Kareltje, ik had ook maandag een + ovutest en heb precies hetzelfde, sinds gisteravond de hele tijd steekjes, alsof er iemand met een veiligheidsspeld zit te spelen in mijn buik :-?. Heel irritant...
@miepie Inderdaad heel irritant,vooral ook omdat ik niet weet wat het is. Lijkt op de steekjes die ik krijg als ik ongi moet worden,maar dan heel de dag door en als ik ongi word heb ik het maar een paar keer en 1a2 dagen van te voren. Nou we wachten maar weer rustig af. Voorlopig duurt het nog een week voor ik kan testen.
Yuna, heb je er bij gezet op de vorige pagina. Kareltje, frustrerend he? Ik heb normaal wel vaker kramp, maar niet eerder van die steekjes gehad... en had net dus ook een paar druppeltjes bloed, dus vind het nu wel heel moeilijk worden niet te hard te hopen :-?. Wat duurt een week dan lang...
Haha, nou Miepie, laten we niet op de zaken vooruitlopen hoor! Maar ik denk wel dat ik vandaag nog ga testen, want jullie hebben me helemaal gek zitten maken hier! Zou wat zijn zeg.....*droomt alvast even weg*
Haha, ik zag dat je een berichtje heb geplaatst en zat al klaar je te feliciteren! Maar je houdt het nog even spannend ....
woeiii spannend cynthia! testen testen testen hier nog steeds nix te zien.. al wel een paar dagen met vlagen krampjes.. zo ook vandaag,dus ga er nog steeds vanuit dat ik ongesteld ga worden... liefs marieke
Nee nog niet. Ben om 3 uur naar de wc geweest, dus op z'n vroegst zou ik pas om 7 uur kunnen testen. En dan moet ik wel moeten, anders lukt het niet.... Temp was trouwens wel een beetje gedaald de afgelopen dagen en dat is dan weer niet goed (0,2 gr.). Zit nu op 36.5.
tja ik weet t ook niet met je temp, maar sommige zwangere kaartjes zijn op t einde ook wat gedaald dus het kan nog
Hoi, Ik test alweer een aantal dagen met ovutesten ...vorig weekend ook toen was hij lichtroze....dit weekend vanaf donderdag weer getest ....ik heb nu al 3 dagen een positieve ovutest....kent iemand dat? vind het een beetje raar, omdat mijn officiele NOD aankomende zaterdag is...uitgaande van 34 dgn.... En als ik al 3 dagen een positieve ovutest heb wanneer is dan mij EI en kan ik het beste klussen? veel liefs van een onzekere diddl
Diddl, vanaf het begin van je LH-piek is het 24-48 uur tot je eisprong. De LH-piek duurt gewoon bij de één langer dan bij de ander... Waarschijnlijk heb je dus vandaag of gisteren je eisprong gehad en is je NOD niet volgend weekend, maar een week later, langere cyclus dus. mocht je komende dagen positief blijven testen kan het ook zijn dat je eisprong al een week eerder dan normaal is geweest, dus zo'n 2 weken geleden... dan zou ik er eens een zwangerschapstestje tegenaan gooien!
Nou, k heb net een testje gedaan....negatief.... Urine was nog wel een beetje licht, zou ik nu morgenochtend nog moeten testen of niet? Baal d'r wel van hoor!
Hè, Cynthia, wat balen! Hoe kan die ovu-test dan zo positief zijn? Toch al een (heeeel erg) vroeg ei? Kan toch bijna niet, op dag 5? Zou zeker morgenochtend nog een x testen... en vanavond voor de zekerheid maar aan de smep :-? Dikke knuf!
Bedankt voor je reactie....ik vind het allemaal zo raar he.....is ook allemaal nieuw voor me die ovutesten en ik ben zo moe en heb onwijze krampen in me buik en moet veel boeren.......dit ken ik helemaal niet van de normale cyclussen....hoop echt niet dan mijn NOD een week later is...ik vond een cyclus van 34 al lang....heb jij dit ook al eens gehad///?
Tja, geen idee...Maar dat zou dan inderdaad wel een héél vroeg ei zijn. Ik ga in ieder geval aan de smep vanavond, maar mijn man zegt net dat hij afsoluut geen zin heeft...nou, overhalen dan maar. Mijn eerste positieve ovutest laat ik niet zomaar voorbij gaan... Nou, op naar morgenochtend dan maar. Maar ik verwacht er nu niet veel van eigenlijk. Er is echt geen streepje te zien...
hey cynthia....ik heb een positieve ovutest al 3 dgn ...en wij zijn het hele weekend al druk...wel balen dus ik zeg ook net tegen me mannetje....het is je laatste kans....nou ik weet nog niet of ik zin heb hoor......tjee wat is dat toch met die mannen......herkennen jullie dit ook...volgens mij vinden vrouwen het belangrijker dan de mannen.....pffff anders maar op naar de volgende ronde......
jeetje wat vaag allemaal cynthia. Nou weet je nog niet waar je aan toe bent! Maar dan zou je nu al 5 weken zijn en dan zou de test wel heel erg positief moeten zijn toch!