@ Jeldou: JOEHOE GEFELICITEERD!!! Super meis! Ga er maar lekker van genieten! En inderdaad er gaat dan ook echt vanalles door je heen... Maar denk nu alleen maar even aan alle positieve dingen (dus niet aan die doorwaakte nachten, poepluiers etc. ect. Daar heb je nog maanden voor om aan te wennen ) ps. is je vriend nu al thuis? Of stuiter je nu in je eentje door het huis?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! JELDOU GEFELICIFLAPSTEERD!!!!! enne... SLAAP LEKKER! (alsof je dat nou nog kán! hihihi) p.s. Miepie: zal ik 'm dan de volgende keer veranderen? trustuh allemaal! Ikke ga lekkuh smepuh
Jeldou, nog een beetje kunnen slapen? Pffft, lange dag vandaag op school, heb niet zoveel zin :-? Haha, geen les vandaag, de juf is schoolziek!
hahaha, marieke hier het zelfde hoor! De kids in de klas staan vanmorgen ook weer te stuiteren bij mij.. Dames bedankt voor jullie felicitatie! Wow, dat doet je goed dat iedereen zo meeleeft! Ik kon gister niet in de slaap komen en heb al vanalles geprobeerd om de misselijkheid tegen te gaan. Had gisternacht ook bijna niet geslapen. Heb die granules van vsm, die helpen wel iets! Het is echt zoooo onwerkelijk.. Dit is waar ik al die jaren (heb al heel lang een kinderwens) op zat te wachten en nu na 6 rondes is het zover.. Ik heb de EHBO doos (eerste hulp bij oppassen) al bij elkaar verzameld.. en morgen gaan we het mijn ouders vertellen, want zij weten dat we bezig zijn.. en ik kan niet liegen! Oja heb ook de gehele cyclus ETOS pillen geslikt.. misschien toch een steuntje in de rug. Pfff ja een zomerbaby... oh my god.. dat is het enige wat ik steeds zeg! Nou dames, ik ben er vanmiddag uur of half 5 wel weer...hihiihi Allemaal een fijne dag, en kom op hé! Het moet hier roze!
hey Jeldou, Gefeliciteerd......en nu genieten he? Nou ik weet het allemaal niet meer hoor meiden... Heb nu achereenvolgens voor de 4 de dag een positieve OVUTEST en ik heb zoveel kramp in mijn buik met vlagen die pijn ken ik niet ...het is anders dan ongipijn.....daarnaast veel boeren.....pfffff Ik vind het zo raar ....vorige maanden precies 34 dagen en nu zou ik gewoon nu nog steeds mijn EI hebben.... 'k ga vanavond maar weer eens testen....gisterochtend getest en na een seconde stond het tweede streepje eral! Liefs van mij
Mogguh meiden, @Jeldou..van harte meis, heerlijk genieten ! Voor de rest is het spannend he hier...zal duimen meiden dat jullie ook heeeeeeeeel gauw aan de beurt zijn... Vanmorgen naar de reumatoloog.....ben benieuwd..ze weet dus niet dat ik gestopt ben met de medicijnen ..dus dat word lachen straks....ze weet trouwens ook niet dat ik zwanger ben....GILLEN !!!!! en je kan er echt niet meer onderuit ..foto volgt vanmiddag .. nou ga even mezelf bij elkaar rapen..in de make up hijsen..spreek jullie straks wel....
Zou je niet gewoon zwanger kunnen zijn? Nog een paar daagjes geduld maar, maar het zou me niet verbazen als die positieve testen zijn omdat je zwanger bent.
Goedemorgen! @ Jeldou: lekker genieten! Maar hoop dat je wel iets aan die misselijkheid kan doen. Das niet bepaald lekker! @ Beastie: Hoe'st met jou? Beetje bijgekomen dit weekend? Nog last van 'de kwaaltjes'? @ Diaantje: Hihi ben benieuwd naar haar reactie! En kom maar op met die foto! Wil wel een mooi buikkie zien Tot vanmiddag!
Go4baby...heel veel sterkte en kracht vanmiddag. Hierzo wordt erg veel aan je gedacht. En steun en schouders om te janken zal het hier niet aan ontbreken En schreeeeuwen mag ook! Gaat best aardig..geloof dat ik niet mag klagen. S'morgens misselijk maar als ik dan 2 crackers weg werk is dat ook meteen over( ook heel gek ik heb geen snoep trek )...en moe. Ik ben nu 3 uur wakker en heb al zin in een tukkie...da's nix voor mij! Ga ook donderdag avond dansen in paradiso en volgende dag wel te werk dus zal dan wel af zijn!..niet zo goede planning ENNN..ik kan me onderbuik niet meer inhouden ..als het me een beetje lukt trekt me buik zich scheef...heel appart.....tel de dagen af tot 6 dec....vk daar krijg ik een verwijzing voor me eerste echo
goeie morgen allemaal! Kzie dat hier een aantal dames misselijk en moe zijn? Tja...smepsymptoom he? @Diddl: denk dat je maar eens een zwangerschapstest moet gaan wagen...zo lang posi ovu-tests kunnen op zwangerschap duiden he! @cynthiab: potverdrie! Stomme test! Nou weet je nog niks! Ik duim voor je hoor! En hou idd je temp in de gaten (en je slijm als je dat kan). Nou, ik ga maar eens aan het werk...iemand nog goeie ideeen voor cadeautjes voor ouders/ schoonouders? Mijn moeder is eerst ook nog jarig, dus dubbel lastig.... Liefs Tezzz
Zou het voor Diddl niet een beetje te vroeg zijn voor een zwangerschapstest? Tja, k weet idd niets. Maar temp was vanochtend 36.8, dus nog vrij hoog. Slijm kan ik niet echt wijs uit worden, want ik vind dat altijd moeilijk te onderscheiden na het smeppen. Hmm...kadootjes....hoe duur mag het zijn? Woon je in de buurt van Rotterdam? Ik vind Jansen&Jansen altijd een leuke winkel, daar hebben ze van die grappige, aparte dingen. Maar ik weet niet wat voor mensen je ouders/schoonouders zijn...
Goeiemorgen dames, @jeldou Gefeliciteerd....geniet er lekker van.Heerlijk een zomerbaby. @didle Ik zou ook bijna gaan denken dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn. @go4baby Heel veel sterkte vanmiddag.Ik denk ook aan je. Kareltje
@Cynthia: ovu-tests geven zwangerschap aan net zo laat als zwangerschapstests. En aangezien diddl geen ei heeft kunnen ontdekken, kan ze 'm natuurlijk ook al vroeg hebben gehad! tja...cadeautjes...kwoon in de achterhoek en daar is dus van alles niks... we hebben een hema, kruitvat, trekpleister, etos, intertoys, zeeman en blokker. En dat was het wel zo'n beetje...kzal vanmiddag maar dapper op zoek gaan. Heb nog vanmiddag en volgende week dinsdagmiddag om de cadeautjes bij mekaar te krijgen (enige middag dat m'n zoontje ook op school is namelijk). Zou fijn zijn als ik al wist wat te kopen, want ik heb maar anderhalf uur. Wordt het waarschijnlijk wéér douchespul...mijn moeder en broer zijn het lastigst omdat die ook nog jarig zijn. pffffffffffff
Zo meiden, was ze weer..nou reumatoloog in shock.. ..ach komt ze ook wel weer overheen hihihi Heb haar plechtig moeten beloven dat zodra de reuma meer gaat vlammen dat ik dan pretnison injectie kom halen..mag met de zwangerschap ...JA DUH.. pak wel een paracetamolletje ... Verder gaat het wel aan deze kant... nieuwe foto's in mijn album... Lieve go4baby...wens je heel veel sterkte vanmiddag en een een glimpje hoop dat de kleine frummel gewoon cameraschuw is ...weet dat we aan je denken hier !
zooooooooooooo diaantje: dat is een echt mooi zwanger buikje! Prachtig! Reumatoloog kon er idd vast niet omheen! En idd ik zou ook eerst gewoon paracetamol proberen hoor! hihi die banner blijft cool....