Tuurlijk geen volgende ronde ...hoop heeel hard met je mee Maare ik heb er nog maar 4 zonde om die weg te gooien dus als je ze ooit nodig heb, daarzo in Japan, geef je maar een gil! 8)
Goedemiddag meiden, Zo ik ben vandaag weer naar school geweest. Was erg gezellig! Heb alweer teveel gelachen. Ik heb al bijna geen duivels meer op bezoek! Ik vind het prima hoor. We gaan nu weer proberen goed te smeppen. Voor zover het gaat. Liefs Yvette
nou dames ik ben terug van school........ zometeen naar het ziekenhuis! heeft er niemand antwoord op mijn vraag? of je temp ook hoog kan zijn als je ongi moet worden?
@dani: kweenie...dacht eigenlijk dat je temp juist nog meer stijgt als je zwanger bent! Mijn temp zakte 1 dag enorm en die dag werd ik ongi.
Dani, dat kan ja. Bij de één keldert ie al voor de ongi, bij de ander pas als de er al zijn. Yvett, da's snel! Wanneer word je weer geopereerd eigenlijk? Lijkt me heerlijk om na een paar weken thuis weer gewoon naar school te kunnen Beastie, gaan vast nog wel bij iemand hier heel welkom zijn / van pas komen, die testen . Julita, ik heb echt geen idee. Het moet wel rond je vruchtbare periode, toch, is anders jouw "binnen" niet veel te vijandig? Cynthia, misschien morgenochtend voor je eigen gemoedsrust... weet je tenminste zeker of dit je ei was of niet en kan je daar rekening mee gaan houden... :-? Tezzz, hoest met jou? Saai hè, die periode van wachten op je ei.... Hier weinig nieuws. Zo blij en bijna-overtuigd als ik gisteren was... zo onzeker nu weer. Heb dus vanaf zaterdagavond tot vanmorgen vroeg constant priktjes/steekjes in mijn bm gehad en gisteren een beetje bloed bij het afvegen... en nu weer de "gewone" ongi-achtige kramp die ik altijd heb na mijn ei. Nog geen pijnlijke b(*)(*)bs. Ben dus weer omgeslagen naar hard hopen, instellen op ronde 11 en wachten tot zondag.... :-?
Zou ik ook doen cynthia! @miepie: Hoest met mij? Nou, het hoest...vannacht weer kriebelhoest gehad maar stug blijven liggen! heheheheh....gelukkig niet zo erg als mijn zoontje! Die is helemaal hees van de verkoudheid! Heeft donderdag zijn laatste dktp-prik gehad en natuurlijk zaterdag verkouden! Hebben ze ff minder weerstand he... Idd...heeeeeeeel saaaaaaaaaaaaai dat wachten...en nou dacht ik dus lekker veel roze te vinden hier deze week en dat schiet dus ook al niet op! Jij maakt het maar mooi roze hoor aan het eind van de week! Ik zit hier niet voor piet snot te wachten! bedankt voor het vragen...
ik denk dat ik tegen donderdag naar ronde 16 verhuis, m'n temp is gigantisch gedaald, kan niet goed zijn. Van 37.1 naar 36.8. Hopelijk krijgen we van de gynocoloog wel goed nieuws ivm hulp; ben echt moedeloos geworden. Ben bekaf, heb vroege gehad en vanacht zeer slecht en kort geslapen.
miepie, is dat normaal voor je dan bloed bij het afvegen? Ik durf het bijna niet te zeggen,maar kan het geen innestellingsbloeding zijn?
Weet nog niet, hoor 2 weken van de te voren pas de operatie datum. Ja was echt fijn weer naar school enzo. Alleen het is echt koud buiten haha.
Dat is nou precies wat ik dacht! (en niet durfde te zeggen, omdat ik dan weer miepie gek ga maken...)
Ja, dat hoopte ik dus gisteren wel... maar nou alles weer normaal voelt voor deze tijd in mijn cyclus zakt het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn weer heeeeel snel weg . Zico, balen! Eerst nog maar even het eind vd week afwachten, maar hoop dat de gyn je anders snel kan helpen!
maar als je dat nog nooit hebt gehad... Nou ja, we wachten het rustig nog even af he? Je gaat zondag eventueel testen?
@zico: wie weet is het een innestelingsdipje! Wij houden hier moed tot de duivels zijn gearriveerd hoor! Tezz die net doet of ze heeeeel goed kan voorspellen zegt: ,,Morgen gaat Zico's temp enorm stijgen"
voor samenlevings test moet je idd net voor je ei zitten... Ik vraag me af hoe ze dat dus doen als dat in het weekend valt... Mss kan je dan evengoed naar de kliniek... Ben benieuwd.
tezz ik hoop dat je gelijk hebt meid. Pppffff ben het allemaal een beetje zo beu, kan zijn dat ik me zo voel omdat ik zo moe ben.
@julita: hoe werkt het trouwens nou precies dan? Moet je nou elke paar dagen terugkomen voor controle van je ei of zo? Of schatten ze gewoon? Of laten ze dat gewoon aan jou over? Dat als je vruchtbaar slijm spot je je gewoon moet melden? Ben ook benieuwd!
@tezzzz, ze wilde en een of andere hele dure scan doen om te kijken wanneer mijn ei precies kwam. En toen zei ik dat ik ovu tests gebruikte en dat mocht ook van hem. Als ik een streepje krijg moet ik klussen 's avonds en de volgende ochtend komen voor test.