Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Ik heb WEER een negatieve ovutest. Ik word er werkelijk erg moe van. Hoe kan dit nou?!?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Op welke dag zit je inmiddels, Klavertje? Het kan zijn dat jij 1 van die vrouwen bent bij wie die dingen gewoon niet goed werken :(. Heb je eerder wel je ei gevonden met ovu-testen?

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie morgen!

Ik heb heeerlijk uitgeslapen vanmorgen, maar ben nog steeds moe. Wordt volgens mij wederom verkouden (krijg wat, was er na 2 maanden net 3 weken vanaf). Temp vanmorgen 36.8, maarja, weer veel te laat getempt natuurlijk... Doe m'n best maar deze week wil het niet lukken om rond dezelfde tijd te tempen.

Ik zie dat het behoorlijk spannend wordt weer komende week! Ik duim voor jullie mee hoor!'
    @beastie: veel plezier met vertellen! Je geeft ons wel een uitgebreid verslag he?
    @klavertje: ik hoop dat je je ei nog vind!

Hier zitten de kids al in spanning voor de aankomst van sinterklaas en de verjaardag van oma. Mijn zoontje zit nu bij me op schoot, wat dus nogal lastig typt (Ik kan het niet blind)... Nou, hij wil ook even:eek:imjgkfjnfjf

Mooi he?
    Ik ga er weer vandoor
    -=w'/;l[;ps
    Liefs Tezzz

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Hallo smepperende smeppers!

@Beastie, wat leuk hoor om je schoonouders het goede nieuws te vertellen! Geniet er maar lekker van!

@Go4baby, hoe gaat het nu met je meis? Ik hoop een beetje voor je dat je dit allemaal snel achter de rug hebt, zo doorsudderen kan ook niet prettig zijn lijkt me, en weer met ons mee kan smeppen!

@marieke1610, zo zeg, 12DPO, dat schiet al lekker op! Wat spannend zeg! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen! Jullie verdienen het ook een keer!

@Tezzz, jij mag ook al weer aan de smep! Ik hoop echt dat je een kortere ronde hebt nu hoor! Je moet mij ook niet nadoen zeg! ;) Je zoontje kan trouwens prima typen hoor!

@Miepie80, je moet je idd nog wel ff inhouden... vervelend he die lange wachtperiodes :( Ik moet ook nog wel ff wachten, dan doen we dat voorlopig nog wel ff samen!

@Yvett, hopelijk test je snel mooi positief! Wanneer kon je ook weer testen?

@wendy1983, hopelijk test jij ook mooi positief! Wanneer ga je testen?

Ik moet ff snel weg en kan mijn verhaal nu ff niet afmaken (is alleen zo'n zonde om deze txt weg te klikken ;) ) maar ik zal dat straksjes doen!

Tot straks!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: We hebben gister (op dag 8 ) ook al weer netjes het smepprogramma opgestart hoor! ;)

6. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Miepie, ik zit inmiddels op dag 20! Ik zie steeds een ieniminie streepje ernaast zitten maar ze moeten beide duidelijk zijn en dat is hij bij lange na niet :(
    Nee ik heb nog nooit eerder getest met een ovu test (wel een zwangerschaps test haha).

Wat moet ik nu? Mijn slijm was eerst dik, toen (een dag na het klussen) was het lichtbruin en nu is het dun en draderig. Moeten we gewoon maar door klussen dan?

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Klavertje ik zou gewoon door gaan met klussen. Misschien heb je wel een laat ei.

8. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Jeetje wat zal ik een conditie krijgen!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @klavertje: is het nu ook doorzichtig, je slijm?
    Misschien handig om toch weer een bannertje neer te zetten...ik vergeet ook steeds op welke dag je zit... ;)
    Ik heb trouwens ook m'n ei nooit voor dag 20, ook niet toen ik nog regelmatig op 30 á 31 dagen zat!
    Wanneer had je dat bruine slijm dan? Dat zou ook je ei geweest kunnen zijn?

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Negatief...........maar nog steeds geen ong! Misschien te vroeg?

Helaas....

XXXXX

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Geen bloed geeft moed.

12. goedemiddag allemaal!

thx wieffie das lief van je :D

hier dus ook nog niet ongesteld.
    zou het volgens mn LF vandaag wel moeten worden... of hij is weer langer hahaa of ik heb toch mn ei niet goed gevoeld, maar dat lijkt me stug want ben daar toch wel 99% zeker van...
    ach we wachten het wel af... zal vanavond of morgen wel ongesteld worden.. houd ik me maar voor, kan het alleen maar meevallen :D

liefs marieke

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    net nog een mat care test gedaan en nu wel een dikke vette controlestreep maar helaas geen tweede lijntje!

XXXX

14. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Wat ik me afvraag is , hoelang zijn degene die nu weer ongesteld zijn geworden eigenlijk al aan het smeppen? Kan dat niet ook op de smeplijst? Ik ben benieuwd of daar mensen tussen zitten die bijvoorbeeld al maanden aan het smeppen zijn.
    bar

15. voor mij is dit de 2e smepronde... nu nog afwachten of t deze keer heeft gewerkt of niet hihi

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @bar: Mielenl heeft het ''ontdekt" en omdat zij dus zwanger bleek zijn wij het ook gaan proberen. Dus de maand september is de eerste maand dat we zijn gaan proberen. Het ligt een beetje aan hoe lang je cyclus duurt, maar de meesten zijn dus nog niet verder dan de 4e ronde tot nu toe.

17. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    ok! Dat is duidelijk! Ik ben nu pas voor het eerst aan het smeppen, dus ik ben benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren.Aankomende week wordt het flink klussen!
    bar

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @bar: Je hebt de laatste cycli wel redelijk constant, dus ik hoop dat je snel je ei kan vinden! Succes met klussen!

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    3 maand smeppen bezig nu

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Oh Miepie wat een ellende! En dan net als je lekker uit wilt slapen! Hadden ze het wel netjes aangekondigd?
    Hadden wij hier ook laatst. We zijn toen echt het huis ontvlucht wat we werden helemaal gek!

Oh, goede zaterdag allemaal!
    Het is rustig! Allemaal lekker veel afleiding voor de ei wachters, wachtbankers, babywachters en andere wachters ;)

@ Beastie: hoe smaakte de chocolaatjes ;)

Hier is alles nog rustig. Hoop dat het snel dinsdag is!

Liefs go4baby

Share This Page