Ik denk ook ei. Vooral ook omdat ik gisteren en eergisteren heel veel afscheiding had, waarvan ik draden kon trekken. Ook nog nooit gehad...Vandaag weer veel afscheiding, maar veel wateriger...dat wil dan misschien zeggen dat het eitje gesprongen is? Heeft het dan nog zin om vanavond te smeppen?
vannacht ongesteld geworden... niet te geloven... ben er een beetje stil van geworden... november 2006 gestopt met de pil... dus we zijn officieel nu precies een jaar bezig. volgende week gaan we terug naar de dokter... waar ik al een jaar bang voor was gaat nu werkelijkheid worden... wij gaan de MMM in.. iedereen op de wachtbank suc6! liefs marieke
jazeker, heb samen met mijn kids getest, en ondergaan deze zwangerschap heel intens met z'n viertjes...dat is pas echt genieten !
och meis, wat vervelend (understatement)...hoop dat je in de MMM wel gauw reslultaat hebt !..we duimen in ieder geval !
Ach...neeeeeeee. wat naar/sneu/ k*t ppffff. Dikke vette digi knuff, hopenlijk kan de HA/Gyn je snel helpen en heb je toch eind volgend jaar een hummeltje vast
Marieke wat &*(^&^&(^#! Ben er ook een beetje stil van... Hoop idd ook dat de HA je snel doorstuurt en je over een jaar een gelukkige mama van een klein Mariekje of mannetjes-Mariekje bent....
Hallo meiden. Ik ben in mijn 2de ronde na mijn 2de miskraam. Zondag is mijn nod. Ik had mezelf beloofd om er niet over na te denken en zeker niet de dagen aftetellen. Vorige maand had ik hier testen besteld en die allemaal gebruikt zelfs voor mijn nod. Ik kan het echt niet laten. Dus zal ik pas woensdag de testen bestellen, dat ik zeker niet te vroeg test. In november 2006 ben ik gestopt met de pil, het is nu dus een jaar en het voelt zo anders deze maand. Hoe houden jullie het vol om niet te testen, ik ben zo moe en ben soms wat misselijk, maar ik weet ondertussen al dat dit niets wil zeggen. Maar toch hoop ik stiekem
Ach meid, wat vervelend zeg.... Probeer het positieve te zien en bedenk dat je misschien nu wel snel zwanger zal worden als ze weten of en zo ja, wat, het probleem is.
Dag meiden, ik ben er weer even! Heel leuk weekend gehad, maar ben nu wel heel moe wanr we hebben heel veel gedaan. Ik moet nu aan de smep! Heb geen tijd om bij te lezen.... Heb ik heel groot nieuws gemist?
Zo jullie hebben alweer flink gekletst dames. Ik ben aan het wachten op mijn ongi. Denk wel dat die er bijna aankomt. Denk dat ik nog een maandje wacht met smeppen. En volgende maand gewoon nog alleen doe tempen. Mag ik toch met jullie mee blijven kletsen?
Julita, je hebt helaas geen nieuwe zwangeren gemist . Wel een waarschijnlijk-ei-posi-ovutest van Cynthia, wat een beetje verwarrend is omdat die op dag 5 was :-?. Maar de zw-test was negatief. Nou ja, ik zal je niet langer ophouden, aan de smep jij en graag gedaan hoor, hoop dat ze geluk brengen . Waren ze nog een beetje op tijd? Mupkuh, van mij mag het, hoor
Jaaa smeppen jij! hehehe De kleinen tekst geet vast over de gestuurde ovu testen...ik heb er ook een paar over zal ik die ook even doorsturen? (de datum van die dingen zijn namelijk niet oneindig ) Jahaha Mupkuh...tuurlijk klets je mee. Gezelli! 8)
owwwwwwwwwwwwwwwwwww marieke! Wat is dat nou! Wat ontzettend jammer voor je! Neem maar lekker een baaldag of een baalweek! Wat jij wil!Bah...wat balen zeg...baal lekker met je mee... Iemand al iets gehoord van jeldou? Die maakt het wel erg spannend zeg... @Cynthia: het zal misschien bijgeloof zijn, maar ik heb zelf het idee dat je toch het beste met ochtendurine kan testen op zwangerschap. Het zal bij heel wat weekjes overtijd wel niks uitmaken, maar met een paar daagjes...kweenie...ik doe het dan liever toch met ochtendurine.. @Mupkuh: klets maar lekker mee hoor! Smepmamma's kletsen hier ook nog steeds mee (Diaantje is back!), dus waarom meiden-met-de-intentie-om-te-gaan-smeppen niet? 't is hier veel te gezellig!
Miepie, prachtig op tijd! Ik vond ze toen ik terug kwam vanme weekendje in de bus en ben nog niet eens begonnen met testen dus dat is perfect. @Beastie, heel lief van je ik heb er voor deze ronde zonder probleem genoeg met dank aan Miepie. En hoop heel hard dat er geen volgende ronde komt. Ik zat wel te denken...Wat als ik mijn ei in het weekend heb (heel waarschijnlijk) dan kan ik niet voor de samenlevings test. Weet iemand hoe dit gaat? Moet je het dan de volgende maand doen ofzo?