Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    WOW Leentje... wat een verhaal. Gelukkig dat iedereen met de schrik vrijgekomen is!
    En dan zou ik ook lekker denken: pfff fijn zo'n maansteen!
    En ik hoop dat je snel zwanger bent (door de maansteen of niet, dat maakt me niet zo uit, als het maar snel gebeurt!)

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden, was ze ff snel...gaat niet echt honkidorie hier...die pijn in mijn buik van al bijna 3 weken blijken nu dus ontstoken eierstokken tezijn -zijn ook al ruim 10 jaarniet gebruikt dus zitten vol stof ? hihih-..hoe dan ook..heb volledig bed rust ...kan ik ook wel gebruiken slaap dus totaal niet...maar ben er ff uit om te plassen en de benen strekken..donderdag weer naar de gyn dan horen we weer meer...
    Met kleine frummel is alles oke...groeit lekker (voel ik ook :( ) ..dus dat is al weer een zorg minder dan he ..
    Nou ben dus niet veel online , maar weet dat ik aan jullie denk meiden !

smepse ! xxx

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Wat vervelend Diaantje! Rustig aan, je lekker laten verwennen ;) Beterschap!

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    He Diaantje wat vervelend! Hoop dat je met veel bedrust en veel verwennerij snel weer opknapt!
    Wat een toestand met die eileiders zeg. Wat een ongezellige dingen... ;) In plaats van een beetje blij te zijn dat ze zulk goed werk geleverd hebben...
    Zie dat je alweer 12 weken bent! Dat gaat hard. Heerlijk hoor.
    Nou, extra dikke knuf!

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Na een leuk weekend heb ik vandaag een verschrikkelijke dag achter de rug. Vanmorgen rond 11.00 kreeg ik een telefoontje van een politieagent die vertelde dat mijn opa heel kritiek was en dat zij geen familie konden bereiken en dat ze hem aan het reanimeren waren bij hem thuis. Mijn vriendin die op de ambulance werkt heeft hem mijn nummer gedaan en of ik de familie wilde inlichten. Ik ben toen gelijk naar mijn opa en oma gegaan waar ze nog met een man of 6 met de reanimatie bezig waren. Wat een verschrikking om dat te zien. Ze hebben hem vervolgens mee genomen naar het ziekenhuis. Wij zijn nagekomen en daar kwam de arts ons al snel vertellen dat hij nog leefde en naar de IC zou worden gebracht. Na ongeveer 15 minuten kwam de arts echter terug omdat ie opnieuw een hartstilstand had gehad waaraan hij toch is overleden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk in shock was en ik eigenlijk niet goed kon reageren. Inmiddels ben ik nu weer helemaal zwaar vermoeid thuis.

Met betrekking tot mijn ei... ik heb geen idee... mijn temp is nu al 2 dagen 36.3 dus ik zal nog ff een paar dagen moeten afwachten of mijn temp nog gaat stijgen maar voorlopig laat ik het allemaal maar en beetje voor wat het is. Deze week ben ik natuurlijk bezig met de crematie e.d. en volgende week kan ik naar de gyn en dan kijken we wel ff verder. Ik zal straks ff bijlezen en dan zal ik op jullie allemaal reageren want ik leef natuurlijk ook met jullie mee hoor!

7. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    @wieffie

Jeetje meis wat een verhaal zeg.Gecondoleerd met dit verlies.
    Kan me voorstellen dat je gedachten nu even ergens anders zijn.

Liefs Kareltje

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tjeetje...ff weg en meteen weer nare dingen te lezen!
    @diaantje: zat gister nog te denken: waar zou diaantje toch zijn? Wat irritant dat je je eierstokken nou ontstoken hebt zeg! Hoe komt dat eigenlijk? Wel heel fijn om te horen dat het met de kleine frummel goed gaat. Rust goed uit zou ik zeggen en beterschap!
    @wieffie: gecondoleerd met je verlies. Vreselijk om dat zo intens mee te moeten maken lijkt me...maar wel fijn dat je dan toch op het laatst nog wel bij hem hebt kunnen zijn. Sterkte!

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Gecondoleerd Wieffie, dat lijkt me echt heel vervelend, om al die mensen bezig te zien met je opa. Het reanimeren is natuurlijk voor een goed doel, maar het lijkt me vervelend om dat gezien te hebben. Wel fijn dat je hem nog gezien hebt. Hoe gaat het met je oma? Is ze erg in de war door datgene wat gebeurt is? Sterkte in ieder geval deze week.

Diaantje, knap vervelend zeg, ontstoken eierstokken. Krijg je er nog wat tegen of is bedrust de enige remedie? Dikke knuffel in ieder geval!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Wieffie, wat naar om dat zo mee te maken :( Gecondoleerd. Kan me voorstellen dat je het allemaal nog niet helemaal kan bevatten en dat je ei/geen ei even naar de achtergrond schuift nu... heel veel sterkte!

11. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    wieffie gecondoleerd! wat zal dat een verschrikkelijk naar gezicht zijn geweest!

diaantje veel sterkte op bed! heb nog nooit van ontstoken eierstokken gehoord! weer wat geleerd!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Wieffie
    Gecondoleerd met het overlijden van je opa. Wat vreselijk heftig allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je echt gesloopt bent. Ik hoop dat jullie je oma goed bij kunnen staan in deze periode.
    Tja, zo'n ei en een sterfgeval van een naaste geeft maar weer aan hoe dicht de dood en het leven bij elkaar staan!
    Heel veel sterkte de komende tijd! En als je hier even een schouder wilt dan staan we voor je klaar!
    Een hele dikke knuf en heel veel liefs!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hee Meiden!

Ik ben er weer!

@ miepie! Gezellig joh even naar de bios! zeg toevallig net tegen mijn mannetje dat we dat van de week ook maar weer eens gaan doen haha. Wil graag naar alles is liefde.

Barbeestenboel en Jes1 Gezellig dat jullie ook meedoen en heel erg veel succes!

Nou hier alles goed, soms een beetje teken in mijn buik maar vind het echt te spannend......pffff Zou eigenlijk donderdag ongi moeten worden (liever niet natuurlijk haha) als ik weer uit ga van een cyclus van 25 dagen. Echt zo spannend en ben nu al met slip staren begonnen hahahha.

Iedereen veel succes!

Kus Wendy

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    jij ook succes Wendy!

15. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    --------------------------------------------------------------------------------

Hoi,

Ik heb vanaf donderdag ovutesten gebruikt....

Donderdag niks, vrijdag lichtroze, zaterdag lichtroze, zondag niet getest en maandag helemaal niks...(alleen als ik hem tegen het licht houd zie ik iets heel vaags....)

HELP?

Of ik heb hem zondag gehad maar zie ik maandag dan praktisch niks?

Of ik heb hem eerder gehad.....?

Hebben jullie ervaringen..heb wel af en toe kramp in me buik en ik heb een opgezette buik....en moet veel boeren!

Wie heeft er tips?

Veel liefs

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Wat zijn jullie toch lieverds! Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! Het zal me idd deze week nog wel flink bezig houden maar ik ga wel proberen om ook jullie hier te steunen.

Miepie80 en Kareltje, jullie hebben jullie ei gevonden las ik, dus hup, aan de smep! Ik ga voor jullie duimen dat deze ronde raak gaat zijn!

Liesje76, van harte proficiat meid! En wat een super kado zo'n verlovingsring!

Julita, hopelijk kom je woensdag iets verder. Ik zal voor je duimen meid!

Leentje79, ik zie dat je weer op de wachtbank zit! Weer die zenuwslopende tijd, ik hoop voor je dat het snel gaat.

CynthiaB, ik zag dat die kl*te :evil: er weer is :( Wat balen zeg! Ik hoop echt dat jij nu ook een keertje roze gaat worden hoor! Ik ga deze ronde extra hard voor je duimen!

Marieke1610, jij schiet nu ook weer aardig op! Kleur jij nu maar roze, dat zou weer super zijn voor de stats!

Go4baby, wat spannend morgen je eerste bezoek in het ZH! En ik zie dat je je eerste echo krijgt! Ik hoop dat alles goed is en dat je misschien zelfs al een hartje hoort! Leuk hoor meid!

Ellenk en Jeldou, nog een klein weekje dan kunnen jullie ook mooi roze kleuren! Ellen, wie weet zijn die puisten en vermoeidheid wel de eerste tekenen voor je....

Tezzz, hoe gaat het nu met je meid? Een beetje van de domper bekomen? Ik ga ook extra voor jou duimen deze ronde!

Dani86, zo te zien heb jij ook gisteren je ei gehad! Ik hoop dat je temp nu mooi door stijgt en daar ook mooi 9 maandjes blijft hangen! Na 15 rondes en bijn 9 kilo verlies hoop ik het echt voor je!

Diaantje17, wat balen zeg die ontstoken eierstokken... Kan je daar geen medicijnen voor krijgen? Dat zal ook wel moeilijker zijn omdat je zwanger bent.... Ik hoop dat bedrust je helpt en dat je je snel weer beter voelt.

Wendy1983, succes meid! Wanneer ga je testen? Als donderdag je NOD is dan staat je banner toch niet goed?

Diddl9, je zou idd zondag anders een positieve test kunnen hebben gehad wat betekend dat je vandaag of morgen je ei zou moeten hebben! Ik zou iig flink gaan smeppen nu in de hoop dat dat klopt maar baat het niet schaad het niet toch?

Jeetje wat een verhaal is het weer geworden, ik ben wel lang van stof de laatste tijd... :confused:

17. hey wieffie!
    meid wat een verhaal! jeetje... gecondoleerd!
    lief dat je nog de tijd en zin hebt gehad om voor iedereen wat te typen :D
    ik hoop ook dat het nu es een keer gelukt is haha
    had 5/11 mn ei gehad en vandaag had ik oppeens ongi krampen.. heel even maar, was echt met een kwartiertje weg... ik dacht: nu al de duivels? op 7 dpo, dat kan toch nooit...
    maar goed de ongi krampen waren gelukkig snel weer weg en heb nu nergens meer last van :D
    hopelijk blijft t gewoon weg deze maand :D

sterkte de komende week!

liefs marieke

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @wieffie: lang van stof? Dat krijg je met die lange cycli! Kan je overal lekker lang over doen ;) ! Met mij alles goed hoor! Ben zelfs best vrolijk omdat ik weet dat de komende weken voorbij zullen vliegen met alle verjaardagen, feestdagen enz. in het vooruitzicht!
    @Mariek: innestelingskrampjes? Hmmm..mijn duimen draaien alweer overuren!

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    He marieke,

Ik hoop dat die krampen van gisteren van een innesteling waren! Jij verdient het nu ook wel eens dat je van een mooie zwangerschap kunt gaan genieten. Ik hoop het echt voor je!

20. dank jullie wel tezz en wieffie!
    ik hoop nergens op! anders is het weer zo'n teleurstelling.
    t zou wel frappant zijn, we hebben deze maand niet meer getempt en nergens meer op gelet. bij toeval hadden we de 5e sochtends gevreeen, want "klussen" deden we toen dus eigelijk niet omdat we er niet mee bezig waren... en savonds voelde ik dus duidelijk mijn ei.. die had ik al die maanden dat ik tempte niet gevoeld. dus de 6e hebben we savonds toch nog maar even geklust (ja toen dus wel geklust hihi)
    verder vlak ervoor of vlak na de 6e niets meer gedaan...ff lekker rustig.
    dus hopelijk heeft t niet mee bezig zijn, zijn vruchten afgeworpen.

maar ik ga er gewoon vanuit dat we na volgende week gewoon begin dec bij de dokter op de stoel zitten. dan zijn we een jaar bezig en dan vind ik t wel welletjes hihi

ik zal voor jullie ook duimen!
    hopelijk worden we snel allemaal roze!

liefs marieke

Share This Page