Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, het is mij dit keer ook pas voor het eerst gelukt echt te smeppen hoor! ;)
    Gaan ze er bij de kliniek van uit dat jij zelf oplet wanneer je ei is, of gaan ze uit van je eerdere cycli, of moet je elke zoveel tijd langskomen dat ze de grootte van je eitje meten?
    Lijkt mij heel vreemd om te "moeten" klussen voor zo'n test :oops:

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, tegelijk ;)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zico moe? zico zwanger!
    Of najaarsmoeheid....volgens mij is bijna iedereen moe! (Ikzelf ben het in elk geval al 4 weken...gaaap!)

Er zit niks anders op: we moeten allemaal maar gewoon blijven afwachten! (baluh.. [​IMG] )

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi!

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Gyn zei overigens dat die ovu testen niet zo heel betrouwbaar waren en dat er veel 'false positives' en 'false negatives' waren.
    Ik persoonlijk vertrouw die dingen wel... grappig.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Tja...ik heb zelf het idee dat je met de combinatie van ovu-tests, temp en slijmwaarneming je ei nog wel redelijk kan bepalen hoor. Ik heb niet echt het idee dat die ovutests niet goed werken, hoewel je hier wel eens leest dat iemand geen ei kan vinden met die dingen. Persoonlijk vertrouw ik ze ook wel.

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik heb tot nu toe atijd mijn ei gevonden ermee en dat ook nog op ongeveer dezelfde tijd...Wat zou het anders kunnen zijn, toch?
    Nou ja, mss willen ze je gewoon nog een xtra test aansmeren. Het gaat uiteindelijk helaas altijd om geld....

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wat denken jullie trouwens? Vanaf wanneer zou ik kunnen gaan ovu-testen? Heb m'n banner nou maar op 42 gezet, omdat dat zo ongeveer het gemiddelde is van alle cycli samen. Maar vanaf wanneer zou het zin hebben te gaan testen?

en...waar is jeldou?

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Mijn techniek waar ik tot nu toe blij mee ben is om pas te gaan testen vanaf het moment dat ik vruchtbaar slijm heb. Dat komt namelijk altijd wel 2 dagen van te voren en dan verspil ik niet zoveel tests. En natuurlijk is het ook lekkerder om niet al die dagen voor niks moeilijk te doen met plas ophouden etc.

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    moet jeldou testen vandaag?

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @julita: hmm...best een idee...maar ik heb nou een paar cycli dat vruchtbare slijm daadwerkelijk gezien en bij mij is het met twee dagen (uiterlijk) ook al wel weer weg...dat wordt dan dus slipstaren voor een ovu-test! Ach ja...ook weer eens wat anders dan slipstaren voor een zwangerschapstest :(

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja toch? Anders zou ik vanaf dag 24 gaan testen, maar dan kan je ook wel 2 weken bezig zijn als je toevallig een lange cyclus hebt.

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nou...ik weet niet of ze zeker zou gaan testen vandaag, maar ze maakt het wel erg spannend. kwil gewoon een update eigenlijk! (ben helemaaal niet nieuwsgierig hoor! Wil alleen alles graag weten... ;) )

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    weet je wat het is? Heb al eens een ei gehad met 24 dagen, maar de laatste keer dus met 39 dagen pas. En ik wil 'm niet missen! Maar om nou 15 dagen lang je plas op te moeten houden...

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nee daarom, voor jou is mijn systeem dus eigenlijk ideaal!
    Gewoon goed opletten en dan meteen gaan testen als je vruchtbaar slijm hebt. Dan kan het niet mis gaan volgens mij!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    En dan ga ik nu naar bed, ik ben af.
    tot morgen ladies.

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    of het helpt weet ik niet...maar me (.)(.) voelde niet anders dan anders...begonnen rond de normaale tijd gevoelig te worden...als bij me ongi dus...pas na me NOD gingen ze raar pijn doen...werd er vanacht van wakker :( :D had ook gewoone ongi krampen de week voor nod...wel elke dag...niet dat het afnam ofzo ;) maare ik maak je NIET gek :D

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker! Tot vannacht/ morgen!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Truste Julita! :D

20. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    JIIIHAAAA ik heb mijn ei gevonden! Vanmorgen vroeg. Ik had al zulke vreemde dromen (over andere mannen hahaha) dus ik had al een klein voorgevoel en ja hoor! Positief getest. Vanavond dus klussen!

Kijk maar in mijn album, duidelijk toch?

Deel Deze Pagina