allebij naar school...mooi meteen nog sintcadeautjes inslaan...) @miepie: 2-eiige tweeling? ooooooh...een meisje uit m'n dochters klas is net grote zus geworden van een tweeling! Heb ze net bewonderd. Zoooooooooooo lief! En al die moeders: krijg je bijna de kriebels voor nog eentje he? Jammer dat ze ook groter worden... Jullie snappen vast wel wat ik dacht! KRIEBELERIETUS!
gevonden op gezondheidsnet (via kruitvat): "Gamma-linoleenzuur (GLA) is het werkzame ingrediënt in teunisbloemolie en is het belangrijkste vetzuur voor de huid. GLA voedt en herstelt de huid van binnenuit en zorgt voor meer elasticiteit en een betere vochtbalans. Hierdoor voelt de huid stevig aan en ziet er gezond en stralend uit. De eerste tekenen van een tekort aan GLA in de huid zijn een droge, schilferige en geïrriteerde huid. Daarnaast speelt GLA een belangrijke rol in de hormoonhuishouding en menstruatiecyclus. In ons lichaam wordt GLA bovendien omgezet in AA. Dit vetzuur is onder meer belangrijk tijdens de zwangerschap. AA is nodig voor de aanleg van de placenta en het borstklier- en baarmoederweefsel van de moeder, evenals het in goede banen leiden van de zwangerschap zelf. " Nou? Wat zei ik?
: Wat raar dat bij mij op het potje dan staat dat je het niet moet nemen tijdens de zwangerschap Ik heb die van het Kruidvat, maar heb ze dus maar een halve maand gebruikt omdat ik dat toen achterop het potje zag staan (lekker laat )
@miepie: waar ze naar verwijzen bij gezondheidsnet op kruitvat is het merk Efamol. Misschien maakt dat nog verschil?
Hmmm dat klinkt best goed dat Teunisbloem spul! Ik heb altijd een erg droge huid.. Maar ja, als het niet 100% duidelijk is gan ik het maar niet nemen. @ Mielenl: ohhh pannenkoeken! Ook heerlijk! Eitje was erg lekker. Helaas had vriend zich bedacht en wilde hij er ook een.. (had me helemaal verheugd op twee eitjes, met kaas en tomaat...) Nu weer aan de bak. Morgenmiddag deze tijd... lig ik met mn benen .... (ja Tezzz het sinterklaas virus heeft me ook te pakken...! Kom maar op met die gevulde zakken tot morgen!
Hallo allemaal, Pff zit hier helemaal onder de puisten. Slaat gewoon nergens op! Stress? Ben ook niet helemaal fit meer vandaag. hahaha te zwaar weekend gehad te weinig slaap, gisteren kon ik niet in slaap komen, tja dat houd je op mijn leeftijd niet vol meer Vroeger kon ik nachten doorhalen maar die tijd is helaas voorbij. (wss ook te weinig oefening) Bleh, moet nog 3 dagen werken en dan jippie een week vakantie {|= \/ Leuk trouwens die tegenstrijdige verhalen iz Teunisbloem....
Nou na een middagje leren (heb de 27e examen) ga ik maar even me bed opzoeken. Moet natuurlijk wel goed uitgerust zijn als ik vannacht moet werken. Hahahah. Erg tegenstrijdig het teunisbloem verhaal ik zou het niet durven nemen. Ik draag deze maand een maansteen(Baad het niet schaad het niet).Is goed voor de vruchtbaarheid zeggen ze
Haha, Ellenk, lukt mij op mijn leeftijd ook al niet meer hoor ! Ben vaak om een uur of 3 toch echt wel op, en dan moet ik echt een dagje bijslapen...
Ik slaap ook liever lang! Maar ben wel een avondmens... Ik zal morgen even deskundig advies inwinnen bij de etos over die teunisbloemolie. De eigenaresse heeft veel verstand van dat soort zaken. Ik kom er vaak. Zij vertelde me ook dat migraine vaak samen hangt met je hormonen en je cyclus. Ik hoop trouwens voor jullie dat je geen baby met krampjes krijgt, want ikzelf ben wel nachtenlang opgeweest met mijn dochter toendertijd! Word je vanzelf een nachtmens van !
Kareltje, Ik draag sinds vrijdag een maansteen. Ik las dat dit ook werkt tegen ongeluk. Op internet las ik toen toevallig dat deze steen ook tegen ongeluk helpt. Nu reed ik zondagochtend naar sporten en dan moet ik via de snelweg naar het dorp waar ik sport. Ik reed vanaf een weg waar je 70 mag de snelweg op (mag je in het begin nog 70, dan op een gegeven moment 120). Ik haalde een auto in en toen zag ik links in mijn ooghoek dat de auto die aan de andere kant van de middenberm reed (de andere kant op) begon te slippen. Die draaide dus om zijn as en schoot in zijn achteruit over de middenberm. Toevallig stond hier dus net geen vangrail. Hij vloog dus net voor mijn auto. Ik remde flink en miste hem echt op een haartje. Toen knalde hij dus tegen de auto naast mij en samen knalde ze toen tegen een lantaarnpaal. De auto die geslipt was die zat dus van twee kanten in elkaar, de mensen konden er gelukkig zelf via de achterkant uitkomen. De auto naast mij die tegen de zijkant van die auto waren geknald was van een ouder echtpaar, die hadden gelukkig ook niet echt iets. Daar hadden ze echt geluk mee. Ik was zo geschrokken, voor hetzelfde geld was ik net een seconde eerder geweest en dan waren we vol tegen elkaar geknald. En ik weet wel dat het met ongelukken vaak is: was ik maar eerder vertrokken enzo, maar ik vind dus dat ik echt geluk heb gehad. Ik heb dus tijdens het sporten de ketting omgehouden haha, want hij heeft mij gewoon geluk gebracht. Een beetje bijgeloof is het wel, maar ik denk dat ik wel een beschermengeltje heb. En misschien heeft die maansteen geholpen. Ik houd daar maar aan vast, want ik vind het wel een mooie gedachte. Doei
Tis toch waar jij je lekker bij voelt leentje en het is idd een mooie gedachte Ik ben daar wat nuchterder in, heb jaren als consultant km gereden en ben vaak aan ongelukken ontsnapt op de snelweg. Soms moet je gewoon dat geluk hebben.
Ja Ellen, daar heb je ook gelijk in. Ik heb de afgelopen jaren ook tienduizenden kilometers gereden voor mijn werk en veel ongelukken om mij heen gezien maar dit was wel echt heel dichtbij. En ik vond het wel een mooie gedachte. Net zoals wat er gebeurt als je doodgaat. Ik geloofde altijd niet dat er meer is ofzo, maar een jaar of twee geleden is een goede vriend van mij overleden en ik vind het wel een gerustellende gedachte dat ik hem ooit nog tegenkom. Een beetje stom, maar soms moet je je aan zulke dingen vasthouden, dat scheelt weer een beetje met het verdriet. We komen het toch allemaal nooit te weten. Zo, even voldoende off topic, dadelijk denken jullie dat ik zo'n zweverige miep ben haha. Nou, ik moet er vandoor. Doei
nou dames daar ben ik ook weer even. het leren wil niete hct lukken. ik hbe morgen toets en er is niet veel blijven hangen. dus ga zo maar koken (schnitzels) en dan nog even leren en morgenvroeg kan ik ook nog keren. hier vlagen van krampen en steken in mijn lies/buik dus ja.....even afwachtten! XXX
he dames, wat weer een verhalen zeg! Leentje jij hebt geluk gehad! Tssss misschien toch wel een beschermer tegen geluk! Nou hier ook vlagen van krampjes in de onderbuik.. ongesteldheidspijn! Ook de onderrug.. Ach het is maar een klein beetje.. maar ja, dat geeft weer wat hoop hé!