Zo Miepie, dan heb je al veel testen gebruikt haha. Heb je van die goedkopere? Ik heb nu de testen van Clearblue, maar ga volgende maand ook de goedkopere gebruiken. Maar...hopenlijk heb ik ze dan niet meer nodig.
Ik heb de teststrips van de site hier. Maar inmiddels weet ik wel ongeveer wanneer ik moet gaan testen. In juni had ik een laat ei en heb ik dus lang door moeten testen, afgelopen twee maanden heb ik het dus handiger aangepakt en ben pas op dag 8 begonnen en dag 11 2 testen gedaan (ei), dus 4/5 testen per cyclus. Valt mee dus. En die van de site zijn niet duur en werken prima. Ik bestel ze meestal per 2 setjes, dus 15 euro voor 10 strips.
Ja heb ook maar voor de zekerheid 2 setjes besteld...krijg ze als het goed is vandaag binnen..heb de stripjes gedaan..zal niet zoveel verschil maken denk...kan niet wachten om er mee aan de slag tegaan..
Ik ben van de ochtend naar de middag gegaan met testen....s'ochtends heb ik er toch weinig aan als ik s'avonds me mannetje pas weer zie
SMEPpers: 1. Beastie, ronde 4 2. Go4baby, ronde 4 3. Julita, ronde 7 4. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 SMEP) 5. Miepie80, ronde 7 6. Diaantje17, ronde 4 7. Leentje79, ronde 7 8. Tezzz, ronde 3 9. Ilona21, ronde 9 10. CynthiaB, ronde 3 11. Wieffie, ronde 6 12. Daantje, ronde 10 13. Yvetje1982, ronde 9 14. Roxanne, ronde 3 15. Britt28, ronde 11 16. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 SMEP) 17. Elfje Arwin, ronde 3 up
Nou 5 dagen over tijd....dan wachten we daar eerst op....misschien duurt dat wel heeeeeel lang, +/- 9 maanden?
Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik zaterdag ochtend testen ! Misschien scheelt dat het dan ochtend urine is maar ik denk dat die kans erg klein is...