Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hahahahaha

Toen ik zwanger was ging de hond van mijn vriendin contstant onder mijn stoel liggen. Doet ie anders nooit ;)

2. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Jeldou, Idd mensen om je heen die de een na de ander zwanger worden....we zitten inmiddels ook in de leeftijdsgroep waarop dat nou eenmaal vaker gebeurd..hoe dichter ze bij je staan hoe zeerder het doet.

Het blijft moeilijk, maar ook voor degene die zelf zwanger is en het aan jullie moet vertellen...

Klavertje...hoop dat je ei snel komt! Mijne moet ook nog maar op komen dagen hoor, heb rare cyclus..

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Meiden, ga nu echt lekker slapen.

Spreek jullie morgen wel weer.

dagdag.

el

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Slaap lekker Ellenk.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden slaap lekker en tot morgen!

Kus Wendy

6. truste ellenk!

hier ook in een deuk gelegen om die pop hahaha na een verdrietig begin gelukkig dus ook humor in babyboom!

ook ik heb een afspraak met therese, ik mag woensdagavond bellen, ben dus heel benieuwd wat er uit de kaarten gaan komen.... vind het wel een beetje eng hihi
    zomaar naar een wildvreemde opbellen voor je toekomst... maar wil het toch wel weten hoe en wat!
    dus spannende avond woensdag!

wij hadden hier nog een 2e zaadtest liggen voor mn vriend. dus die hebben we er vanavond weer bij gepakt... net mee begonnen... 1e keer was t tussen posi en nega in.. ik weet dat die testen niet alles zeggen hoor! meten natuurlijk lang niet alles.. maar toch.. heb er veel voor betaald dus dan doen we de 2e ook maar.. de 1e was een paar maand terug.. en sindsdien is mn vriend veel minder gaan roken en ook alleen in t weekend een biertje ipv iedere dag een.. dus ben benieuwd of we strax een ander resultaat krijgen als de 1e keer...

liefs marieke

7. rustig hier, iedereen naar bed?

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, ben zelfs alweer wakker ;) Hoe was de test gegaan?

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge,......bijna weekend!!! :whistle: \:D/ =D> :D :thumup:
    (was alleen al om 5.35 wakker..hoesten/niezen/snotteren etc etc [wordt in huis ook al snotje en snuitje genoemd :-s ].. en ben nu al weer bek af!! :( weet het hoort erbij, hoort erbij...)

10. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds geen teken van de duivels! :D
    Moet vandaag naar ziekenhuis me gips doet zeer.
    Jullie nog plannen?

Vanavond ga ik naar de bioscoop.. Krijg aparte stoel daar haha ben benieuwd ;)

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mogge meiden!

heb me gisteren een beetje uitgesloofd (zolder is klaar dus de spullen uit de babykamer kunnen verhuisd, ik dacht gistermiddag vast even een begin te maken). Dus ben nu bekaf! En ik vrees dat er dit weekend van uitrusten niet veel terecht komt, want we wilden toch wel die kamer leegruimen!
    Verder ben ik de laatste tijd erg onhandig, laat alles uit mijn handen vallen (op mijn werk al een koffiekopje gebroken, en gisteren een koekenpan met hete boter, gelukkig maar een klein brandwondje op mijn hand). Hoort er geloof ik allemaal bij......en vannacht werd ik wakker van mijn eigen gesnurk :oops:
    Maar vanmorgen is het weer een en al genieten want onze kees is de hele ochtend al aan het koppeltje duikelen :)
    Nou, fijne dag allemaal en dat die rooie rakkers weg mogen blijven! Go4baby, ik duim voor je dat de boel spontaan loskomt (tenzij volgende week op de echo een mooi knipperlichtje te zien is natuurlijk), ik vind het echt super hoe je er allemaal mee omgaat!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @MOAS....mooie buik hoor! ;)

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

@ Beastie: he verdorie, zo vervelend dat je zo snipper-snt verkouden bent! Hoop dat het lekker snel weggaat! Ben je wel aan het werk vandaag? Dapper hoor!

@ Mielenl: Voel je Kees al buitelen? Wat onwijs gaaf! Is natuurlijk harstikke blij dat jullie alles voor z'n kamer gereed aan het maken zijn!
    Ik heb nu ook geen excuus meer om hard aan het werk te gaan en onze zolderkamer uit te mesten...

@ Yvett: hihi ik zie je al zitten met je beentje omhoog in het gips en zo'n mooie projectie op het filmdoek van je been... Veel plezier en rustig aan jij! ;)

@ Miepie: ik duim dat je je lessen zonder grote blunders door komt! Lijkt me toch best wel zwaar om elke dag weer die lessen te moeten voorbereiden...

@ Marieke: hoop echt zo dat de uitslag van de test beter is nu. Dat de moeite en bereidheid om minder te roken en drinken beloond wordt! Maar bedenk dat het hele zaadproductie proces wel 4 maanden duurt. Dus dat het effect misschien nog niet zo snel te zien zal zijn. (of niet op wat deze test test... ;))

@ nieuwe SMEPpers: WELKOM en hopelijk snel goed resultaat!

@ Jeldou: Meissie een hele dikke knuf! Ik snap je wel. Ook wij zijn al heel lang bezig. Maar echt, zwanger worden kan je zomaar overkomen. Ik geloofde het ook niet. En nu is het helaas mis. Maar ik ga weer vol goede moed verder.
    Het gaat ons lukken hoor! Het is alleen niet iets dat we kunnen bestellen... jammer genoeg! Knuf!

Heb gister ook Babyboom gekeken en met open mond dat stel met die pop in de weer gezien. Ik was eigenlijk wel blij dat ze dat gingen doen. Als je zag hoe weinig idee ze hadden van wat een baby nodig heeft... En dan luier en fles geven in de kinderwagen in de winkel... Tja, lekker praktisch...
    Sommige mensen hebben zo weinig inzicht en invoelingsvermogen...

Nou, hier maar weer hard aan het werk.
    Ik heb zo'n zin om binnenkort een lekker weekendje weg te gaan. Lekker paar dagen in de sauna liggen. Hmmm heerlijk. Dat kan ik nu weer met een gerust hart doen! Elk nadeel heb z'n voordeel...

pfff ik ben weer even losgegaan zeg..

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal. Over 2 uutjes krijgen we de sleutel van het nieuwe huis: spannend!

Dus ik lees vanavond wel even bij. DOei!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JA, bikkel is gewoon te werk...voel me ook niet ziek ofzo...alleen last van een overschot aan slijm. :(

Morgen vertellen aan me schoonouders...heb er zooooooooooo'n zin in! ;)

Babyboom....had voorgenomen om niet meer te kijken maar wordt nu wel heeeeeeeel nieuwschierig. Ben ook erg nieuwschierig van aard...of was het bemoeizuchtig. :rolleyes: Van het weken maar even terug kijken.

Lekker hoor wekend weg...hebben jullie zooo verdiend! ..ik ben niet de bikkel ...dat zijn JULLIE! HA! :D
    Lekker zuipen, bakken in de sauna!! (is de finse sauna wat?? daarna lekker rollen in de sneeuw!!) lekker eten en veel praten en droomen...da's volgens mij wel een goed recept!! 8) knuffeldeknuffel!!

:idea: Leentje...leuk joh...sleutel! Niet schrikken hé, huis is altijd anders als ie leeg is... :-s

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen!

Ik ben er ook weer! en nog steeds geen ongi te bekennen hier! Hou het al weer een dag langer vol dan vorige maand!

Liefs Wendy

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Knap hoor vorige cyclus 25 en nu op 27 ;) .....en nog niet getest! Heel netjes van je...ga je morgen testen?

18. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Leentje spannend hoor! De sleutel van je nieuwe huis alvast gefeliciteerd!

Ik heb babyboom gemist gister ivm mijn avonddienst dus van de week maar ff terugkijken.
    En van de week de ovutesten maar weer uit de kast halen en eens kijken of persona navul het doen in de clearblue. Als je een positieve test hebt heb je toch altijd een eisprong? (vroeg ik me af)

Liefs

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    nou dames vanmorgen hier opgestaan met hoofdpijn misselijkheid/draaierig gevoel pijnlijk en grote (.)(.)
    had gister de hele dag een honger en een abbonnement op de wc krampen/steken en rond 13.30 een hele grote steek met opstaan (zakte inelkaar) in mijn lies/schaamstreek
    en ben super moe
    laten we hopen dta het positief is

ik ga zo op uitzendinggemist babyboom kijken vind het altijd wel leuk en dan moet ik nog genoeg in het huishouden doen.....alleen de kattenbak laat ik staan voor mijn vriend!

vanmorgen de hond bij me in bed gepakt was echt heerlijk en lag met haar hoofd op mijn buik kreeg haar er niet vanaf.......

katten hadden in de tussentijd alles overhoopt gehaald. 1 was helemaal oranje.........in de prullenbak zat een rest van pasta......zag er erg grappig uit en keek zo onschuldig!

XXX

leentje succes met jullie nieuwe woning

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee!

Zit vandaaf op dag 26! haha! Als er morgen ochtend nog geen ongi is dan testen we morgen vroeg!echt spannend. mijn vriend smst een paar keer per dag of ik nog niet ongi ben echt zooo schatiig haha!

heb eigenlijk weinig klachten dus ook niet heel veel hoop. alleen gister avond buikpijn ter hoogte van mijn navel. is geen ongi pijn zou je zeggen!

Liefs Wendy

Deel Deze Pagina