Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    dnek dat je ei er nu aan komt.....dat hij morgen misschien positief is

2. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    he dames, wat is het hier stil zeg!
    He dani dat klinkt veel belovend hoor, al die klachten, klavertje heeft gelijk zeg, als het niet zo is dan is je lichaam een echte fopper!

Nou hier is het ook zeeeerrrr spannend.. heb voor het eerst dat ik toch hoop heb! anders had ik nu allang bruin bloed. Geen last van ongipijn.. had ik anders ook.. en nu helemaal niet..
    Er is gewoon nog niks.. ik verbaas me erover.. enne flink misselijk vanmorgen!
    Pfff ik hooooopppp toch zo echt, dat het eindelijk gelukt is!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0

Hier precies het zelfde! Heb ook helemaal nit het idee dat ik ongi ga worden of ik moet een cyclus hebben van 30 tot 40 dagen haha...........Ik blijf hoop houden!

xxxxx

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    heb zo de neiging om te gaan testen........heb echt een goed gevoel

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Hoelang moet je dan nog Dani?

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Dames, wat spannend! Klinkt allemaal veelbelovend...
    Klavertje, ik denk ook dat ie er aan zit te komen! Als je in mijn album kijkt zie je dat ik vaak zo'n streepje heb de dag voor mijn + test :)!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    4 dagen

8. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Sja Dani, ligt eraan welke test je gebruikt natuurlijk. Maar het is toch beter om te wachten denk ik. Ik weet het, ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Miepie, ja ik zie het bij jouw testen ook! Er is dus nog hoop. Dan heb ik wel een laat ei zeg. Zit vandaag op dag 20!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Klavertje, als je idd morgen ofzo een + test hebt, en dan overmorgen je ei, zal je weer rond de 32-35 dagen zitten... niet overdreven veel langer dan normaal dus. Kan best zijn dat je een korte LF hebt en dus op dag 32 dan je NOD hebt dit keer.
    Hoop dat dat ei snel komt voor je! :)

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    WishfulDreaming \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)
    ******************************************************************************************

SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Go4Baby \:D/ (ronde 5, 2x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 10 Zwanger.... 1 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 1 mk :( ******************************************************************************************

SMEPpers van november:

1 Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    2 Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov
    4 Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    5 Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP)
    6 Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    7 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov
    8 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov
    9 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov
    10 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov
    11 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov
    12 Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov
    13 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov
    14 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov
    15 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov
    16 Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov
    17 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov
    18 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov
    19 Roos80, ronde 10 - NOD 20 nov
    20 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov
    21 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov
    22 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov
    23 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov
    24 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov
    25 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov
    26 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov
    27 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov
    28 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov
    29 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov
    30 Kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov
    31 Elba, ronde ? - NOD 29 nov
    32 Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 nov

32 SMEP - kandidaten
    9 Ongi.... 5 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 35,71% zwanger!
    ******************************************************************************************

SMEPpers van december:
    1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec
    2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec
    3. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec
    4. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec
    5. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec
    6. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec
    7. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec

7 SMEP - kandidaten
    0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

Kirsten en Marrie28, dikke knuffel. Hoop dat het volgende ronde wel raak mag zijn voor jullie!

11. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou we kwamen binne even bla bla over vakantie en bla bla over de dingen die we mee hadden...Thee erbij en de koektrommel kwam tevoorschijn...dit ik zei dat ik chocolaatjes mee had nou koek trommel dicht en ik geef het doosje. Ze maakt hem open kijkt er in ...stil....bril op...weer stil...en toen keek ze me aan en zij "ECHT?" ..."jaha , echt!" zeiden we...hihihi ze had geen idee! Tranen! Me schoonvader wat nuchterder maar ook heeeeeeeeel blij ;)

Me schoonzus later bij hun "Is het zo ver?" hihihihi (ook zo'n doosje gegeven) En Peet oom en tante van Mark weer wat later "Wat is dit nou?" hahahaha... en me Broer het zelfde :D

Volgende week zondag me zus...en me nieuwe schoonzus (me broer heeft een nieuwe vriendin...en wordt dus ook tante! hehehehe) 8)

Geslaagde dag dus gister, nog gegeten bij de griek sávonds en bij een vriendin langs geweest ..die raade het meteen! Die kwam met een meute boeken aanzetten...ze heeft een tweeling van net 2 dus die it er ook bovenop! :)

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Wat leuk dat iedereen zo leuk reageerde, Beastie! Haha, klinkt als een top-dag! :)

13. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hoopzo dat jij ook snel zo'n dag heb...kan het iedereen aanraden! 8)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Haha, ik hoop dat ik als het zover is mijn man kan inhouden > die wil na een + test het liefst gelijk zijn ouders en zussen bellen... :-?

WAARSCHUWING: Hier volgt een Miepimoment: * Ben alweer begonnen met mezelf gek te maken ;) > heb sinds gisteravond bijna doorlopend rare steekjes in mijn bm, iets aan de linkerkant. Zijn niet mijn darmen ofzo, die rommelen wel wat, maar een stuk hoger... heb zooo sterk het gevoel dat er daar beneden iets gaande is, maar vind het ondertussen ook zooo eng daarop te hopen :-? * Einde Miepmoment

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Oke, ik ga de duimstand in!...duimen voor miepie!

Hij MOET het gewoon 1 week geheim houden dan gewoon 1 week een geheimpje voor jullie samen...en de geheele smep-topic! hihihi

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hihi, heb je nog duimen over ;)?
    Ik vind ook dat hij het even geheim moet houden en we het op een leuke manier persoonlijk gaan vertellen... Nou ja, eerst maar zien of het gaat lukken zwanger te worden :-?
    Als het nu raak is "moeten" we het wel vóór de 8 weken aan onze ouders vertellen, want met Kerst gaan we met zijn zussen + aanhang op wintersport en ik denk niet dat ik het dan stil kan houden. Nou ja, eerst nog maar een he-le lan-ge week wachten :-?

Hoe voel jij je verder, last van kwaaltjes, of niet?

17. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OOOOhhh lekker skieen...wij gaan deze winter dus niet. Risico is te groot en Mark kan het nog maar een beetje dus zichzelf vermaken ziet hij niet zitten...En een dik pak sneeuw en strak blauwe lucht kan ik me al wandelend nog wel vermaken maar het risico dat je op je plaat gaat is gewoon te groot! hehehehe...ben 2 jaar terug heel hard vevallen en hed de blauwe plek gemeten...150 vierkante cm blauwe plek en ook heel hard op me buik gevallen....dus deze winter maar niet!
    8)
    Moe en suf...maar s'morgens ook wel redelijk optijd weer wakker da's gewoon raar als je 2 uur later alweer trek heb in een tukkie. Krampen..net of ik ongesteld moet worden...heeeel raar. En met lege maag ook licht misselijk... maar nog geen echte kots/braak neigingen...maar ga nu week 6 in en gaat het pas echt gebeuren zegt men. We zullen zien! :( :D

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ik ben blij dat wij wel gewoon geboekt hebben :), hebben wel even gedacht "wat als ik dan zwanger ben", maar inmiddels is het zo dat als het nog lukt ervoor zwanger te worden het nog maar zo kort is dat het weinig uitmaakt volgens mij...

Haha, je voelt dus wel dat er wat gebeurt in je lijf ;). Hoop voor je dat die misselijkheid uitblijft! Is echt slopend volgens mij... :-?

19. goedemorgen allemaal,

hier toch maar thuis geslapen, vrienden waren de stop van t luxe luchtbed kwijt hahahaha ook fijn! dus toch maar naar huis gereden vannacht!
    hier nog niet ongesteld! :D afwachten maar weer... gister had ik wel wat last van krampjes dus dacht dat ze eraan kwamen, maar nee, helemaal niks!

ik las even snel wat over skieen? IK WIL OOOOK!
    ooo wat is dat heerlijk, skieen! vanav mn 12e tot 2 jaar terug gingen we iedere winter. maar ja, mijn vriend kan niet skieen...wil het wel graag een keer proberen en dan zouden we met een heel stel gaan.. maar het is zo gods gruwelijk duur pff echt niet grappig meer..
    misschien over een paar jaar, dat ik dan mn vriend es op skies zet en de berg af duw hahaha

liefs marieke

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Haha, Marieke; zo heeft mijn broer het ook geleerd ;)!
    Ik ben ook pas op mijn 20e gaan skiën, zal nooit heel goed worden maar kom toch netjes rode pistes af... Mijn man skiet al vanaf 4 jaar, dus zal altijd wel sneller blijven :-?. Maar er is dus nog hoop!

Wat maak jij het spannend zeg, normaal een LF van 12 dagen, toch? Hoe lang ga je nog wachten met testen?

Share This Page