Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Nog maar 1 nachtje slapen tot je NOD
    spannend hoor!
    wanneer ga je testen?

2. denk maandag.. morgenochtend moet ik werken en daarna gaan we naar vrienden toe, daar blijven we tot zondag en zondagavond moet ik ook weer werken. dus denk als ik maandagochtend nog niet ongesteld ben dat ik dan maar ga testen...

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    In februari ben ik alweer jarig. Heb altijd gezegd dat ik voor mijn 25e zwanger wil worden. ag dus wel opschieten.

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    gelukkig heb je een druk weekend zodat je je gedachten kan verzetten! succes ermee!

Het weekend gaat voor mij over 10 min. in! dan ben ik lekker klaar met arbeiten!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Jaha! Ik ga haar maar eens bellen! (neem mn liefje ook wel mee hoor want stel je voor dat ik ineens een 'ijssprong' heb.. ;)

En dat jullie me steunen enzo dat voel ik goed en dat doet me ook heel goed!

@ Tezz: ja ze groeien als kool he, die ukkies! (Beastie snapt alles van kool zo te zien ;)) Geniet er maar flink van. Nog even en het zijn van die onzekere puisterige pubers geworden...

6. @ mupkuh, dit zei ik ook altijd! ik ben dan in oktober pas 24 geworden maar toch.. heb nog 11 maanden de tijd

@dag, ja tis wel spannend.. maar ik ga ervanuit dat ik zoals gewoonlijk ongesteld zal gaan worden...

eigelijk stom dat ik die testen heb gehaald want ik hoor ze nu al roepen vanuit t kastje! test mij, test mij

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaaf! Ik ben dol op fikkie stoken! Hopelijk gaan we in de kerstvakantie naar mn ouders in Frankrijk. Maken we ook altijd lekker een flinke kerstbomen fik (maar dan van een omgezaagde den van 30 meter hoog...) Vuurkorf is al overleden ;)

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Succes meid en me duimen draaien op volle toeren voor je en laat je het wel even weten ?
    :)

9. doe ik zeker! als ik getest heb zijn jullie, na mn vriend natuurlijk, de eerste die t weten hahaha... maar hopelijk kan ik me inhouden en wacht ik met testen...

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    hihihi wel een goede les in geduld en beheersing!
    Maar 2 voor €5,00 dat klinkt wel prettig!

Toi toi toi en dreun lekker wat 'ik heb eindeloos geduld' mantra's op ;)

Of vraag aan je vriend of hij ze wil verstoppen in huis...

11. nee he! is echt een koopje! hopelijk zijn t ook wel betrouwbare testen haha ik kende ze nog niet namelijk.

ik heb geduld, ik heb geduld, ik heb geduldik moet wachten ik moet wachten ik moet wachten

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gooooooeeeeeiiiemiddag!
    Go4baby, lief dat je aan me dacht. Lessen gingen op 1 na prima (heb een hele grote duim waar ik heel veel uit kan zuigen). Had 1 heel vervelende klas (was voor hun het laatste uur, voor mij nog niet :-?) en ik heb na een half uur "boos" mijn boeken neergegooid en ze 20 minuten lang in doodse stilte laten zitten. Mochten niks doen, geen huiswerk of andere vakken, stil zijn! didactisch heel onverantwoord, maar ik had zoiets van "als jullie niks willen doen vandaag doen we ook HELEMAAL NIKS!"

Cynthia, spannend maak je het weer, hoop voor je dat het idd geen ongi was ;)
    Go4baby, rustig aan doen jij! Goed idee, lekker naar de sauna :)
    Beastie, februari komt inderdaad al weer eng dichtbij... hoop dat wel dan allemaal vergeetachtig en onhandig zijn van het zwanger zijn ;)

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Meiden, wat is het toch altijd met mij? Ik ben elke maand weer helemaal van plan me nérgens druk over te maken, maar als het dan weer tegen het einde van de maand loopt, begin ik me tóch weer op te vreten. :(
    Let op alle eventuele tekenen en haal me van alles in mijn hoofd. Om gék van te worden (en die testen roepen inderdaad heel hard, grrr).

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, dan heb jij nog even de tijd. Ik over 3 maanden al :confused:

De testen roepen mij ook de hele tijd. Maar ik probeer nog netjes even te wachten. Zul je zien komt mijn vriend dadelijk thuis en die wil het zo graag weten. Word moeilijk maar ik houd het vol :rolleyes:

15. ik ook... moet gewoon...
    ik houd me gewoon voor dat ik t helemaal niet nodig heb omdat ik gewoon ongesteld word... dan lukt t me wel :D

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tja, ik wilde graag voor mijn 26e zwanger zijn, maar ik ben over 8 dagen jarig....

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik maak me deze maand juist helemaal niet druk. Heb geen zin om te testen. Vreemd....

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Marieke, zo probeer ik het ook een beetje te doen. Gaat goed totdat ik weer een prikkel voel.

@ Cynthia, dan gaat het wel moeilijk worden. Wie weet krijg je wel een heel mooi cadeau voor je verjaardag.

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) Ge-we-dig!
    Soms moeten die pubers even flink op hun nummer gezet worden... Worden ze alleen maar groot en sterk van!

En nu lekker van het weekend genieten!

Ik bedenk me net dat ik nu pas een echte SMEPper mag worden ;)
    (eigenlijk een methode voor vrouwen die een miskraam hebben gehad... hihihi... always look at the bright sight of life... :) :) :)
    ;)) (uhm correct gespelt juf?)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: die tests heb ik dus vorige week maandag gehaald! En die ene die ik gebruikt heb, gaf een heel duidelijk testlijntje. Helaas dus maar 1, maar ik vond 'm wel duidelijk, dus ze werken denk ik wel goed. Het is wel een precisie-werkje die test trouwens...
    een stikkie in plassie dopen vind ik veel makkelijker...

Deel Deze Pagina