Goedemorgen (weer , was stiekem mijn bedje nog weer even ingekropen)! En het sneeuwt hier Beastie, kan me heeeel goed voorstellen dat je er wat onzeker van wordt... je leest het hier wel meer en weet natuurlijk dat het helaas af en toe fout gaat, maar met Go4baby komt het zeker voor jou wel even heel dichtbij . Mielenl, al bijna op de helft! Wat gaat dat hard zeg! Diaantje, hoe is het met jou? De ontsteking al wat minder, of lig je nogsteeds aan bed gekluisterd? En Jeldou, al getest? Go4baby, hoe is het met jou? Nog niks? Morgen weer naar de vk, toch? Cynthia, kan het niet zijn dat je vorige cyclus eigenlijk geen cyclus was ofzo? Nou ja, lijkt er in elk geval erg op dat dit toch echt je ei was, goed dat je je mannetje nog zover hebt gekregen ! Liefs, Miepie
goeie morgen! Nou, jullie hebben mekaar gister wel weer lekker gek zitten maken zeg! En ik maar doorlezen of er nou ook daadwerkelijk roze bij was gekomen! Nog steeds niks? Nou zeg! Wat jammer voor degene die ongi zijn geworden, maar wel lief dat jullie nou met z'n allen gaan meewachten met mij! Voel ik me niet zo alleen.... 't is nog steeds voor een aantal wel heeel spannend he? Ik duim lekker mee hoor! Hier alles rustig. Mijn temp vanmorgen was 36.6, dus mooi gemiddeld. Ik hoop dat die teunisbloemolie zijn best gaat doen, want ik heb helemaal geen zin om tot eind december te wachten! En nu hebben we nog lekker veel smepzin! Meestal neemt die toch wat af naarmate de weken vorderen... IK WIL EEN VROEG EI! Wordt stikjaloers als ik sommige van jullie lees! Nou moet ik zeggen dat cynthia haar ei wel errug vroeg is trouwens...(of erg laat, 't is maar hoe je het bekijkt...) Nou, veel succes allemaal deze week! Tot laterzzzz! Liefs Tezzz
Dag 11 zit je nu toch? Nou, als je dan in de komende vier dagen je ei krijgt, dan is dat lekker vroeg toch? Ik snap niets van mijn lichaam. elke keer als ik denk dat ik weet hoe het zit, doet 'ie weer iets raars. Wie heeft er nou ooit gehoord van een ei in de eerste week? Da's vreemd toch? Maar ja, misschien was die bloeding wel helemaal niets en loopt m'n cyclus gewoon door. Dan zou ik nu op dag 34 zitten en dat is juist weer héél laat....
Ik denk trouwens dat ik morgen of overmorgen weer een ovulatietestje ga doen. Kijken wat 'ie dan zegt. Als ie dan nog steeds positief is, dan zou het weer geen ei kunnen zijn geweest..... Zit mezelf lekker gek te maken....zucht...
@cynthia: vorige cyclus had ik m'n ei pas op dag 39. Alles kan! En ja, een ei in de komende 4 dagen zou heel fijn zijn! Maar ja...ik heb nog nooit een ei gehad vóór dag 20...dus denk niet dat dat erin zit... Doe nou maar gewoon vanmiddag weer een ovu-testje! Zal je misschien toch helpen 'minder' gek te worden!
K heb geen testjes bij me op werk, maar misschien vanavond (als ik niet te veel drink vanmiddag). T is m'n laatste ovulatietestje die ik in huis heb, dus ik moet er een beetje zuinig mee doen... En als het wel m'n ei was, dan ben ik wel benieuwd hoe lang de luteale fase (?) zal zijn.
Ik weet niet of je een clear blue test hebt want de persona navul pas daar ook in. Ik hoorde het en heb het gister en vandaag geprobeerd en het werkt. Ze kosten nog geen 15 euro. Succes met testen! Liefs
Wat! Sneeuw! gaaf...waar zit je omgeving Utrecht toch? (zei gister tegen me man dat jij maar snel zwanger moest worden want utrecht is ook wel een lekkere shop stad! hahahaha...die pendel gaat gewoon helemaal uitkomen deze maand...positief denken! ) Tja dat is dan weer zo'n min puntje van zo'n forum...je hoort even te veel over misgaan enzo. Ook wel realisties...maar dat het vaker goed gaat dan niet is soms moeilijk voor te stellen... Neem de wijze woorden van Ger maar ten harte...als het misgaat kan je er ook niets aan doen. En het gaat natuurlijk niet voor niets mis....het is dan gewoon niet gezond. Dan maar langer wachten op een gezonde wurm, toch?
Nee, ik heb de dipsticks van sensitest. Werken over het algemeen goed. Wat me wel opviel gisteren, is dat ik de ovulatietest met donkere urine heb getest, en toen ik de zwangerschapstest ging doen, was dat met lichte urine. Maar in hoeverre is een zwangerschapstest zo gevoelig dat 'ie de hcg niet zou kunnen oppikken met lichte urine?
Hoi Jeldou ik zie je cyclesbanner weer op dag1 staan.......... of is er nog niks? (ikduim hoor heel hard) Liefs
Het nadeel van het forum is inderdaad, dat je de meest uiteenlopende gevallen hoort. Normaal hoor je het alleen als het goed gaat, hier wordt elk pijntje en vreemd geval besproken. Dat maakt dat je goed geïnformeerd bent, maar het maakt je soms ook onzeker.
Hihi denk het niet hoor...ze heeft z'n banner die vanzelf weer opnieuw begint...ze zijn leuk maar dat opnieuw beginnen is wel irritant
moggul meiden... I'M BACK !...hihih...nouja...back.....voel me zo veel beter dan een paar weken geleden ....dus ben weer helemaal happy...doe het nog wel rustig aan..heb zo'n lieverd als hubbie, mag alleen maar zitten en zwanger wezen...hihihihi Las net het stukje van beastie....snap wat je bedoelt meis....ik ervaar dat ook zo....ik denk dat het (en dan spreek ik voor mezelf he) aan de leeftijd ligt...toen ik zwanger was van mijn jongens (was toen 20 en 23 geloof ik) ging ik er heel anders mee om, informatie over kwalen en afwijkingingen had je niet zoals het nu vooradig is via internet enzo...tuurlijk zullen er ongetwijfeld bij heel veel mensen de zwangerschap ander zijn gelopen maar ik hoorde er niets over...stond er niet bij stil...Jacques (hubbie) vind het ook eigenlijk maar niets dat hele internet zo met de zwangerschap, je ziet teveel waardoor je gaat twijfelen... Maar je moet het voor jezelf relativeren denk ik....het is een blijft een wondertje... Ben er nu wel een beetje overheen..denk ik...al blijft het vaag achter in je hoofd hangen..maar geniet er nu ook wel meer van ....voordat...weet je wel...en juist omdat je ook leest dat het soms fout gaat... lieverd...net wat mielen zegt..de kans is veel groter dat het goed gaat dan niet..dus geniet met volle teugen ! zoooooooooooooooo, genoeg.............meiden die nog op een ei wachten, op de wachtbannk zitten of in de slopende test fase zitten.. HEEL VEEL SUC6 !, duimpjes draaien weer op volle toeren (hebben rust zat gehad !)
Yezzzz, she's BACK!! Jaha hier staat de positive mode weer aan hoor!! (even voor mezelf...is de moeheid ook over want dat is slopend!!!...)
oh meid, die moeheid is verschrikkelijk he...liggen hier om 21:00...volledig in coma....maar het gaat beter..dus er is hoop...(lag eerst al om 20:00 op apegaaien )..wel gek dat de kids later gingen dan ik hahahah
Sneeuw is hier weer over, was ook maar natte sneeuw (maar wel grote vlokken!)... maar dat shoppen hier in Utrecht houden we in ons achterhoofd, Beastie... heel veel grote babywinkels hier . Diaantje, goed te horen dat het weer wat beter met je gaat en dat je zo goed verzorgd wordt Cynthia, het zou inderdaad uit kunnen maken hoe geconcentreerd je urine is. Maar in combinatie met je temp die zo omhoog is neig ik naar ei.... Jeldou, Marieke, al nieuws?