Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Heee Dames!
    Het is alweer avond! Zooo weer een paar pagina's net bijgelezen!
    @EllenK. We gaangelijk op meid!
    Ik moet zondag of maandag ongi worden!
    Dus nog even duimen.. Maar ja, ik ben wat sceptischer geworden hoor.. heb nou wat een reservering wat hoop betreft..
    hihi
    Voel wel vanalles, maar ja, dat doe ik elke maand!

Nou dames, ik moet weer aan de slag!
    Ik duim voor iedereen!
    Deze maand halen we weer de 40 % hoor!
    ROZEEEE ******************************************

2. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ go4baby meis toch.....wat een teleurstelling! Ik had zo anders voor je gehoopt! Dikke knuffel meis en heel veel sterkte voor jou en je mannetje.

@ wieffie gecondoleerd met het verlies van je opa. Wat heftig zeg, dat je er zo met je neus bovenop stond. Veel sterkte meis!

@ butterfly ik heb ook een keer zo`n ongi gehad. ik was toen niet zwanger maar ben daarna ook niet meer ongi geworden ;) misschien is het voor jou ook wel een geluks-ongi! Ik dacht toen ook dat ik misschien een miskraam had maar heb die gedachte weer gauw uit mijn hoofd gezet want je maakt jezelf alleen maar extra verdrietig!

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Go4baby, meid echt kl*te meid. K*T! :) :)
    Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken hiervan. Mij heeft het forum echt veel geholpen dus als je wilt beppen......
    Geniet maar lekker van een goed glas wijn!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja Jeldou, ik ook zondag of maandag.
    IK voel ook vanalles. Dit is mijn eerste echte ronde na MA en in juni was ik meteen zwanger dus ik heb nog nooit echt zo moeten wachten.

Heb 2 dagen behoorlijk naar gevoel onder in de buik gehad. Nu alleen af en toe nog. Meer het gevoel van spierpijn. En moet nu ook steeds windjes laten :oops: sorry...

Och we zien wel... ik hoop dat ik er nuchter onder kan blijven. hihihi NOT nou als dit een voorbode is van hoe het elke maand gaat.... dan wordt dat nog wat ;) 8) :(

5. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

6. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ butterfly toen ik die vreemde ongi had, was ik ook ongerust en heb ik bloed laten prikken. In de daarop volgende ronde ben ik aan de smep gegaan met als gevolg dat mijn ongi uitbleef. Dus die rare ongi was tevens mijn laatste :) ik heb trouwens wel zo`n vaginaal douche gebruikt omdat ik bang was dat er iets achter zou blijven.....misschien was dat ook wel een van de sleutels tot het succes geweest!

edit: ik was dus NIET zwanger toen ik die rare ongi had...

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Auw auw auw, dacht dat mijn eitje al gesprongen was, maar heb nu steken, niet normaal! Ben er helemaal naar van :-? Branderig gevoel ook in mijn lies, hoop maar dat mijn man het niet te laat maakt.... ;) blijkbaar nog niet te laat!

8. go4baby!
    meid wat ontzettend klote! heel veel sterkte! dikke knuffel!
    miepie: woeiiii smepse zometeen ;)

hier alweer over t dipje heen...3e vriendin toch een nega test in handen.. nog even afwachten maar toch.. vervelend voor dr.. al was t nog niet gepland!
    heeeel stiekum ben ik een beetje opgelucht! :oops: mag dit niet zeggen weet ik maar toch...

liefs marieke

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Go4baby: ah sh*t he! Ik hoop echt dat je frummel verstoppertje speelt! Heb net vanmiddag die filmpjes van Miepie bekeken, dus ik vind het al een wonder dat iemand uberhaupt zwanger kan raken. Toch een raar idee dat er dan misschien toch niks zit bij je. Ik hoop van harte dat ze het mis hebben. ECHT! En anders....wordt mamma Tezzz heeeeeeeeeel boos! ;) Knuffel!

@Miepie: zou je mannetje zich vanavond ook nog houden aan het anti-alcoholbeleid? Anders krijg je wel zwabberige zwemmertjes!
    @Marieke: we zeggen hier wel vaker dingen die we nooit hardop zouden durven zeggen hoor! Mag van mij!
    @Dani: wat baluh dat je je toets niet af kon krijgen. Wat heb je aan je handen dat ze niet meer wilden? Lastig hoor.
    @Yvett: Wat rottig dat je nou weer geopereerd moet worden. En als je nou zwanger blijkt te zijn? Wat dan?

Het is helemaal geen wonder dat ik hier zo veel ben. Als je even niet oplet is er met iedereen weer van alles aan de hand!

"Ooit zullen we in een speeltuin zitten in het zonnetje, naar ons kind kijken en terugdenken aan de tijd dat we nog aan het proberen waren en dag in, dag uit onze ziel en zaligheden hier blootlegden. En we zullen er aan terugdenken met een grijns! Want uiteindelijk zal het ons allen gelukt zijn!"
    -einde positive thought Tezzz (voor dit moment)---

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

En niet allemaal te veel traantjes laten hoor! Laat dat maar aan mij over ;) Het klinkt raar maar het is wel fijn dat ik het nu weet en niet pas over een paar weken. Of dat ik al 20 weken zwanger zou zijn en dat het dan fout was gegaan. (tja dat kan allemaal bij een volgende zwangerschap, maar die last, die nergens op slaat, is nu toch een beetje van me afgevallen!

@ Tezzz: dat zeg je weer zo mooi en lief!

Thanx Wieffie! Hoe gaat het met jou nu? Had je natuurlijk graag willen opbeuren met leuk en fijn nieuws. Heel veel kracht meis, de komende dagen en jij ook goed op jezelf en je mannetje passen/zorgen!

We zijn net lekker wezen eten en drinken...
    We hadden echt zoiets van dat zakje is zo leeg, daar zit echt al heel lang niets meer in. En dat de verloskundige eerst zegt: ik zal mn collega nog even roepen en later zegt: tja het is wel duidelijk en eerst zegt we gaan over twee weken weer kijken of er niet een kortere zwangerschap is en later weer zegt: ga er maar vanuit dat het leeg is... en dat ik vervolgens volgende week al kan komen... dat zegt wel genoeg. Ik heb hier een foto liggen (ja, natuurlijk wilde ik die wel hebben) en dat is echt voldoende bewijs.
    Bovendien had ze het nog over dat ze mijn eileider zag en een follikel van 2cm als ik het goed verstaan heb. Die was wel duidelijk kleiner dat het vruchtzakje, maar later dacht ik: een follikel van 2cm... die kun je toch pas kort voor je eisprong zien...?
    Wat is dit nu voor raar gedoe. Ik was te flabbergasted om er iets over te vragen.

en ja....., ik heb lekker 3 martini's gedronken bij het eten en kortgebakken (dus half rauwe) tonijnblokjes in sesamzaadjes in ketjap(achtig) sausje als voorgerecht! Heerlijk!
    Ach, ja, elk nadeel heb zo z'n voordeel... :(
    Ik ga zo maar eens douchen en dan mn bedje in. Morgen weer veel te doen want na bezoekje aan ZH niet meer gewerkt. (en we moesten eerst al bijna 70 minuten wachten voor we aan de beurt waren!)

Nou, klaagzang voorbij!

@ Miepie: hmm dat ei van jou dat gaat er echt voor! Ik hoop zo dat het raak gaat zijn! En maak je om mij maar geen zorgen. Ik kom je wel achterna... ook al kan het nog even duren!

Slaap lekker allemaal!
    liefs go4baby

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hihi, hij is vanavond zijn eigen BOB, moet nog vanuit A'dam naar huis... dus mag niet drinken ;)

Fijn dat je er weer even een positieve noot ingooit... probeer mezelf ook altijd maar voor te houden dat uiteindelijk maar 2% ongewenst kinderloos blijft... dus die kans is heel klein, kleiner dan de kans die je hebt per maand om zwanger te raken ;)

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    jeetje go4baby sterkte ermee! :)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Go4baby > 2 cm is ie toch net voor ie springt? Maar zou wel heel raar zijn aangezien je geen bloeding hebt gehad en je dus nog helemaal niet weer in een nieuwe cyclus zit :-?
    Snap het ook niet meer... fijn dat het er even tussenuit gaan je wel goed heeft gedaan, misschien maar het beste van het ergste uit te gaan dan kan het alleen maar meevallen
    Hele super mega dikke knuffel en zoen op je neus!
    Liefs, Miepie

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    Ik heb lekker de duiveltjes de deur uitgejaagd! Wij gaan vanavond lekker pre-smeppen! (jaja...het smepwoordenboek wordt steeds voller!) :)

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hihi, misschien maar eens aanmelden bij de Dikke van Dale? ;)

Veel smepplezier, Tezzz. Hoop dat het hier vanavond ook nog gaat lukken, man is nog niet thuis :-?, kan nog wel even duren...

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @tezz ik heb fibromyalgie (weke delen reuma) en mijn handen zijn het meest gevoelig dus af en toe willen ze niet meer na een tijdje typen of schirjven worden ze paars enz.....dus vandaar en ik ben op tijd gestopt zodat ik vanavond niet al te veel last ervan had

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @dani: knap lastig hoor. Misschien is een mondelinge toets iets voor jou?
    @Miepie: die van mij wéét dat ik de duivels heb weggestuurd, dus hij komt zeker op tijd thuis! Zul je zien dat hij al naar bed wil, als ik nog van alles te doen heb...heheheheh (meestal zo :) )

Ik ga in elk geval hier nu kappen.

Alvast welterusten allemaal!

Liefs Tezzz

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ga ook ons bedje vast opwarmen ;) (en stokjes tussen mijn oogleden stoppen om wakker te blijven :-?) Trusten!

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz en Miepie: SMEP ze gek!

truste allemaal!

20. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    he go4baby, wat een slecht nieuws heb jij gekregen!
    Ik wil je veel sterkte toewensen! ik zou helemaal kapot zijn.. die hele vreugde van yes! het is gelukt, en nu dit!
    Sterkte meis..

Share This Page