Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Is idd hoog voor ongi krampen...maar kunnen ook je darmen zijn. Er heest volgens mij ook het een en ander ;) Maar altijd een beetje hoop hebben 8)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja dat is zo! dat ik ziek wordt geloof ik niet vole me echt kei goed en die stenen komen met vlagen het is geen contante buikpijn!

Ik vind het zo spannend. Maar je hoort ook zo vaak dat je cyclus de tweede keer gewoon een stuk langer is ppfffff

xxxx

3. goedemorgen!

mupkuh en go4baby: de uitslag was iets beter als de vorige keer.. maar ik vertrouw die testen niet zo hoor.. doe t liever in een ziekenhuis hahahha
    go4baby hoe is het nu met je meid?

hier nog nix aan het handje...alleen wat gevoelige borsten maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden.. dus geen bijzonderheden tot nu toe.

liefs marieke

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames,

Nou, even mijn update, en ik hoooooop dat mensen hier iets herkennen, want ik heb eigenlijk wel een beetje bevestiging nodig...

Vanaf maandag heb ik af en aan kleine beetje bruin/rood slijm verloren, het leek op een ongi, maar zo ontzettend weinig! Ik heb geen enkele keer maandverband hoeven gebruiken, en er is geen druppel in mijn ondergoed gekomen ook. zo weinig was het, en het lijkt erop dat het nu ook weer vertrokken is....is dit nu een ongi geweest of niet? En als het geen ongi was, wat dan wel? Van m'n temperatuur kan ik ook nog niet veel maken. Maandag en dinsdag 36.8, woensdag en donderdag 36.5 en vandaag weer 36.7....

Ik snap er niets meer van?

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goedemorgen allemaal... Is het nog morgen hiihihi

Hier tot 5 uur lekker geslapen toen wakker en duurde wel half uur ofzo voor ik weer in slaap viel.. Daarna weer wakker van mannetje die moest werken.. Dus dacht ik daarna mmmm nog ff een paar uurtjes pitten.
    Maar helaas half 9 begonnen ze bij de buren te boren.

Bah maar goed. Ben bezig laatste wasje te draaien en tas in te pakken voor ons weekendje met vrienden weg.

Het begint hier nu ook spannend te worden... Leuk...
    Want ik wil roze zien natuurlijk en snel ;)
    Als ik zondagavond weer inlog dan ,....

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Veel plezier van het weekend en voor jou ook spannend joh! En zie dat we gelijk lopen!

Liefs Wendy

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Marieke, gelukkig was de uitslag van de test nu wat beter. Veel succes iig.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OEHH....ik ga je NIEt gekmaken maar het lijkt wel iet van innesteling....ook omdat je een temp dipje gehad heb en nu weer hoog!

9. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Effe zwaaiend gapen, pff dat breekt me op hoor ventje met nachtwerk..maar goed, braaf toch maar geklust.

Vandaag of morgen zal ik op eisprong zitten denk ik. Dus zonde om gister niet mee te nemen ;)

Zo ga direct even lunchen, met pijn in de knar van het late slapen..

Tot later :)

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hmmm...tja, stiekem denk ik daar ook wel aan, maar ik wil inderdaad niet mezelf gek maken. Maar áls (met een grote ALS) het een innesteling was, wanneer zou ik dan kunnen testen? T zou wel een laten innesteling zijn geweest dan, maar ik heb begrepen dat de innesteling ook na NOD nog kan komen.

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ALS..maar dan ook ALS....14 dagen later...hou je temp in de gaten..enne afwachten :rolleyes:

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    14 freakin'days!

Da's lang!

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hahaha wachtten si altijd lang :D

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Maar duurt het ook nog 14 dagen als de innesteling na of op NOD heeft plaatsgevonden?

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie middag allemaal!

Ben er ook weer! Vanmorgen ook netjes getempt en ik had 36.6, dus het is eindelijk wat gezakt (bijna hele week nog 36.9 gehad). Ik zie dat iedereen weer druk is vandaag en komend weekend? Mijn schoonmoeder wordt morgen 60, dus we gaan morgenavond uit eten en zondag de hele dag visite. Ons weekend is dus ook al weer volgepland!
    Vandaag vroeg de leidster van de peuterspeelzaal of ik nog zou blijven helpen als m'n zoontje 4 is geworden en opeens bedacht ik me dat zelfs al zou het ons deze maand lukken, ik tot en met de zomervakantie nog wel zou kunnen blijven helpen! Lijkt nog zo ver weg, maar zou het lukken, dan duurt het nog langer voor ik een keer uitgerekend ben! Ben al bijna een half jaar van de pil af. We hadden begin maart al besloten voor het eggie te gaan. Het begint me zo langzamerhand wel erg lang te duren allemaal! Wil nou toch wel een keer zwanger zijn! Zucht... Gelukkig blijft pre-smeppen wel leuk!

@Cynthia: STEL dat het innestelingsbloed is geweest, dan hoef je toch geen 14 dagen meer te wachten? Gemiddeld duurt een innesteling 7 dagen en een 8 dagen daarna (gemiddeld) kun je testen (=15 dagen na ei). Heb je een late innesteling, dan gelden die 8 dagen toch nog steeds? Volgens mij kun je dus over 8 dagen al wel een testje doen dan hoor! Dan zit je ook aan je langste cyclus van 39 toch? Scheelt toch weer bijna een week!

16. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik heb echt nul komma nul verstand van tijd van innesteling en alle tijden. Dus aan mij heb je helaas niks. Sorry!

Ik ga zo maar weer eens een ovu test er tegenaan gooien. Gister dat bruine slijm was wel heel erg vaag en mijn test maar negatief aangeven. Ik dacht ECHT dat zoiets mijn eisprong moest zijn ofzo? Zit vandaag op dag 19. Pffff mijn lieve kleine grote ei, waar blijf je nou?

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik zou inderdaad over 1 weekje testen cynthia!

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, vervelend he, dat wachten. Je denkt op een gegeven moment: nu is het tijd, en dan moet het ook echt op dat moment! Maar ja, zo werkt het helaas niet. Maar elke maand brengt weer nieuwe kansen met zich mee dus.....voordeeltje!

Ik denk inderdaad dat ik het even aankijk, en misschien over een weekje test. Ligt eraan of mijn temperatuur nog naar beneden gaat, en hoe ik me voel. Ik weet gewoon niet of ik dit als normale ongi moet zien of niet. Heb totaal geen symptomen, behalve wat steekjes in de buik, maar die heb ik ook bij ongesteldheid wel, alleen is het meestal pijnlijker dan nu. Voorlopig kan ik er dus eigenlijk niets mee.

19. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Effe snel een vraagje tussendoor.

Voor de digitale ovu test van CB, moet je ook 4 uur je plas ophouden? Moet zo nl weg en heb er 2.5 uur tussen zitten nu en heb een dipstick en een digitale. Dus ik twijfel......

Of kan ik beter vanavond laat testen?

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    lastig hoor, cynthia! Maar als je geen 'echte' ongi krijgt, toch maar doen over een weekje! In een vorige cyclus was ik er zo van overtuigd zwanger te zijn, dat ik zelfs heb getest ná mijn ongi! Voor mijn doen stelde het zo weinig voor qua vloeien enzo. Maar blijkbaar ben ik een van de weinige gelukkige dames die na het stoppen met de pil weinig last heeft van de menstruatie. Alle krampen die ik heb gehad, waren al voorbij voor ik daadwerkelijk begon te vloeien! Heb ook juist alleen maar helder rood bloed gehad deze keer, geen stukjes, niks! Maar mijn bloed was wel helderrood en daar kun je een ongi wel goed aan herkennen. Dat geeft dan ook dat rare gevoel he? Ik heb wel een ongi gehad, maar voelde er niks van en het lijkt dus net of het helemaal niet gebeurd is! En m'n temp wou ook al niet zakken! Ik heb echt een raar lijf!

Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt. En je weet het he: we draaien hier met z'n allen de duimen blauw!

Deel Deze Pagina