dank jullie meiden om die periode m'n gezaag en miserie aan te horen. Ik hoop dat we dit jaar positief kunnen afsluiten
Dat hopen we allemaal zico! @ miepie: vergaderingen zijn al niks, laat staan rapportvergaderingen! Ik hoop dat je niet ziek wordt...alleen als het zwangerschapskwaaltjes zijn! Dan mag je van mij hartstikke ziek zijn!
Hear, hear, daar proost ik op! hihi Ik hoop dat we allemaal het nieuwe jaar inluiden met een roze test! hihi Nou hiero moe, en beroerd voelen, maar misschien is het de griep ook wel.. pfff, nog een paar daagjes wachten, ik hoop dat ik me kan inhouden met testen dit x...
@jeldou: JA, DAT KAN JE BEST! In het weekend is het hier toch altijd rustig (ben trouwens zelf ook veel weg dit weekend...), dus je kunt beter maandag pas testen. Of dinsdag, nog beter!
Thnx miepie! Relatie zit wel goed denk. Althans geef er geen aandacht aan, aan die andere jongen. Heb besloten om vrienden te blijven en dat is het ook. Meer zit er niet in voor mij. Helaas voor hem.
Na het weekend pas denk Tezz. Probleem is alleen dat me moeder me moet helpen met naar de wc gaan! En daar baal ik van haha!
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww da's lastig! Kun je het niet doen als je vriend er is en je moeder niet? Na het weekend ben je sowieso al zo ver overtijd dat je toch op elk moment van de dag zou kunnen testen toch? Succes!
Ja na het weekend ben ik 4 dagen overtijd. Ja zou wel moeten lukken keer savonds met me vriend erbij. Of ik moet proberen alleen naar de wc te gaan, maar dat is erg moeilijk voor me.. Ik kan ook op school testen(ga maanda weer naar school) en met me vriendinnen erbij! Dat doe ik denk.
Hoi Beasty, Bedankt dat je me erbij hebt gezet. Goed om ergens bij te horen. Voor mij is dit ronde 6 en de eerste keer met smep. Wat een fantastich idee! Ik zit ook in de grote wacht fase. En hoop dit keer m'n hoofd koel te houden. Moet eigenlijk mijn lessen gaan voorbereiden en helemaal niet op deze site rondhangen. Dus dat ga ik maar doen. Groetjes en iedereen succes! Liefs Elba
hoi allemaal, afgelopen ronde gesmept, maar is helaas niks geworden. ben afgelopen zaterdag toch ongie geworden dus er weer vol tegen aan in ronde 4 groetjes kirsten
nou dames ik ben weer terug en jullie hebben gekletst! haha de hele tijd krampen vind het niet meer leuk. vanmiddag in een keer met opstaan een steek in mijn lies dta ik weer in elkaar zakte heel raar! bij de psycholoog had ik alleen een draaierig gevoel moet morgen mijn urine bij de ha bellen omdat ik avndaag ehct een abonnement heb op de wc ga zometeen beginnen met koken: boerenkool met cord don blue jamjam vanavond komt prison break en heroes dat gaan we du skijken en morgen de babyboom kijken via uitzendinggemist
Wat een rust hier.... Zijn jullie ook allemaal hard aan het poetsen? Ga er maar weer mee door, want geloof dat hier niemand is (heel schoon huisje straks!)
ik ben er ook nog! ben lui pfff mag van mij wel zomer worden hahaha heb nu al een winterdip! tis maar goed dat ik geen test in huis heb... anders had ik er denk ik al een gedaan hahaha t begint een beetje te kriebelen... liefs marieke