Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Sterkte Wieffie.

2. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Nog eefjes en dan ben ik 1 dag overtijd! pfff. wat klinkt dat raar!
    De ongi zit er echt niet aan te komen! Totaal geen ongipijn! het is wonderbaarlijk.. k verwachte het helemaal niet eerlijk gezegd..
    Misschien dat we de afgelopen 6 maanden wel verkeerd geklust hebben hoor.. (ben nu aan het praten alsof ik al een positieve test in handen heb)

Want ik dacht altijd dat mijn ei in het weekend kwam. Want had ooit ovulatietesten gebruikt en dacht dat als er een test streepje kwam ik mijn ei had.. tsjaa...
    Maar nu heb ik deze maand doorgetest en mijn ei is waarschijnlijk op maandag, dinsdag geweest..
    Dus ik wacht morgen af. En haal een test op, dan kan ik dinsdag testen...
    Tenminste, als ik dan nog niet ongi ben geworden..;)
    Zo een heel l*lverhaal.. hihihi ;)

3. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    he wieffie, las net je berichtje, sterkte meid!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Meiden, heb nog niet bijgelezen maar wilde jullie ff kwijt dat ik zaterdag al ongi ben geworden en niet zo'n beetje ook... :( :x

Ziekte van mannetje was dus toch niet zo goed voor zaadjes (je moet toch wat de schuld geven ;) )

Nieuwe nod 14 december.

5. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    balen ellenk, getver!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tja zou ook al te mooi om waar te zijn zijn. meteen weer 1e echte ronde zwanger..

7. kim1205

kim1205 Lid

Oct 7, 2007
    65
    0
    0
    Kinderopvang
    Amsterdam
    Hoi,

Kom hier ook maar eens bij kletsen...
    Pfffff, dag 33 alweer en nog niets te bekennen. Vanmorgen nega getest, maar voel totaal geen ongi-dingen. Normaal een paar dagen voordat ik het moet worden voel ik van alles, en nu, helemaal niets.... Vorige maand werd ik het bij 35 dagen, even afwachten dus. Zit nu in ronde 2. Spannend altijd he, deze dagen......

x

8. @ellenk balen meid! dikke knuffel!
    @ wieffie, heel veel sterkte morgen meid! zal aan je denken
    @ jeldou spannend, morgen 1 dag over tijd :D
    duim voor je!

hier nog steeds nix. vanmiddag had ik weer wat krampjes dus ik denk ja nu ben ik ongesteld.. maar na een kwartiertje was t weer over en nu nog steeds niet ongesteld.. zelfs geen spotting wat ik normaal heb ofzo.. dus op naar morgen, dan ben ik alweer 2 dagen overtijd jahoe hahaa
    maar ja.. als ik dan toch ongesteld moet worden dan liever nu of morgen dan een nog langere cyclus krijgen :(

liefs marieke

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Iedereen die binnenkort gaat testen.........SUCCES Ik duim.

Hier verschrikkelijk ongi met flinke buikpijn!

Slaap lekker vast en tot morgen!

Liefs Wendy

10. balen wendy!
    dikke knuffel!

hier wat last van mn keel.. word denk ik verkouden... :(
    duik zo maar lekker mn bedje in.. morgen weer een nieuwe dag

liefs marieke

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    En, Marieke en Jeldou? Nog niks?

O, en [​IMG] allemaal!

12. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    Goodmorning!
    neee nog niks, maar de hele nacht wakker gelegen, ben zooooo misselijk en beroerd. Getver! Ik hoop niet dat dit mijn toekomst wordt..
    Hoe heet het spul wat je bij de apotheek kunt halen voor je misselijkheid?
    Ik ben helemaal kapot.. pff

13. ikke87

ikke87 Actief lid

Sep 18, 2007
    206
    0
    16
    hallo iedereen , je mag mij ook op de lijst zetten voor volgende maand, wij waren eigenlijk al een beetje onbewust aan het smeppen, alleen dan via temp ipv de testen... Mijn nod is deze maand de 24ste, dus volgende maand is het de 22ste. en ik zit nu ongeveer in de 7de ronde alweer denk ik...

Ik hoop natuurlijk stiekem dat het niet meer nodig is, om op de lijst te staan en dat het gewoon raak is deze maand :)

groetjes,
    ikke

14. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    goeiemoggel meiden!

Hoe gaat het hier? Is er nog roze bijgekomen? Ik lees dat het bij marieke en jeldou heeeeeeel spannend is, ik duim voor jullie!

Ellen, hoe is je decadente weekend geweest (dat was toch afgelopen weekend?) Balen dat je ongesteld bent geworden....hopelijk wordt december jouw maand!

Hierzo een druk weekend gehad maar het resultaat mag er zijn: de babykamer is leeg geruimd dus volgende week kunnen we schilderen :) ohhh het begint nu wel heeeeeeel echt te worden! En nog een weekje dan ben ik op de helft, jeempie, als je die 12-weken-mijlpaal voorbij bent dan gaat het ineens zo snel!

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Van VSM PUUR MAMA hebben ze granules tegen zwangerschapsongemakken. Pff wilde vanmorgen ook wat van nemen..heb het potje ergens neergezet maar nu ben ik hem alweer kwijt! :( Stom, stom, stom..... :rolleyes:

Maar na me crackers gaat het alweer best lekker! :D

Goedenmorgen iedereen! 8)

Jendou ik sta in de duim MODE! net als voor de rest...heb ook goed gevoel voor deze maand...en Miepie gaat gewoon volgen! hahahahaha

16. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hoop het ...want deze week kruipt ...of heeft het te maken met go4baby...dat ik gewoon heeel snel dinsdag wil laten zijn :(

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgend ames

hier zometeen naar school rond half 1 weer thuis en dna om half 3 naar het ziekenhuis....

had gister negatief getest maar mijn temp is vandaag weer 0,1 hoger en de symptomen hbe ik ook nog

pffffff.......wat kan dat wachtten je gek maken

hoe is het hier verder met eidereen?

18. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    hey meis, die gevoelens had ik ook hoor (en nog steeds af en toe), en als het dan bij iemand mis gaat dan ga je ineens ook aan je eigen zwangerschap twijfelen. Probeer evengoed te genieten en die nare gedachten een beetje van je af te zetten! In het begin loop je weliswaar een risico dat het mis gaat, maar de kans dat het goed gaat is veeeeeeeel hoger! Dikke knuffel meis, en ik duim met je mee dat het voor go4baby toch goed afloopt!

19. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zoooo lief!
    Me twijfel neemt wel stukje bij beetje af...en voel nogsteeds van alles dus er is genoeg gaande. Ookal ben ik niet zo top in me lijf.
    Staks als iedereen in de voorjaars moeheid/dip zitvoel ik me, als het goed is, helemaal super dus daar kijk ik erg naar uit! ;)

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames,

Nou, gisteravond toch nog aan de smep geweest, ik vond gewoon dat 'ie dat er maar voor over moest hebben.

Vanochtend heb ik geen tweede test gedaan. Ik vond 1 teleurstelling wel weer even genoeg.

Wel getemperatuurd vanochtend, en die is van 36.5 gisteren naar 36.9 vandaag gegaan! Zou het dan toch een ei zijn?

K heb sinds vanochtend ook last van mijn linkerlies. Ik denk dat het toch een ei is, maar hoe m'n cyclus dan nu is? Keine Ahnung.....ben weer terug bij af vrees ik.

Share This Page