@cynthia: nou hopen dat íe nog hoger wordt! @Wieffie: Ben ook erg benieuwd! Wat is je lf? Weet ik wanneer we ons weer extra superzenuwachtig moeten gaan maken!
Haha, grappig dat jullie allemaal hoopvol reageren! Het enige waar ik deze maand op hoopte was een korte cyclus zoals de vorige, maar een zwangerschap is natuurlijk véél beter! Anyway, voorlopig hou ik mijn temperatuur wel in de gaten en we zien wel waar het schip strandt!
Mijn LF is 17 dagen, dus erg lang....Ik moet dus nog wel ff geduld hebben voor ik iets weet... Vreemd trouwens dat je temp weer omhoog is... Daar kan je toch ook geen pijl op trekken meid... Is dit de eerste keer dat je tempt?
Nee, voor jou is het niet raar dat je een hoge temp hebt... je bent toch nog niet ongi... Je kan trouwens wel heel goed een daling in je temp hebben bij een innesteling...
K heb nog geen daling gehad, maar wel iets raars. Vannacht werd ik wakker en dacht met mijn slaapdronken kop dat het al ochtend was. Dus wat doe ik als eerste: tempen. Dus om vier uur vannacht kwam er een temp van 36.3 uit, en vanochtend om half acht een temp van 36.8. Verschilt je temperatuur 's nachts zoveel van die van 's ochtends? Ik ben echt een nerd wat betreft tempen hoor, ik weet er echt nog niets van.
Kan het zijn dat je gisterenavond alcohol hebt gehad? Daar kan je temp ook flink van dalen. In principe moet je gewoon iedere keer dezelfde tijd aanhouden. Mits je niet slecht geslapen, gedronken of koorts hebt zou je temp goed moeten zijn.
Nee, ik drink nooit dus daar kan het niet van zijn. Maar misschien heb ik wel lopen stuntelen met die thermometer, hihi.
Volgens mij weet je dat als je weet wanneer je je ei hebt gehad, en dan vanaf die dag tot aan je ongesteldheid.
Dani, je weet wat je lf is als je meerdere keren je ei gevonden hebt. Ik heb de laatste twee keer ovustesten gebruikt en getempt en toen werd ik beide keren 10 dagen na mijn ei ongesteld. Volgens mij is je lf vaak hetzelfde, al heb ik ooit wel eens gelezen dat de lf bij sommige vrouwen toch wel eens verschilt.
ja omdat mijn cyclus ook erg verschilt weet ik het dus niet! ga er eens opletten en mijn temp erop na slaan van vorig jaa okt en nov
goedemiddag dames! hier een beetje een dipje... 2 vriendinnen van ons zijn al zwanger en nu misschien zelfs al 3.. de 3e weet t nog niet zeker, lijkt me ook stug want ze heeft de morningafterpil gehaald, maar toch je weet maar nooit waar je tegenwoordig allemaal doorheen zwanger kan worden he... tis niet dat ik het ze niet gun hoor! juist wel! heel erg! maar word er ook wel een klein beetje verdrietig van dat t bij sommige zo snel en makkelijk gaat en wij alweer aan t eind van ronde 11 zitten... maar goed mag eigelijk niet zeuren, sorry! moest er even uit! liefs m
Marieke, dat komt me heel bekend voor. Aan de ene kant ben je heel blij voor ze, maar aan de andere kant denk je: waarom ik dan niet? Maar onze tijd komt nog wel, daar moeten we maar aan vasthouden! Kop op!
Heb vorige cycli ook al een 'beetje' getempt, maar het is wel voor het eerst dat ik direct op dag 1 begonnen ben. Maar sta nergens meer van versteld hoor. Na mijn laatste cyclus weet ik gewoon zeker dat ik een raar lijf heb! Had ook helemaal geen krampen tijdens m'n ongi deze keer, maar wel in de drie dagen ervoor. Wat jammer dat je trouwens zo'n lange lf hebt (wat wachten betreft dan). Moet je al zo lang op je ei wachten, is je lf ook nog eens lang!
@ wieffie: Jeetje, wat een verhaal. Het lijkt me verschrikkelijk om zo mee te maken. Heel veel sterkte de komende tijd! @ Marieke: 't Is echt frustrerend hè? Toen ik net was gecurreteerd omdat onze beeb niet levensvatbaar bleek, vertelde een vriendin doodleuk dat haar zusje pas een abortus had laten uitvoeren omdat ze niet op een kind zat te wachten...Om te janken! Morgen bloed laten prikken om te checken of ik mijn ei wel heb gehad. Volgens mij kan het niet missen, maar de gyn was niet overtuigd...
Hoi meiden Ik heb er heel lang over nagedacht om dit verhaal te posten maar doe het toch. Zoals jullie zien is mijn cycles stabiel maar dit vond ik erg raar. Op vrijdagochtend begon mijn menstruatie heel licht maarja het was ook dag 1. Na 3 uurtjes was het weg! De hele vrijdag bleef het weg en de hele zaterdag ook. Snachts om een uur of 4 (had nachtdienst vandaar dat ik weet hoe laat) verloor ik heel licht bloed maar het was echt heel diep rood/bruin. De hele zondag verder ook zo ongi maar met zwarte stukjes erbij continu en gister lag er een grote zwarte velk in de wc en daarna geen zwarte stukjes meer gehad. Dit heb ik nog nooit gehad en heb het ook niet tegen manlief verteld. Maar heb geen idee wat dit is of kan voorstellen. Heb het ook nog nooit gehad. Nu vertelde een vriendin van mij dat dit best een vroege miskraam kan zijn aangezien ik ook steken in mijn buik had en in mijn borsten. Maarja ik weet het allemaal niet zo. Jullie misschien wel? Liefs