Hihi Julita, nee, ik lag vannacht echt in coma.. werd pas om 10 uur wakker! *Wel met ware rare dromen over dat de boel eruit was gekomen maar dat ik het niet had opgemerkt en dat het op een stoel naast me lag als een grote gelatine taart* Dus goedemorgen allemaal! Ik ben nog aan het bijlezen! Zag wel een heftig verhaal van peppep langskomen. Meis, ik hoop dat het SMEP'n iets biedt! rustig aan en zorg goed voor jezelf want dat lijkt me nu wel het aller belangrijkste!
goeie morgen! Heb er al een halve dag opzitten...gaaap! Vanmorgen (vannacht) om 4.45 ging het alarm van de winkel en m'n man maakte zo veel kabaal met opstaan dat m'n zoontje er wakker van werd. Kwartier bezig geweest om hem weer aan het slapen te krijgen. Vanmorgen moest íe ook nog voor het laatst naar het consultatiebureau. Prikje en ogentest. Zegt íe dus geen woord meer opeens he! Dus nou moeten we de ogentest nog een keer komen doen. Kids zijn heerlijk, maar die dwarse buien hoeven van mij ECHT niet. En het kan zijn dat hij een lui oog ontwikkelt, dus die ogentest moet wel gebeuren! Aaaaaarg. Vorige keer deed íe 'm wel. 't is me er een... . Niet getempt vanmorgen, maar met die rare nacht vannacht had het waarschijnlijk toch weinig opgeleverd. @elba: heb wel de pabo gedaan, maar heb het allerlaatste stukje (mijn afstudeerscriptie) nooit gemaakt. Ik werd zwanger, kreeg heeeel veel last van m'n rug, ben getrouwd, heb een huis gekocht en verhuist (en dit alles in 3 maanden tijd). Had toen niet echt meer tijd om dat afstuderen nog te regelen. Daarna fulltime-moeder geworden. Het is misschien zonde, maar ik heb een goeie vooropleiding gehad voor het moederschap en dit is ook wat ik altijd het liefste heb gewild. Tevens hebben wij een winkel die 7 dagen per week open is van 9.00 tot 21.00, dus ik vul mijn tijd wel! Ik ben wel vrijwilliger op de peuterspeelzaal bij mijn zoontje en blijf dat nog wel doen als mijn zoontje al 4 is. De leidster van de groep probeert me steeds de opleiding ervoor aan te praten, maar eerlijk gezegd heb ik schoon genoeg van school. Ik heb geen zin meer om te leren en bij die opleiding moet je toch ook weer de boeken in en stages lopen, wat met twee kids ook al niet echt handig is. Ben eigenlijk wel een beetje een juffie hoor, heb alleen de papieren niet! -einde 'mijn' moment- Dus het wordt komende week weer spannend? Ik hoop dat het weer wat roze oplevert! Liefs Tezzz O ja: Yvett: Ik sluit me bij de rest aan. Vertrouwen vormt echt de basis van een relatie!
@go4baby, op zich droom goed teken want dat betekend dat je het allemaal goed aan het verwerken bent. @peppep, welkom bij dfe smeppers. Ook ik wens je success, ik vind het nogal wat om al zolang bezig te zijn.
@peppep: inderdaad, 8 jaar al? En actief er mee bezig al die tijd, of gewoon onbeschermd? Ik neem m'n petje er voor af hoor! Ik hoop dat het smeppen je succes brengt! Je hebt in elk geval je naam mee! Welkom!
@Yvett, mss klinkt dit heel bot, en ik zag dat de andere meiden het heel mooi al hadden gezegd, maar het komt er op neer dat het nu niet het moment is voor jou om een kindje in de wereld te brengen. Eerst voor jezelf zorgen! Je hebt nog heel veel werk aan je relatie zo te horen.
Ja, ik voel me nu gewoon weer niet zwanger, zeg maar zoals ik me voelde toen ik SMEPper was... Maar het is zo raar dat er nog wat inzit dat kennelijk er niet makkelijk uit wil. Ik denk steeds: "kom maar dan, het geeft niet dat het mis is gegaan, kom er maar uit, dan maken we weer een nieuw nestje straks". Want dat lukt in elk geval goed geloof ik! Het zit er lekker stevig in. Het zou fijn zijn als het er op natuurlijke weg uit komt, dat scheelt weer een ziekenhuis ingreep (heb nog nooit iets heftigers dan een wortelkanaal behandeling bij de tandarts meegemaakt) en zou het wel graag zo willen houden. Maar goed. We zijn ook heel druk nu met werk. Dus hoop aan de andere kant ook weer niet dat ik nu hele heftige buikpijnen ga krijgen... Het blijft gewoon een wonderlijke situatie. Fijn dat ik het hier af en toe even van me af kan schrijven! En lief dat je af en toe wat moois zegt! Dat helpt ook heel goed! Thanx!
Hahaha ja dat is een goeie, Misschien dat sinterklaas erg veel op mijn eigen mannetje lijkt Maar de dag vond ik zelf erg mooi. Dus wie weet! Liefs
Hahaha ik zou het wel weten, doe mij dan maar zo'n goed gebouwde flexible piet. Als deze ronde niets wordt heb ik omstreeks die tijd mijn ei ei ei.... Go4baby, idd dat kan heel goed. Mijn gyn zei tegen mij toe we er achterkwamen dat hartje gestopt was dat ik mss wel een spontane mk kon krijgen omdat ik het nu wist en mss mijn lichaam op gang kon laten brengen. Dat is echter niet gelukt!
Met je nestje is nix mis....de kraaker laat het afweten..suffe kraaker! Je krijgt ook een dikke knuffel van Mark, by the way...
Hoi Tezz wat voor winkel hebben jullie dan? Ja hoor go4baby gooi het er maar uit! Lucht vaak ook op he. Ik heb trouwens navullingen van de persona gekocht want die schijnen het ook te doen in de clear blue ovutesten dus ben benieuwd. Vond ze in vergelijking met de ovutesten hier niet duurder. Oke niet lachen maar heb net zoiets stoms gedaan! Ben pasta aan het maken ivm de avonddienst die ik straks heb. En doordat ik zo druk aan het lezen en posten ben enzo. Is nu mijn pasta verbrand! Stom he is me nog nooit overkomen hahaha. Dus weggegooid en op voor de 2e poging hahaha. Liefs
Hhahaha ik kan boerenkool laten verbranden .... ik mag van me mannetje ook geen boerenkool meer maken
Hhihihi zo heb ik al eens de overheerlijke zelfgemaakte gehaktballen van mijn mannetje verprutst. Ik mag ze ook niet meer bakken...
Ik heb dat met rijst. Hoe makkelijk is het om rijst te maken? Nou bij mij is het vaak mislukt en aangebrand. Mijn vriend moet dan de rijst maken, die heeft er veel meer geduld voor en zijn rijst is ook altijd super.
Misschien is een rijstkoker dan wat voor je Ik heb er ook 1 maar dat is meer voor het gemak. Waarom moeilijk als het makkelijk kan he.
Hihi, ik had het een paar dagen geleden met de aardappels... gelukkig waren ze precies droog en net niet aangebrand. Kom ze meteen stampen (ging bietjes puree voor mezelf maken, vriend was weg)... Wat een goede huisvrouwen zijn we! Dat geeft weer moed Nu ga ik weer hard aan het werk! Dag lieffies!
wow wat hebben jullie veel geschreven zeg! Moet nog bijlezen maar tatadada! TESTKIT is binnen Vanavond gelijk testen, zit alleen een beetje met dat 4 uur niet plassen en dan nog weinig drinken enzo. Even goed gaan zitten voor de handleiding dus..
nou dame sik ebnw eer terug en jullie hebben gekletst! haha de hele tijd krampen vind het niet meer leuk. heb ook al wat gegeten maar toen kwam het me weer omhoog ach bah om half 3 bij de psycholoog zijn hoop dta ik me dan wta beter voel ga eens even bellen naar de huisarts om mijn urine te controleren misschien een ontsteking moet zoveel plassen