Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Spannend hoor, Marieke... nog maar 2 dagen wachten! Ga je van het weekend al testen?

2. erg he!
    heb ik al een paar maand niet gehad omdat ik toch steeds gewoon wist dat ik ongesteld zou worden.
    afgelopen maand hebben we t een beetje los gelaten en toen voelde ik opeens na lange tijd mn eisprong weer en hadden we bij toeval nog goed geklust ook!
    omdat iedereen steeds zei dat we er misschien wel teveel mee bezig waren hebben we dus deze maand echt afstand genomen.. maar nu ben ik 2 dagen voor mn nod toch wel nieuwschierig...

liefs m

3. nee moet t weekend werken en gaan ook nog zaterdag op zondag bij vrienden logeren dus als ik maandag nog niet ongi ben zal t maandag wel worden... dus moet maar afwachten... maar durf eigelijk nergens op te hopen. zie mezelf begin dec al op de doktersstoel zitten... :(

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik moet nog 7 dagen wachtten :( en dan weet ik meer......maar weet niet heb een raar voorgevoel.......

denkd at ik me veels te gek maak en dat na 16 maanden

5. tja dani... ook na zoveel maanden kan je je dus nog goed gek maken! hopelijk voel jij iets wat ook werkelijk gebeurd en niet wat je lichaam zich maar inbeeld!

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    tja dat is afwachtten hoop dat het eindleijk waar is!
    voel me ook anders

de hele tijd krampen vind het niet meer leuk.
    vanmiddag in een keer met opstaan een steek in mijn lies dta ik weer in elkaar zakte heel raar!

bij de psycholoog had ik alleen een draaierig gevoel

moet morgen mijn urine bij de ha bellen omdat ik avndaag ehct een abonnement heb op de wc

7. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ik ben er ook hoor meiden,

Werd even gedocuht door me mama, pff haha. Nog 7 weken en dan kan ik het hopelijk weer zelf.

8. o das ook lastig ja! zijn opzich wel de juiste kwaaltjes! :D

ik heb van de week ook 2 dagen ongi krampen gehad... heel vage pijn was t beetje krampjes maar ook steekjes moeilijk uit te leggen. vandaag had ik weer nergens last van dus ik weet t niet...
    ik zie het wel! wil je niet helemaal gek maken eigelijk hahaha

9. pfff dat lijkt me zo erg he! afhankelijk zijn van een ander!
    ik doe het werk zelf (in de zorg) en soms als ik iemand aan t douche ben denk ik wel es...je zou t zelf maar zijn bah bah!

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hahahah dat is zo moeilijk

en ben er paar maanden niet mee bezig geweest en deze maand wel weer opeens....echt stom

11. ja ken het.. zo ben je er een hele tijd niet mee bezig en dan zo van de een op de andere dag wel weer...

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meiden, ik lees even met jullie mee. Wil namelijk volgende maand ook gaan smeppen. Tenminste als ik deze maand niet aantel.

13. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ik leer/werk ook in de zorg haha. In een verpleeg/verzorgingshuis:) Doe de opleiding voor verpleegkundige, dit is me laatste jaartje :)

Ik heb ook steken in me buik gehad. Op me innesteldag? Daarna nergens meer last van gehad en nu nog steeds niet?
    Zou het ?

14. welkom mupkuh!

yvet, nou ben benieuwd meid! zou wel een geluk bij een ongeluk zijn he :D letterlijk en figuurlijk :D

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik ben er ook wel hoor! Kids in bed, nog ff een uurtje voor mezelf tot mannetje thuis is.

16. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ja idd letterlijk en figuurlijk haha!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    voel je al wat? (In je buik dan dus, niet in de rest van je lichaam! ;) )

18. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Nee voel niks?
    heb nergens last van haha!

19. zooo wij gaan ff babyboom kijken! tot strax allemaal!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Yvett: klinkt goed!

Deel Deze Pagina