Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Ja haha, vorige maand had ik echt zo misselijk, pijnlijke borsten enzo en nu voel ik niks, voel me gewoon zoals elke dag :p

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @ Yvett: ik had bij m'n tweede ook niks door hoor! Dacht de maand ervoor zwanger te zijn, maar de dag dat ik de tests binnenkreeg werd ik toen ongi. De maand erop zat ik op een dinsdag op de bank en bedacht opeens dat ik de week (eigenlijk zelfs al 10 dagen) ervoor ongi had moeten worden! Dus toen dacht ik aan die tests in de la en dacht: ,,ach, wie weet!"
    Bleek ik dus zwanger te zijn!
    Verklaarde wel het feit dat ik die maand 3 migraine-aanvallen had gehad. Maar omdat ik dus geen ongi-pijn had, had ik er uberhaupt niet eerder bij stilgestaan dat ik allang overtijd was! Raar he?

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee meiden, ik test denk ik niet eerder dan dinsdag test. Vorige maand was mijn lf 13 dagen dus dat zou dan zondag NOD zijn.

Zit hier nu duf op de bank en heb hoofdpijn. bleh!

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames ben er even tussen de reclame door. ik heb vandaag ehct honing aan mijn kont onze kittens volgen me vandaag ehct overal!

liggend e hele tijd ben me en alles.......weird maar wel lief!

heb ook de hele tijd honger....net nog wat noedels gemaakt.....heerlijk

ga zo weer pb kijken

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hihi, duf zooitje zijn we met elkaar ;)!

Mupkuh, hoop voor je dat je niet aan het smeppen hoeft te gaan beginnen!

Marieke en Ellenk, spannend wordt het weer voor jullie. Duimen draaien al hard hier!

Ik ga denk ik Babyboom zo op bed kijken... voel me nogsteeds beroerd. Rug en buik voelen alsof ik ongesteld moet gaan worden ( :-? ) en heb weer hoofdpijn en ben koortsig... Morgen lessen die ik eigenlijk niet kan missen, dus hoop dat een nachtje lang slapen gaat helpen en ik me morgen weer wat beter voel. * einde zeurmoment Miepie *

6. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Idd Tezz, das wel heel bizar. Ik denk er ook niet echt aan.
    Dus wie weet!

Hoe oud zijn je kids Tezz?

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Yvett: Mijn dochter heet Laila en is vorige maand 6 geworden. Mijn zoontje heet Yoeri en wordt eind januari 4. Kijk maar in m'n album. Is een foto van een jaar geleden alweer. Bij ons was geen vaderschapstest nodig! Ze lijken (qua uiterlijk) precies op mijn man! hihi
    edit: is trouwens een heeeeele slechte foto van mij! :confused:

En over man gesproken, denk dat íe er zo wel is!
    Dus als ik zo niet meer reageer, heeft íe de compi overgenomen!

8. Peppep

Peppep Actief lid

Nov 11, 2007
    321
    0
    0
    Zo ben ik weer, tests zijn dus binnen en heb gelijk gekeken.

Plas ophouden ging heel goed maar toen ik thuis kwam (4 uur precies) moest ik toch wel heul nodig!
    Snel lezen wat ik moest doen met knijpende benen haha
    Hond staat ondertussen blij tegen je aan te jumpen dat je 'eindelijk' thuis bent. Heel handig allemaal.

Anyway, mooi 2 streepjes maar dus negatieve ovutest. Ventje is weer laat thuis van werk vanavond..

Yvet, spannend zeg!

Beterschapjes voor de zieken..ik kruip even lekker op de bank bij de kachel tot mannetje thuis is.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    nou peppep, je hebt in elk geval al twee streepjes, da's al beter dan niks! Hoop dat je snel je ei vindt!

Ik sluit me aan bij de beterschap voor de zieken.
    Ik ben niet ziek, maar alweer errug moe. Vroeg naar bed dus. Morgenochtend weer ff aan het werk met de kleintjes. Heb er nou al zin in!

Alvast slaap lekker allemaal! En (vast wel) tot morgenmiddag!

Liefs Tezzz

10. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    he dames, ik ga ook zo op bedje..
    Heb vandaag een shit dag gehad..
    Zit nog wel met mijn vriendinnen die zwanger zijn..
    Kan er slecht tegen hoor.. Zit steeds bijna te huilen!
    Zal wel bijna ongi worden, ik kan er niet meer tegen.. pffff
    Ik ben wat labiel, moet op bed, voelde me de hele dag beroerd!
    nou dames welte!

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee SMEPpies!
    Heb niet zo goed bijgelezen... :oops:
    Alles goed? Mooie eieren in aantocht (zie ginds komt de eisprong van verre al aan... Zij brengt ons een wachtbank die zie ik al staan... Daar huppelen de zwemmers al heen en al weer en doen zich allemaal voor als een stoere meneer...)

Heb lekker druk dagje gehad. Veel afleiding dus.
    Hier nog steeds niets dat er op duidt dat de boel snel los gaat komen... Maar goed, misschien 'wacht' het wel tot ik weekend heb ;) Aardig!

Nou, iedereen nog een lekker avondje!

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Peppep, gelukkig heb je nog 2 streepjes! Ik heb een heeeeeeel vaag lijntje :( Snap er niks van want ik zit al op dag 18! Pfff om gek van te worden. IK WIL MIJN EI!

Jeldou, lekker op bed liggen doet je goed. Even lekker vroeg onder de wol en morgen weer fris en fruitig eruit. Ik begrijp je frustraties....heb precies hetzelfde. Jan en allemaal raakt maar zwanger en wij niet. Zo oneerlijk allemaal he?

Ik ga zo maar weer klussen. Ik had gezegd dat het maar 2 weken zou duren maar hij voelt zich nu wel heel erg leeg getrokken (figuurlijk dan.....hihi). Arm, arm ventje toch!

13. zo dat was weer een heftige aflevering...

jildou..kop op meid... een nacht goed slapen zal je hopelijk goed doen!
    ik weet hoe moeilijk het is.. ook hier om ons heen raakt iedereen "gemakkelijk" zwanger...

liefs marieke

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

idd Klavertje dag 18 das wel laat ja vooral als ik kijk naar de cyclus onder je berichtje.. vreemd hoor....

Ik ga zo ook lekker in mijn bedje nog ff lezen.

JOEHOE ik heb vakantie

@Miepie, ik heb ook een afspraak met therese gemaakt. Dinsdag middag. Ben benieuwd! Ik wil nl. ook graag iets weten over mijn toekomst qua werk/studie.... Ik denk dat ik weer iets met mensen moet gaan doen... coachen ofzo... xie wel...

O echt hoofdpijn... ik ga zo echt bed in..

PS babyboom gezien? Dat stel met die pop. hhahaha vond dat een stom stuk. Maar goed. We hebben er wel erg om gelachen..

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Half Babyboom gemist omdat ik in slaap was gevallen... en nou weer klaarwakker. Ga zo toch maar weer een poging doen te slapen denk ik. Heb alleen mijn lessen voor morgen nog niet echt goed voorbereid :oops: , maar daar ook echt de puf niet meer voor nu. Morgen maar weer vroeg op.

Jeldou, vervelend dat het je zo blijft bezig houden (maar heel begrijpelijk) Ik hoop dat je ze snel mag volgen! En neem Marieke dan ook gelijk mee ;)

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ellenk, wat leuk dat je ook een afspraak met Therese hebt gemaakt :) Neem er de tijd voor en ga er even rustig voor zitten ;) Ben benieuwd of je er iets mee kan...

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, Dank je wel voor het welkom heten ;)

@ Miepje, Ik hoop stiekem ook dat ik niet hoef te beginnen met smeppen. En als ik niet zwanger ben, wil ik er het liefst meteen mee beginnen :) Op de ovutest na doen we het nu ook al een beetje.

@ Dani, Django (mijn hond) loopt me ook echt al een paar dagen overal achterna en wil constant op mijn schoot. Doet hij anders alleen als ik ongi ben of eisprong heb. Voor ongi is het nog te vroeg. Misschien maak ik mezelf ook wel gewoon gek en doet hij het omdat mijn ventje weg is.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, Dank je wel voor het welkom heten ;)

@ Miepje, Ik hoop stiekem ook dat ik niet hoef te beginnen met smeppen. En als ik niet zwanger ben, wil ik er het liefst meteen mee beginnen :) Op de ovutest na doen we het nu ook al een beetje.

@ Dani, Django (mijn hond) loopt me ook echt al een paar dagen overal achterna en wil constant op mijn schoot. Doet hij anders alleen als ik ongi ben of eisprong heb. Voor ongi is het nog te vroeg. Misschien maak ik mezelf ook wel gewoon gek en doet hij het omdat mijn ventje weg is.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Nou meiden de dag is bijna om en nog steeds geen ongi hier!

Hee mupkuh dat heb ik nou ook met de hond!

Jeldou Sterkte meid ik hoop dat je snel je vriendinnen achterna gaat ik duim voor je!

Duim natuurlijk voor iedereen!

Liefs Wendy

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wendy, raar is dat he. Ik weet zeker dat ik het me niet verbeeld. Hij voelt me gewoon heel goed aan. Hij is nog al gevoelig. Mijn andere hondje heeft dat stukken minder. Spannend!

Share This Page