Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0

Dat snap ik ja dat je daar zin in hebt.
    Ga je het nog op een speciale manier vertellen?/

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb chocolaatjes met roze en blauwe sprikeltjes....en bij de thee zeg ik dat ik chocolaatjes mee genomen heb...en geef haar het doosje..... 8)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAF! Ik ga wel naar m'n schoonouders...maar helaas alleen om m'n schoonmoeders 60ste verkaardag te vieren...HEEEL VEEEEEEEL PLEZIER!

(Had zo gehoopt haar en mijn moeder volgende week brei-naalden en een patroontje voor slofjes te kunnen geven, maar helaas...misschien onder de kerstboom... ;) )

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik test nog niet, maar ben bang dat ik me over een week moeilijk in kan houden. Heb van afgelopen maanden eens nagekeken en kwam er achter dat ik niet mijn LF had aangehouden, maar van + ovu-test tot ongi. Dat is elke keer 11-13 dagen... dus LF een dagje (of 2) korter. Dus als ik de 25e niet ongi ben ben ik zeg maar 1 dag overtijd... Dus volgende week moet ik tegengehouden worden! ;)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gaaf, Beastie. Leuk idee! Ben benieuwd naar hun reactie... hadden ze een idee van dat jullie "bezig waren"?

Tezzz, wow, een 9.8... heb ik nooit gehaald voor Engels... Misschien had jíj wel Engels juf moeten worden ;)

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik mocht in de vierde alleen over als ik wiskunde niet in mijn eindexamenpakket nam....:)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @miepie: oke! Maar wordt wel moeilijk, want volgende week zijn er volgens mij meerdere meiden die kunnen testen, dus krijg jij vast ook veel zin erin! hmmm...Zal elke morgen wel ff STOP roepen dan...

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik ga poetsen en koken, eters vanavond! Liefs!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @cynthia: hihi! Ik heb m'n her ook gedaan in biologie, omdat ik daar meer kans mee had op een voldoende dan ooit m'n wiskunde nog op te halen! Je mocht 1 4 hebben, en die had ik dus voor wiskunde gereserveerd. Heb trouwens wel examen gedaan in wiskunde. Ik was een van de weinigen die juist een aanbeveling kreeg van de docent om wiskunde-B te proberen! Ging dus niet helemaal goed... :(

Tja...heb wel overwogen om Engels te gaan studeren, maar leek me zo theoretisch. Moet je weer taalkundige regeltjes leren enzo...niks voor mij. Heb me trouwens in havo-4 en -5 compleet zitten vervelen bij Engels omdat ik het allang kon. Baal nog steeds dat ik 1 foutje had op m'n examen! (de rest van m'n cijfers waren allemaal zesjes trouwens hoor en dus een 4 voor wiskunde)

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beastie, lijkt me super om mijn (schoon)ouders zoiets te vertellen. Weten je eigen ouders het ook al.

11. wat een super leuk idee beastie!
    ik heb ook al wat ideetjes voor als t een keer raak is om te vertellen!
    lijkt meecht leuk om t te mogen vertellen!
    veel plezier :D

liefs marieke

12. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....vorige week donderdag ben ik begonnen met ovu testen eerste keer niks tweede dag een licht streepje die met de dag iets donkerder werd.....maandag niks meer dus ik dacht nou ja ik heb hem of misgelopen of ik heb geen eisprong gehad....

Nu had ik woensdag weer testen binnen gekregen dus ik dacht laat ik nog eens testen....en ja hoor een lichtroze streepje....gisteren was hij donkerder ...zo had ik hem nog niet gehad en ik heb net getest ....weer donkerder net zo'n kleur als bij als de controle streep.....JOEPIE :D ( dus ik denk of dat ik hem heb gehad of hij komt nog ...)

Nu is mijn vraag heb al 2 mnd een cyclus van 34 dagen... dus nu ook maar vanuit gegaan heb vorig weekend ook toen me eisprong zou moeten zijn ook kramp gehad maar dat heb ik nu ook....en ben super moe...ik nu uitgaande van 34 dgn vandaag of morgen mijn eisprong hebben?

Hopelijk kan iemand mij helpen....je mag me eventueel een PB sturen!

Liefs van een onzekere diddl

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @diddl:hmmm...als je nu nog je ei krijgt, heb je je nod waarschijnlijk wel later, of je lf (fase tussen ei en nod) is erg kort. Bij smeppen mag je een thuistest proberen vanaf 15 dagen na je posi ovutest. Een posi-test is trouwens een test waarbij de streep idd net zo donker of zelfs donkerder is dan de teststreep. Zou nog wel even door blijven testen.

14. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Thanks voor je antwoord...

welke NOD datum zou jij aanhouden?

ben al wel blij dat ik hem nu wel gevonden heb..... ;)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

nog steeds geen ongi hier. Normaal voel ik het wel aankomen. Maar n helemaal niet echt spannend dus.

Verder heb ik nu wel last van doorzichtig waterige afschijding (net of je in je broek heb geplast hahah)
    Herkend iemand dit?

Liefs wendy

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @diddl: tja...als deze test daadwerkelijk je ei aankondigt, zou ik zeggen over 15 dagen, dus... 1 december? Heb je net getest? Anders zou ik vanavond laat nog eens testen of íe al donkerder is. En anders morgen vroeg in de middag en dan savonds weer. Anders loop je nog kans je absolute piek te missen ook! Succes! En als je nou 4 of 5 dagen achter elkaar zo positief blijft testen, heb je toch waarschijnlijk je ei allang gehad en ben je zwanger! hihi! (kán hoor, gebeurt wel dat zwangere meiden na nod posi testen met ovutest)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @wendy: is toch niet dradentrekkend he? Anders is het vruchtbaar slijm!
    Had ik namelijk vorige maand op m'n nod...bleek m'n ei dus toen pas te hebben...

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee dat is het helemaal niet.....pffffff wat is het en wat zou het betekenen. Het is echt zo dun als water!

Liefs Wendy

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    He Meiden: Ik ga er vandoor! Misschien dat ik er morgen nog ben. Kijken jullie ook naar de intocht van sinterklaas? Ikke wel hoor! (zoo benieuwd of hij er op tijd achter komt dat de pieten zijn omgekeerd met de boot... ;) )

Tot Laterzzzzzz!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wendy, waarschijnlijk is het gewoon afscheiding om je baarmoeder schoon te houden.

Deel Deze Pagina