Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @butterfly: wij hebben een winkel (mag hier vast geen namen noemen) en verkopen tijdschriften, wenskaarten, gifts, tabak, boeken, cd's dvd's etc. En in combinatie daarmee hebben we ook nog een videotheek. Vandaar dat we dus zulke lange dagen hebben. Vandaag komt altijd de bestelling binnen, dus ben vanmiddag weer ff een paar uurtjes m'n man helpen. We hebben wel een extra kracht voor 36 uur hoor! En nog een oproepkracht voor de vrijdagavond en de zaterdag. Anders hebben we helemaal geen gezinsleven meer!

En nu ga ik er dus vandoor! Tot later!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    jaha ... we zijn idd wel klets tantes ;)

Nou, da's mooi kan je deze ronde al testen... de 4 uur nemen niet heel nauw hoor...en je moet ook weer niet te weinig drinken, er moet wel wat te plassen zijn :rolleyes: soms als ik na 3,5 uur al moest plassen ook getest...het is meer een streven zegmaar 8)

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Peppep, succes met testen. Ik heb een paar keer gehad dat ik in de file stond terwijl ik bijna mocht plassen. Oooohhhh...wat was dat afzien ;). Maar de laatste pos test had ik ook na 3,5 uur ophouden. Gewoon er niet al te veel aan denken en dan vliegen de uurtjes voorbij. Succes!

4. hmm
    zat net nog eens al mn kaartjes bij FF te bekijken van de laatste tijd...
    en mijn LF was niet 12 maar 11 dagen afgelopen maand..
    zo zien de dagen eruit:

jun/juli: 12 dagen
    jul/aug: 10 dagen
    aug/sept: 12 dagen
    sept/okt: 11 dagen

hoeveel dagen zouden jullie nu aanhouden? gewoon 12?
    als het weer 10 zou zijn zou dat vandaag al zijn haha maar goed heb nergens last van dus vandaag komt t zowiezo niet.

liefs marieke

5. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    maar wel minimaal 3 uur ofzo wachten?
    Ik kan best goed piesen hoor eigenlijk hihi, laat ik zeggen..er komt zat uit ;)

Wat is LF?
    of staat dat al ergens misschien.

Vanavond lees ik even bij.

6. met LF bedoel ik de Luthuele Fase...dit is de tijd tussen je ei en dat je ongsteld word...
    :D

liefs marieke

7. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Toch behoorlijk leerzaam zo'n forum haha, thanks again!

8. geen dank, toen ik hier net kwam wist ik helemaal nergens van... hoe langer je hier bent hoe meer je leert en weet :D

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Idd dat was voor mij ook zo hoor! Je zou denken dat ik gezien mijn leeftijd toch wel wat moest weten maar ik kluste altijd in de buurt van dag 20 tot bleek dat ik altijd op dag 14/15 ei krijgt.
    Hihihi :) :)
    Toen ik de eerste keer daarop ging letten was het al raak!
    Wel grappig dus.

Meiden nog een kleine 2 uur dan heeft Ellen vakantie...
    Hoera ff een week niets waarvan 2 dagen decadent in Scheveningen.
    Heerlijk...

10. lekker ellen!
    ik heb over 2 weken vakantie!
    heerlijk!
    hopelijk kan ik dan lekker leuke dingetjes gaan shoppen haha

liefs marieke

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    pffffffffffffffff ben ook weer thuis. Lekker de rest van de dag (bijna) niks meer doen. Tussen de middag al gekookt, dus lekker een bammetje op de bank straks bij het Sinterklaasjournaal! Ben zo blij dat dat weer is begonnen. Vindt de filmpjes altijd zo grappig. Ik ben een grote fan van sinterklaas en de hoofdpiet. Lang leve sinterklaas!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hihihihihihiihi tezz onze kids kijken er ook altijd heen.

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    he zico! Ben je er ook weer! Alles goed?

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jajajja, alles ok. We zitten weeral op het wachtbankje gezellig te wachten he.
    Maar heb totaal geen symptomen, nikske nada.
    Zachte borsten terwijl anders ze hard en pijnlijk en gezwollen zijn, kan misschien nog komen he, ben blij dat ik ganse dagen nu moet werken buiten het weekend

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    En wat betreft 'de rest'? Auto? gezondheid? etc..? Alles weer een beetje in rustiger vaarwater gekomen?

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    onze wagen is verkocht en afgehaald. we hebben onze nieuwe wagen kunnen overzetten in een andere garage te laten leveren. Ondertussen hebben we een vervangwagen gekregen van de garage tot wanneer de nieuwe wordt geleverd.
    De draadjes zijn er ondertussen uit, heb nu een 1/2 jaarlijkse strenge controle. Als het nu niet gelukt is dan hebben we 29 ste zoiezo een afspraak bij gynocoloog voor te zien of we hulp krijgen.
    Maar had een vraagje. Kan je ook hormonen gewoon innemen via voorschrift en geen IUI. ik weet niet hoe het allemaal gaat tegenwoordig, weet ook niet wat we kunnen ondernemen. In ieder geval weet ik dat als er ooit een IVF van komt dat dit maar 1X wordt terug betaald door de ziekenkas, hospitalisatieverzekering denkt niets. Dat is minder natuurlijk.
    Maar we zien wel

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lekker dat het wat auto en gezondheid wat rustiger is....vraagje over hormonen weet ik weinig van omdat Belgie waarschijnlijk andere dingen vergoeden dan in NL...net als bij de IVF...Denk dat je dat toch moet opzoeken bij je verzekeringsmaatschappij...ofzo ;)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @zico: kheb geen idee...misschien kun je dat beter vragen bij 'vruchtbaarheidsbehandelingen'. Daar weten ze alles over hormonen, iui, ivf enz. Wel baluh dat de verzekering zo weinig dekt.
    Dus de draadjes zijn eruit? Trekt het wondje ook niet meer of zo? Ik hoop zo voor je dat het bij dat ene plekje blijft!
    Fijn dat dat met de auto nog geregeld kon worden. Zonder auto zitten is ook zo lastig. Heeft je wel een hoop geld gekost he? Bah!
    Nou, dan moet je maar lekker zwanger zijn deze ronde! Heb je wel verdient!
    Liefs Tezzz

19. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Meiden,

Ook ik ben weer van de party. Nog altijd geen teken van de duiveltjes!
    Zou het? Of wordt me cyclus alleen maar langer :O Pfff!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag! Pffft, wat heb ik een hekel aan rapportvergaderingen! :evil: (sorry, even klagen mag wel, toch?)

Zico, fijn je hier weer te 'zien'! Goed te horen dat alles er weer een beetje positiever uitziet voor je :) Nou nog een + test ;)

Yvett, ik geloof dat alles wat ik zou willen zeggen al is gezegd door de rest; concentreer je even op je eigen gezondheid en je relatie....

Elba, ik ben wel docent, ja. Op een middelbare school, geef Engels :)

Ben de hele dag al niet zo lekker. Geen hoofdpijn meer, maar weeïg gevoel, pijn in mijn buik, beetje verhoging... hoop niet dat ik ziek ga worden :(

Deel Deze Pagina