hoi hoi, hier stilte voor de storm.. Nee mijn decadente dagen weg zijn woe, do en vrij.... hahaha duurt nog ff. vandaag genoten van mijn 1e vrije dag. Heerlijk.... Lekker uitgeslapen en dat kan morgen dan weer! Iedereen die vanavond aan de smep gaan veel plezier...
Ja. De meeste zaadcellen zullen zo'n 3 dagen overleven. Jouw "binnen" is ook niet zo'n fijne omgeving voor ze buiten je vruchtbare periode, te zuur, dus dan gaan ze sneller dood. Maar als je vruchtbaar slijm hebt (= goed voor ze) kunnen ze 3 dagen leven en heel goed zaad dus zelfs nog langer. Je eitje leeft na de eisprong maar zo'n 12 uur. Daarom kan je ook het beste gelijk gaan klussen bij een + ovu-test; je eisprong is 24-48 uur daarna. Die zaadjes overleven dat dus wel en liggen dan op je eitje te wachten als het springt
ikke niet! (kun je mij nou nog 1 keer uitleggen hoe ik zo'n plaatje in een lijst krijg? Iets met url vervangen door img ofzo...maar ik kom er elke keer niet uit en dat vind ik heeeeel irritant!)
Goedenavond allemaal! Het is me vandaag weer eens niet gelukt om bij te lezen... Hele dag van afspraak naar afspraak gerend, van telefoontje naar telefoontje...pffff Nog niet klaar dus weer hard aan het werk zo meteen. Eerst maar even eten koken... bleh Morgenmiddag om 15.10 naar het ZH. Hoop dat we niet weer 5 kwartier hoeven te wachten voor we aan de beurt zijn... Dan hoor ik wel hoe en wat en laat ik jullie daarna nog wel weten. Sorry dat ik even ego doe nu. Komende weken zal ik er wat minder zijn. We hebben topdrukte en dat is goed! Dikke knuf voor iedereen! LIEFS go4baby
@go4baby: liefs terug! Veel sterkte/succes in het ziekenhuis morgen! We zullen in spanning je bericht afwachten morgenavond!
Komt ie: je gaat op het plaatje wat je wilt hebben staan en klikt met de rechtermuisknop. Dan ga je naar "eigenschappen". Je kopieert het adres, maar dan alleen vanaf de laatste http:// tot en met de .jpg/.gif. Dan typ je in je berichtje hier eerst . Als het goed is zou het plaatje hier dan moeten staan Let wel op dat het plaatje niet te groot is; groter dan 400x400 ofzo pakt ie niet! En nou wil ik een plaatje zien !
Je klikt bij de laatste lijst op "quote". Dan haal je in dat bericht eerst het [qoute=....] weg. Dan ga je naar het stuk van het plaatje (begint met eerste [/b]http://... en je zet er voor in de plaats. Dan haal je alles na de eerste .jpg weg en vervang je met . Verder de dingen aanpassen die aangepast moeten worden en niet vergeten de aantallen te veranderen
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Go4Baby \/ (ronde 5, 2x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 1 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 1 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) 2 Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) 5 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 6 Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) 7 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 12 Wieffie, ronde 7 - NOD 16 nov 13 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 14 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov 15 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 16 Jeldou, ronde 6 - NOD 18 nov 17 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 18 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 19 Roos80, ronde 10 - NOD 20 nov 20 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 21 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 22 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 23 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 24 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 25 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 26 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 27 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 28 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov 29 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 30 Kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 31 Elba, ronde ? - NOD 29 nov 32 Klavertje44, ronde 8 - NOD 30 nov 32 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 5 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 31,25% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec 3. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 4. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec 5. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 6. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 7. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 8. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 9. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 9 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** niks ge-update, gewoon ff oefenen...
@ tezzz goed gedaan meissie! @go4baby veel sterkte morgenmiddag, ook ik wacht in spanning af. Ik duim echt verschrikkelijk hard dat je toch nog goed nieuws krijgt!
@ Tezzzz: =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> (nu heb je bijna je SMEP-plus diploma verdient @ Mielenl: dat vind ik echt heel lief van je! Maar denk zelf dat het echt mis is hoor. Mn vruchtzakje zag er zoooo leeg uit (zie album)... dus het zou een wereldwonder zijn als daar opeens leven zit nu! Tot morgen allemaal!
Heee Dames, daar ben ik! Eindelijk! Ik moest de hele dag aan het werk en daarna nog naar mijn ouders.. Eindelijk! Nou Marieke, slecht nieuws voor jou zeg! Jakkie, daar is niks aan zeg! Ik zal jullie niet langer in spanning houden.. Ik ga vanavond testen! Manlief komt een uur of half 11 thuis, en vanaf 6 uur mijn plas ophouden! Ik hoop dat er dan genoeg hcgtjes in mijn lijf zitten hihihi! Want we houden het niet meer uit! Heb net de clearblue testen gehaald! En vsm granules! Ben de hele dag ontzettend misselijk geweest! Verschrikkelijk zeg! Enne, geen druppel bloed gezien! Gek is dat, had altijd gedacht; als ik zwanger ben dan zal ik eerst wel bruin bloed nog verliezen etc. je hoort het zo vaak.. Hoop dat ik vannacht wat beter slaap! Maar ik kom het vanavond nog vertellen hoor, wat de uitslag is!
spanned jeldou! hier ook nog steeds symptoompjes....... denk dat ik morgenvroeg nog een testje waag en als die negatief is dan wacht ik tot zaterdag!
oooohhh wat spannend!! Hhihihihi...kan niet wachten (oja ik heb me granules weer gevonden ...zaten gewoon in me tas...begin al een beetje verstrooid te raken)