@klavertje: weet het niet...heb je veel gedronken? Als je niet zo veel hebt gehad, kun je het er misschien wel op gokken.
Heb net de digitale gebruikt en wederom negatief. HOE KAN DIT NOU?! Wordt hier een beetje depri van. Heb ik uberhaupt wel een eisprong vraag ik me af?!
Ja da's ook vreemd inderdaad. dan voelt het niet als een echte ongi. Ik heb normaal gesproken ook geen bakken vol bloed, maar wel duidelijk veel rood vloeisel, met stukjes. Nu is er een heel klein roze/rood veegje geweest, en verder alleen maar bruin met stukjes slijm erin. Lekker verhaal, maar ja, zo washet.
klinkt toch echt niet als een ongi hoor. Ik heb zoiets in een van m'n eerste cycli ook gehad, maar dat was een week voor m'n ei. Ik hou het erop dat het gewoon nog ff laatste schoonmaak was voor m'n cyclus weer goed ging opstarten. Maar bij jou...rond nod...idd volgende week testen. Helderrood is ongi, bruinig met slijm volgens mij niet! Jammer dat je nog moet wachten he? Ehmm...trouwens, lees ik nou goed dat je bij je mk op 30 dagen innesteling had? Op welke dag zit je nou?
Ienieminie update-je, kan hier niet uitgebreid lezen (typ dit in Word en plak het snel hihi), vanaaf meer tijd hoop ik. Heb inmiddels pulserende steken links van baarmoeder. Zou mijn linker eierstok kunnen zijn. Nog steeds bizarre pijn in de knar.. Cynthia van innestelling heb ik weinig tot geen kaas gegeten. Kan je helaas niet helpen met info..
Middag! @ Klavertje44: verdorie! Waar blijft je ei nou toch! Heb je al eens eerder ovu test gedaan en 'm gevonden? Ik weet niet hoe ver je bent in je cyclus (geen banner) Maar bij mij was het ook heel wisselend (tussen dag 15 en 25..) @ Cynthia: wonderlijk! Ben het wel met Tezz eens. Over 8 dagen maar eens testen! Meid, ik duim dat het goed zit! @ Miepie: hoe was je daggie? Beetje 'bij de les' gebleven zelf? @ Beastie: hoe is het meis... Volgens mij ben je hard aan het werk! Straks lekker weekend en even lekker bijkomen! @ Julita: Hoe is/was het in Kyoto? @ Diaantje: Hoe is het met die ontstoken eierstokkies? Kun je alweer een beetje bewegen in huis? Of lig je weg te teren in je bedje... Hoop het niet! @ Wieffie: dikke knuf voor jullie vandaag! @ de rest: How's life? Ik ben vandaag naar de sportschool geweest voor de intake... Confronterend... Gewicht, bloeddruk, vetprecentage, conditietest etc. Gelukkig kan het alleen maar beter Heb maar even een nieuwe banner om wat kilo'tjes kwijt te raken! Dat mag nu weer en dat lijkt me goed. Heb de afgelopen drie weken niet meer (oke, nauwelijks) gesnoept en ben al beetje naar beneden! Joehoe! Mn BMI zit te hoog dus lager is ook altijd weer beter voor de vruchtbaarheid straks! Bovendien, ik hijg als een oud postpaard dus tijd om alvast in shape te komen en ik hopelijk straks een wat sportievere mama wordt! (ik ben heel sportief, maar heb ruim een jaar stilgezeten en veel gesnoept... 15 kilo erbij... dus weg ermee!) Heb realistisch doel gesteld voor de komende maanden. Morgen maar even fatburnen en flink zweten! Dacht net: ha, daar is de buikpijn, nu gaat het komen, maar het is weer rustig... Tjonge jongen... wat een hardnekkig nestje is het toch... toch wel schattig
Ja, ik hoop het ook, maar niet te hard. Anders valt het zo tegen. Ik zie er ook eigenlijk wel tegenop om te moeten testen, want als het dan negatief is, dan is het echt een klap, omdat je toch wel gaat hopen. en aangezien ik geen symptomen heb, heb ik ook het idee dat ik niet zwanger kan zijn. Lekker he, iets aan je lijf doen? Ik ben deze week begonnen met hardlopen maar ik heb echt geen conditie hoor! Maar de wil is er, dus hopelijk hou ik het gewoon lekker vol!
ooow sorry..14 dagen na je ei testen na innesteling zo'n 7 a 8 dagen voor je genoeg HCG heb om een kleurtje op de test te kunnen krijgen... hope so! Ben een beetje van slag...zit met me hoofd ergens anders
Nou, zo hard ook weer niet hoor...zit met me kop natuurlijk heeeeeeeeeeeel ergens anders. Nog een paar uurtjes en dan WEEKEND!! Had je me stukkie niet gelezen over de finse sauna? Je nestje zit dus goed vast...veels te goed blijven plakken... Nestjes maken lukt je dus vrij aardig.... maar de rest vind ik zo verdrietig...
nop... zit ik soms ook met mn hoofd ergens anders Staat 't in dit topic? Ga ik ff terug zoeken... Heb misschien wat gemist gister en vandaag... beetje druk thuis... Maar Finse sauna klinkt zo lekker...! Hmmm mn zusje kwam toen ik net zwanger was met een leuke wintersport vakantie in Finland... Dagje sneeuwscoorter, langlaufen, ijsvissen, etc... Misschien dat ik haar nu maar moet laten boeken! Zal wel even duren voro ik weer zwanger ben en begin februari is al dicht bij...
JOEHOE gevonden! Jaja, ik hoop dat het snel duidelijk is wanneer mn nestje wordt geruimd ( ) en dat we dan als de boel weer rustig is nog even het zaad tot grote hoogte kunnen opstoken voor het weer nodig is Wat blijft het toch plannen allemaal...
HEEEEEEL begrijpelijk ...als je maar weet dat er veel luitjes hierzo aan je denken...en knuffels genoeg! JAAA vind findse sauna wel errug bij je passen Lekker doen.. "ZUS WE MOETEN!!!" Begin feb. ligt om de hoek!
begin februari...met een beetje mazzel ben ik dan zwanger of al weer toe aan een nieuwe nod! Lijkt nog ver weg, maar als BEASTIE het zegt, is het vast dichtbij! (wauw...begin februari zit mijn zoontje alweer een paar weekjes op school! De tijd gaat idd erg snel...net lag íe nog in de wieg en nou al weer bijna op de 'grote' school!)
Hahaha..zoveel vertrouwen in mij? Nog even en dan sinterklaas, daarna kersboom binnenslepen, Veplicht samen eten diversen dagen op en rond kerst, Vuurwerk, Kerstboom opstoken in de vuurkorf, even bijkomen en dan.....dan is het bijna begin februari
zooo moest even voor een vriendin een goedje halen tegen maagzuur, zie ik dat de kruidvat nieuwe testen heeft! voor maar 5 euro 2 stuks! gelijk maar meegenomen! ga ze wel in de kast leggen want wil geen teleurstelling zien! liefs marieke