@klavertje: Jaaaaa, da's een heel verschil met gisteren! Smep 'm d'r op! enne....veeeeeeeeeeeel plezier!
nee geloof dat jeldou morgen zou gaan testen...als ik het goed begrepen heb. ik blijf ook gewoon gezellie meekletsen hier hoor! we smeppen maar gewoon vrolijk verder, als de weg zijn dan en we zien wel wat de dokter dit keer te melden heeft, hopelijk worden we nu wel doorgestuurd.. het is hier momenteel jantje huilt jantje lacht ...vanmorgen een dip maar nu gaat t weer goed... schouders eronder en gaan met die banaan liefs marieke
Julita, slaap lekker! Klavertje, eindelijk dan toch dat ei ! Gefeliciteerd ... en nou hard aan de smep! Beastie, maakt niet uit hoor, maak mezelf ook al gek, dus nog 1 die dat doet kan ik er wel bij hebben Hoop voor je dat die pijn in je b(*)(*)bs niet nog 7,5 maand gaat duren :-? Marieke: that's the spirit... hoop heel hard voor je dat je met wat hulp (of misschien zelfs nog zonder?) snel zwanger bent!
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Gezien mijn cylcus duurt het nog wel ff. Ze zijn alleen nog nooit zo welkom geweest.
Och, als dat alles is kan ik het wel hebben hoor Ik wordt wakker, ik voel, ik draai me om, ik slaap verder..... 8) hehehehe Klavertje...daar is ie dan.. Het ei! YEZZZZ!
Denk zelf ongeveer dag 13-15. Maar ff geeft nog steeds geen kruis. Dus kan best zijn dat ik die helemaal niet gehad heb. Hoop gewoon dat ik zo snel mogelijk ongi word. Op naar een nieuwe ronde.
Ben 1 dag overtijd volgens mijn banner. Had donderdag 8 november een late positieve ovutest. Is nog te vroeg om te testen of niet? Ik voel nog niet zoveel, wel opvliegers...
Denk dat je NOD dan ook verschoven is, Roos. Meestal is die ongeveer 15 dagen na een + ovu-test, dus dat zou dan rond 23 nov (dus vrijdag) zijn... Zou - als het lukt - dus nog een paar dagen proberen af te wachten
Nee dat meen je niet?!? Moet ik dan echt 15 dagen gaan wachten vanaf vandaag? Dat wilde ik net namelijk gaan vragen wanneer ik dan zou kunnen testen eventueel. Damn dan is het intussen al sinterklaas! Oe net voor sinterklaas. Dat zou dan wel een mooi kadootje zijn, is het niet? Normaal is mijn cyclus altijd 29/30 dagen. Dus dan zou deze maand mijn cyclus 36 dagen zijn?!?! Huh ik begrijp er nu even helemaal niks meer van.
Dad idd wel balen meid! Maar wel fijn dat je je ei gevonden hebt! Wie weet brengt de SInt een posi zwtest......Succes Ik duim voor je! Liefs Wendy
@klavertje: Misschien heb je een korte lutheale fase? (Tijd tussen ei en ongi). Die van mij is 11, dus hoef ik iets minder lang te wachten. Ik hoop voor je dat je een posi test hebt over twee weken!
Maar als het goed is, zal het toch in elk geval nog 11 dagen wachten zijn, Klavertje :-? Dus zal je cyclus wat langer zijn dan normaal, ja. Maar ja, beter dat dan maar een paar dagen hoeven wachten op je NOD na je + test, dan zit er namelijk iets goed mis... Succes met wachten, ik wacht voorlopig met je mee !
Hoi meiden, Eindelijk is de crematie achter de rug. Het was een zware maar wel een hele mooie persoonlijke dag. Nou ga ik vanavond bij mijn oma slapen en dan morgen om 10.30 uur mag ik me bij de gyn melden. Ik zal jullie morgenmiddag uitgebreid verslag doen! Marieke, ik zag dat je weer ongi bent.. K*t meid! Wees een beetje lief voor jezelf!
Fijn dat het een mooi afscheid was, Wieffie... nou langzaamaan de draad weer oppakken. Heel veel succes morgen bij de gyn! Heb een vraagje, zit een beetje te twijfelen. Hoe bereken je nou precies je LF? Heb het afgelopen maanden fout gedaan kom ik nu achter. Van mijn +test tot de dag voor ik ongesteld word is altijd 12 dagen... dan is mijn LF 11 dagen, toch? (hoe dan ook klopt mijn 25 nov als NOD dan wel, dat is dag 13 vanaf mijn + ovu-test, dus als ik vrijdag nog geen roze heb gespot ga ik zondag testen )
Oke dus mijn Nod kan dus wel op 30-11 zijn? Pfewwwwwwwwwww. Ik schrok me al een hoedje! Wieffie, spannend voor jou dus morgen. Hopelijk kom je met goed nieuws! Miepie, gezellig hoor wachten. Tot wanneer moet jij wachten? Tezzz, gelukkig heb jij ook een korte periode na je ei. Hopelijk heb ik dat ook hoor. Vind het maar niks al dat gewacht. Bah! Wendy, ik geloof nog steeds in Sinterklaas hoor (hopelijk leest ie mee en brengt hij me een positieve test ) Hahaha. Meiden, bedankt voor jullie antwoorden. Als ik jullie niet had! Dan zou alles zo onduidelijk zijn en zo ontzettend saai om te wachten. Ik ga zo ontzettend mijn best doen vanavond om mannetje alles te laten geven wat er in hem zit. Zal hem uitknijpen tot de laatste druppel. (yeah!)
De datum die hier genoemd zal worden is ongeveer de dag van je eisprong, bedenk je dat je ongeveer een twee à drie dagen rond je eisprong het vruchtbaarste bent. De kans op bevruchting is zeven à vijf dagen voor je eisprong al aanwezig omdat de zaadcellen langer in leven kunnen blijven. HUH is dit wel waar? Komt van de Predictor site.....