hoi dames ik had in okt ook nog gesmept en had 7 nov mijn nod en ben dus zwanger..... ronde 2 smep kindje 3 en gewoon ronde 4.............. hopelijk komen er nog gauw een paar bij hier die zwanger zijn.kus heidi
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) 38 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 11 Zwanger.... 1 MK.... 31,57% zwanger, waarvan 1 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Beastie \/ (ronde 6, 2x SMEP) 2 Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) 5 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 6 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 7 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 8 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 9 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 10 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 11 Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 12 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov 14 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 15 Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 16 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 17 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 18 Roos80, ronde 10 - NOD 20 nov 19 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 20 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 21 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 22 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 23 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 24 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 25 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 26 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 27 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov 28 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 29 kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 30 Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 nov 30 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 4 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 36,36% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec 3. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 4. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec 5. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 6. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 7. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 7 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Peppep, je staat er bij in december, hoop heel hard dat het voor jullie eindelijk een keer mag gaan lukken! Heidi77, gefeliciteerd! Fijn dat het smeppen voor jou heeft geholpen! Zag bij het NOD-forum dat Sjemmie ongesteld is geworden; balen, Sjemmie
goedemorgen allemaal gisteravond MvM op bezoek gehad en de streep knalde weer van de test af! Ze vroeg of het de vorige keer ook zo duidelijk was..... maar het was hartstikke goed en nu maar aftellen tot de 1e echo
ja dat gaf toch wel weer een fijn gevoel omdat ik toch een beetje bang blijf, ondanks dat ik met alle macht probeer ervan te genieten!
goedemorgen dames mijn temp was vandaag weer hoger 36.4 hoogste tot nu toe nog 7 dagen tot mijn nod ook is onze hondf vandaag precies 1 jaar hihihi vanmorgen opgestaan met raar gevoel in mijn buik steken/krampen veel plassen ik moet vanmiddag nog wat dingen doen voor school en om half 3 naar de psycholoog hier iemand plannen? xxx
Moet straks werken, zit nog even lessen voor te bereiden en vertrek dan over een uurtje naar school :-?
Goedemorgen! Mijn temp was vanochtend 36,5 dus mooi op schema. Hopelijk blijft hij lang zo hoog . Yvett, stel dat het deze ronde niet raak is, is het dan niet verstandig om een pauze in te lassen. Als ik je berichtje lees dan is van beide kanten wat ongerustheid over al dan niet vertrouwen van de ander. Als er ooit een beebje is, zorgt dat voor nog meer zorgen en dan moet je goed kunnen samenwerken. Is dit dan een goede basis voor een gezinnetje? Ik ben van mening dat je volledig achter je relatie moet staan als je voor gezinsuitbreiding kiest. Als je twijfelt over je gevoelens zou ik er toch eens goed over na denken. Ik vind persoonlijk die smsjes te ver gaan. Je wilt een stabiele relatie met je vriend maar je bent er niet zeker van of hij je wel trouw is, maar zelf ben je met een geheim mailadres aan het mailen met een andere jongen? Is dat wel zo eerlijk tegenover de man waar je samen mee verder wilt. Ik weet wel dat als mijn vriend stiekem zou mailen en smssen ik daar heel erg verdrietig van zou zijn en me belazerd zou voelen. Ik zou dat dan ook zeker geen goede basis voor onze relatie vinden en niet eens zeker weten of ik dan met hem verder wil gaan als hij dan niet volledig voor mij zou kiezen. Ik hoop dat je een verstandige keuze kan maken, je bent nog hartstikke jong en over een paar jaar bestaat er nog altijd de mogelijkheid om voor gezinsuitbreiding te kiezen.
Goede morgen iedereen en ook dani en miepie en Tezz, Zijn jullie ook leraar? Ik wel. Een hogere temp dat klinkt misschien goed. Ik vind het heel lastig om van te voren te weten of ik zwanger ben of niet. Zit mezelf dan echt dingen wijs te maken. Tezz, bedankt voor je heldere uitleg over smeppen en banners. Het is me nu gelukt weer een goede banner te maken. Hoe bevalt het smeppen jullie? Ik vind het soms best lastig om zovaak achter elkaar te doen, maar ja het is voor een goed doel he. Nou veel liefs en succes, Elba en Liesje: Proviciat! en sterkte met de spanning. Nog een paar weekjes volhouden, succes.
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 1 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 1 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) 2 Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) 5 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 6 Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) 7 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 12 Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 13 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 14 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov 15 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 16 Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 17 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 18 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 19 Roos80, ronde 10 - NOD 20 nov 20 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 21 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 22 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 23 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 24 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 25 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 26 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 27 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 28 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov 29 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 30 Kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 31 Elba, ronde ? - NOD 29 nov 32 Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 nov 32 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 45.45% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec 3. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 4. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec 5. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 6. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 7. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 7 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Elba...je staat erbij!
@ Yvett: Ik ben het met Leentje79 eens meid. Jij staat niet 100% achter je relatie op het moment, dan is een pauze inderdaad even beter. Goed op je gevoel af gaan, je bent nog jong en kan altijd nog met een ander een gezin stcihten als je vriend van nu niet de ware blijkt te zijn. Je zegt: Maar goed, ik wil zeker voor me vriend gaan! En zeker ook als we kindje krijgen met hem samen blijven! Maar je moet geen kindje nemen om dan zeker te weten dat jullie wel samen blijven, dat is naar mijn idee gedoemd om te mislukken. Je moet echt voelen dat je oud met hem wil worden. Ik bedoel dit zeker niet als kritiek meid, maar meer als advies. Neem na deze ronde even een ronde of 2 rust en probeer alles een beetje op een rij te krijgen. Je bent 20 en hebt nog tijd zat meid, is het niet met deze jongen dan wel met een andere. Knuff
goedemorgen! net wakker en wat een prachtig weer zag dat er weer een zwangere bij was? van harte gefeliciteerd! elllenk: wat leuk dan lopen we echt tegelijk! ik heb mn ei de 5e savonds gevoeld, gelukkig sochtends geklust gehad en de dag erna ook nog maar voor de zekerheid... nu maar weer afwachten, jij gaat dinsdag testen ja? omdat mn vorige cyclus de langste ooit was (33) dagen en dat bij mij maandag is.. ga ik eventueel ook dinsdag testen haha kunnen we samen testen! maar zal wel niet nodig zijn hier hoor! volgens mij begin ik verkoude te worden! blerggg! maar ja is ook niet zo raar met dit weer he! liefs marieke
Goedenmorgen meiden, Allemaal lekker geslapen? Ik wel alleen voor mijn gevoel veel te kort . En vanmiddag weer werken heb niet echt veel zin haha. Mijn nieuwe NOD is op 5 december dus wie weet laten sint en piet een cadeautje voor me achter in mijn buik. (hopelijk gaat het ze lukken) Liefs