He Cynthia, Bij mij gaat mijn temp pas een dag of na het begin van mijn ongi omlaag. Volgens mij scheelt dat per persoon. Ik zit nu ook in spanning. Mijn beste vriendin zit nu op 16DPO en ik hoop geen smsje van haar te krijgen vandaag want dat betekent dat de ongi is doorgebroken. Ik zou het super vinden als het raak is want ze wordt vast en zeker een supper mama, maar dan hoop ik wel dat mijn NOD volgende week ook een NOD blijft, anders is het een beetje een vervelende situatie voor beiden. We zullen zien.
Julita, het lijkt me wel fijn om te weten dat ze e.e.a. gaan onderzoeken. Lijkt me toch ook best raar moet ik zeggen, ik ben nog nooit bij een gyn geweest. Ook lijkt het me apart om mijn eitjes te zien haha. Dan heb je ze gevonden maar dan moeten ze nog springen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Oh my GOD dames... hier ben ik alweer.. jullie weten niet wat mij zonet gebeurde! Ik deed m'n beha aan (ja sorry beetje laat) en toen dacht ik; kom ik knijp eens in mijn borst, misschien komt er wel wat uit.. hahaha ( lees het hier weleens op het forum) En er kwam gewoon weg IETS UIT! Het lijkt wel wat van kleur of honing, en het is net wat dikker als water.. Steeds weer als ik ging "melken" jemig raar woord.. dan kwam er weer een nieuwe lading uit, echt druppen.. Heb dit nog nooit gehad.. Maar hoe ziet een tepel eruit, waar komt er uit? Wie weet dat? Je hebt de tepel, bovenop zeg maar, het kleine rondje.. kan er melk uit dat gehele rondje komen? Zitten er allemaal kleine gaatjes in, of is er maar 1 gaatje waar het uit komt? Wie het weet, graag vertellen! Sorry moest het snel kwijt! Van het één in het ander!
heb net even "gecruised"over het forum en zie dat het wel vaker gebeurd voor nod.. mmm ik heb het nog nooit gehad.. raar!
? I'm confused ? :-? Inmiddels 50 uur geleden dat ik een + ovu-test had. Al vanaf zaterdag steekjes gehad, gistermiddag heel erge steken. Toen was het even weg, om vervolgens 's avonds harder dan ooit terug te komen, was er echt naar van! Vanmorgen niks meer aan het handje, dus ik denk "eitje gesprongen, plof op de bank". Maar heb nu (door mijn rugpijn heen!) al bijna een uur steken die heen en weer lijken te "glijden" van links naar rechts en weer terug. Kan je ei pas na meer dan 50 uur na je piek springen, nee toch? Grrr, zit nog nieteens een dag op de wachtbank en word nou alweer gek
@tezz ik wil me erst overal op orienteren en de keuze openhouden wil eerst info en open dagen en dan zie ik wel verder heb tot januarie de tijd om een keuze te maken
Hallo meiden, Mijn nachtdiensten zitten er weer op voor deze week. Kan dus nu weer meedoen op het forum. Nou ik heb heel wat pagina's terug te lezen. @go4baby wat een klote nieuws zeg.Vind het wel knap hoe je er over praat.dikke knuffel van mij. Verder heb ik hier aardig gesmept na mijn posi ovutest.Vanavond nog 1 keer en dan ff een dagje rust.Hahahahahahahha Moet zeggen ik heb dit keer iedere keer een zeurderige pijn in mijn buik echt heel raar.We wachten af.
@Miepie, zou het iets anders kunnen zijn? Zoals spijsvertering? Of iets van spierkrampen ofzo? Trouwens, meiden dit wilde ik nog even vertellen. Hier in Japan is alles heel high tech zoals jullie mss weten en de stoel waar ik in moest zitten om onderzocht te worden was echt hilarisch: Het leek op een soort tandarts stoel maar als je er ging zitten dan zat er 'daaronder' zeg maar geen stoel. Toen kwam er een verpleegster en die drukte op een knop, en die stoel stijgt zo een meter en draait EN de stukken stoel waar mijn benen op rustten werden automatisch naar buiten gedraait! En daar zit je machteloos....terwijl japanse gyn alles even fijntjes aan het checken is. Toen was ie klaar en ging alles weer mooi terug. Beentjes dicht, draai en omlaag! Echt lachen!
@ go4baby ..... zwanger van een niks klinkt inderdaad héél naar! maak er maar snel weer een binnenpretje van dan! Nogmaals een dikke knuffel! @ julita .... goed van je hoor, dat je de stap genomen hebt. Ik weet, het is niet altijd even prettig, maar hopelijk kan die gynaecoloog je helpen en heb je binnenkort net zoveel geluk als ik meiden op de wachtbank ik duim mijn vingers hier helemaal blauw.....ik weet zo goed hoe het voelt, iedereen zwanger behalve jij! Mijn vriendin vertelde dat ze zwanger was precies toen wij onze eerste afspraak bij de gyn zouden hebben (nu ongeveer een jaar geleden). Ik was in eerste instantie natuurlijk heel blij voor haar maar heb er eerlijk bij verteld hoe ik me voelde, en dat begreep ze ook wel. Ik heb de hele zwangerschap ontzettend met haar meegeleefd (al begrijp ik nu pas écht hoe het voelt) en toen ze bijna moest bevallen vond ik het net zo spannend als zij. Ik heb het op sommige momenten ook best moeilijk gehad hoor, en ik hoopte natuurlijk dat ik ook snel zwanger zou zijn zodat we nog een tijdje samen konden zwangeren.......dat is niet gelukt helaas. Maar echt....ik ben er van overtuigd dat jullie ook aan de beurt komen alleen....tsja.....de een moet nou eenmaal wat meer geduld hebben dan een ander....In elk geval, mijn duimen draaien continu voor jullie!
Haha, net een ritje in een kermisattractie Spijsvertering is het niet, was echt nog zelfde soort steekjes als "eipijn" zeg maar, maar dan heen en weer verhuizend :-? Inmiddels weer - zoals wel vaker na mijn ei - een "baksteen-gevoel" in mijn bm, dus misschien was het eitje wel echt heel laat en had ik het allereerste begin van mijn LH-piek te pakken maandag. Blijft vreemd, want heb wel eerder het begin te pakken gehad en dan sprong toch echt binnen 24 uur mijn eitje. Nou ja, ik ga maar aan het breien
@mielenl, ja ik hoop dat als de rede vinden dat ze me snel kunne helpen en dat ik dan net zo'n mooi buikje als jij zal krijgen. Ik heb het dus vorige week vooral zo moeilijk gehad omdat ongeveer een dag nadat ik ongi werd hadden we ook weer eens nieuws van een vriendin van mijn die zwanger is... Moeilijk...
@miepie, breien lijkt me een goed idee. Mss ga ik dat zelf ook doen! Ik ben alleen vergeten hoe het moest... Anders smep je nog gewoon een keertje en dan het niet missen toch?
Hihi, Julita, denk echt niet dat dat nog gaat lukken; eergister en gisteravond én vanmorgen geklust... koek is een beetje op geloof ik Morgen alles nog een keer flink opschudden en dan hebben we voor het eerst het hele smepschema helemaal gevolgd! * geeft zichzelf een schouderklopje * Kunnen verder weinig meer doen dan afwachten...
ehm...miepie? Het kon toch tot 72 uur duren voor je ei springt? Of haal ik nou wat door elkaar? Ach, in elk geval heb je gisteravond nog gesmept, dus het komt vast wel goed! Wat ga je deze keer breien? Mutsje? of een hele lekkere dikke trui waar ook nog een buikje in past? In mijn brei-tempo duurt een slofje al een jaar! Succes op de wachtbank!
Hoe gaat he bij jou, Julita, alweer aan de smep geslagen? Of wacht je verdere onderzoeken eerst af? En ben je al van dat harde bed af, of er inmiddels aan gewend?