Dank je voor de vertaling Marieke. MMM malle molen? . Wat is jullie volgende stap daarin of moet alles nog opgestart worden? Duimen dat het niet nodig is, blijft spannen natuurlijk! Joli..wat naar voor je..van hier ook een knuffel!
Hee Marieke, je komt uut Diem? Hahaha had ik niet gezien. Ik uit Zeddam! Zeg, als we nu afspreken dat we allebei zwanger zijn kunnen we naar dezelfde vk... ik moet ook de eerste 14 weken naar gyn Zevenaar.....
Hé meiden, Therese heeft net tarotkaarten voor me gelegd... wel heel apart hoor! Kwamen veel dingen uit over mijn werk die spelen en waarover ik zelf ook al een paar knopen had doorgehakt, en ze zag wel een zwangerschap, maar ook dat we daar ws hulp bij nodig gaan hebben Toch mijn angsten maar eens opzij schuiven en naar de ha als het deze ronde weer niet raak is denk ik. Mannetje was daar al helemaal klaar voor, ik vind het heel eng... Peppep, welkom hier! Beastie, had je beloofd de lijst bij te houden als jij op vakantie was, toch ?
jeee via hier of ben je er heen gegaan? Mss is dit idd wel het duwtje die je nodig hebt om toch maar eens de mmm in te gaan hoe erg je er ook tegenop ziet... Eerst maar eens praten meid.
Ze had een topic geopend in de lounge, dat ze kaarten wilde leggen voor mensen... net een uur aan de telefoon gezeten. Ik wacht eerst deze ronde nog maar even af... van het weekend al wel afspraken over maken met mijn man (die is ws alleen maar blij als ik wil gaan )
@ peppep ja idd de medische malle molen... we zijn 1 keer eerder bij de huisarts geweest afgelopen maand maar toen vond ie t nog te vroeg dus dan kunnen we na deze cyclus terug.. dan zullen ze wel onderzoeken gaan doen. dus dan word het pas opgestart! @ ellenk! das een goed idee! gaan we samen zwanger worden en samen naar de vk bij babyboom zit er een stel die vorige uitzending posi test hadden, die wonen in duiven en gingen naar ziekenhuis zevenaar hahaha wel grappig om te zien! ik ga die therese ook maar es een pb sturen hihi liefs marieke
misschien idd t duwtje in de rug wat je nodig had.. hopelijk hebben de kaarten t fout natuurlijk en lukt het zo.. maar wel fijn dat je t nu gehoord hebt toch? iig dat zou ik wel hebben, ik heb haar ook een pb gestuurd..hopelijk heeft ze binnenkort tijd om voor mij te leggen... als er bij mij ook uitkomt dat we er waarschijnlijk hulp bj nodig hebben ga ik volgende week gewoon al terug naar de HA en wacht ik niet tot 1 dec haha is maar 2 weken maar toch.. toch weer een halve cyclus he liefs marieke
jeetje wat is t hier rustig! iedereen al naar bed? ellenk wanneer heb jij je ei gehad dan? zag dat we op de nod lijst precies dezelfde dag onze nod moeten hebben, alleen bij mij klopt dat niet denk ik... ik heb 5/11 mn ei gevoeld en mn laatste 2 cyclussen was mn LF 12 dagen dus dan kom ik op de 17e.. en jij? aan je banner te zien zondag? of weet je t ook niet precies? liefs marieke
Mijn cyclus is niet helemaal je van het na een operatie maar ik vermoed weer ongesteld te moeten worden op 2 december. Hoeveelste ronde?...hoe is het makkelijkste, het is de 1e SMEPronde maar het aantal rondes in totaal...8 jaar x 12 maanden eisprongen = 96e ronde. Hond houdt hier een serende met zijn piepbeestje...mijn god haha lekker ding! OH ventje is thuis van werken! we zullen het weten! Pep gaat aan de smep!
Bij de arts is het eerst kletsen en ze willen van alles van je weten. Daarna leggen ze heel netjes uit hoe het verder gaat lopen, mannetje sperma opvangen en jij wat lichamelijke testjes. Lijkt heel eng maar het is ook een stukje onwetendheid denk ik. Alleen dat met je benen wijd bij arts...das toch wel weer minder..
jezus! sorry en dan loop ik te zaniken dat t na 1 jaar niet is gelukt! ik schaam me dood! meid wat een ellende! 8 jaar!? ik heb niet alles van je gelezen maar zitten jullie al in de MMM of gezeten of nog niet? iig smepse! liefs marieke
Don't worry Marieke Ook na 1 jaar niet lukken is niet leuk... Zijn al in zhs geweest, volgende stap is hormonen. Jaren geleden dus naar huis gestuurd met de mededeling dat er automatisch verminderde kans is doordat het na 4 jr nog niet gelukt was, verder niks loos. Thuis maar verder oefenen....tot kort niet de behoefte gehad om met de rest van de trajecten te beginnen. Echter nu besloten nog een half jaar te proberen met 'onze' nieuwe manier die blijkbaar 'smeppen' heet. Mocht het dan nog niet gelukt zijn dan gaan we toch echt weer terug naar de fert.arts. Kleine kanttekening, mag eigenlijk niet zwanger worden van huisarts maar van cardioarts wel, mits maar onder streng toezicht. Oftewel ben hartpatient met 3 bypasses na openhartoperatie. Onze wens is nog immer groter dan de angst van huisarts...echter we weten de risico's..een normale zwangerschap zal het niet worden ben ik bang.
nee oke tis nooit leuk als t niet lukken wil maar toch voel ik me een beetje schuldig hihi ik hoop voor jullie dat smeppen jullie verder helpt wat een verhaal die kanttekening van je.. jeetje...erg knap dat jullie je niet uit t veld laten slaan door de HA...als je goed onder controle blijft en goede begeleiding krijgt moet t goed komen toch! als je dan ooit een klein wondertje in je armen houd weet je waar je t allemaal voor hebt doorstaan! ik gun t je van harte meid! liefs marieke
Goedemorgen! Go4baby ik hoop niet dat jij nu wakker bent meid. Lekker slapen! Vandaag vrij druk en ik ben vanaf morgen 3 dagen in Kyoto! Ik mag niet klagen dus. Het zou mooi zijn als er weer eens wat roze bij kwam! Ik duim!
Goedemorgen meiden, Jeldou, 32,2 is niet goed hoor, lijkt me een foutje van je thermometer. Het laagste wat ik ooit gehad heb was 35.7. 32,2 is zware ondertemp. Misschien nog eens tempen? Wel kl*te dat je je zo slecht voelt. Bah, misschien maar eerst goed uitzieken. Een dikke knuffel voor jou! Julita, veel plezier in Kyoto! Jeetje jij ziet wel lekker veel van de wereld zeg, ben stiekem wel een beetje jaloers Peppep, jeetje wat een verhaal. Ik hoop dat het smeppen gaat werken voor jullie. Welkom hier en succes!
Hee Marieke, ik had mijn ei ook op 5 november volgens mij laat in de middag. Mijn klussen is toen wat in het water gevallen ivm ziek mannetje. heb vrijdag ervoor en die maandag geklust.... Vorige keer was mijn LF 13 dagen. maar ik test niet eerder als dinsdag (to be sure) Qua snel zwanger mag ik tot nu toe niet klagen Lijkt erop dat mijn mannetje en ik ook in de zaad/ei verhouding goed met elkaar kunnen gaan. Och we zien wel. Van het weekend ben ikweg dus afleiding. Dan een weekje vrij ! Hoera Hoera, eindelijk ZOMERvakantie. Ik ga dadelijk 2 nachtjes kuhrhaus met mijn mannetje boeken!