Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    thanx meis..ja had liever een andere banner (die ik op mijn hyves heb), maar dat kan niet op deze site..jammerrrrrrr.....

Hoop dat je ook heeeeeel gauw zo'n gave banner hebt meis !

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Diaantje, mooi buikske meid.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik ook! ik ook!

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Thanx lieverds! Echt fijn om te horen dat jullie aan me denken!
    Ik heb helemaal geen zin om weer die lege vruchtzak te zien. Bah. Vind het gewoon zo ongezellig! Maar goed. Verder gaat het wel met me hoor. Misschien dat vanmiddag nog even slikken wordt als ze me uit gaan leggen hoe, wat en wanneer ze het kunnen weghalen.

@ Diaantje: WOEHOE wat een mooi buikje! Ze zag het zeker direct toen je binnenstapte! Hoe is het met je eierstokkies? Doen die weer een beetje lief voor jullie? ;)
    Ik wil je trouwens niet verder afschrikken voor paracetamol. Maar toen ik laatst met griep de doktersdienst had gebeld werd mij verteld dat uit nog niet afgerond onderzoek (dus nog gaande) is gebleken dat de beebies van wie de moeders tijdens de zwangerschap paracetamol hebben geslikt meer kans op astma hebben.
    Vraag dat anders even na bij je HA of de VK ofzo.
    Het was nog in een lopend onderzoek, maar ik vond het wel netjes dat ze het me vertelde.
    Het gaat natuurlijk niet om een paar paracetamolletjes, maar bij meer dan ? zal het wel in de gevaren zone komen.
    Ik vond dat ik het je toch even moest vertellen!

@ Beastie: Jaha, die vermoeidheid, die kan je in 1 keer lekker lamleggen. Hoop dat je op je beentje kunt blijven staan!
    Ik heb het de laatste week ook erger dat ik me misselijk en weeig voel. Stom hoor. Ik had het vanochtend een half uur na mn ontbijt alweer. Zit nu aan de kaasstengels... heb het hele pak al bijna op... Zal wel van de zenuwen zijn... bleh

Nou, ik wil snel weer opgevrolijkt worden met roze... bijvoorbeeld van Diddle... ? ;)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zeg go4baby? Heb je eigenlijk nog weer getest na je droeve nieuws? Ik vraag me af of je streepje weer dunner zou worden... dat je namelijk misselijk bent is toch wel een symptoom...(wil je geen valse hoop geven hoor...vraag het me gewoon af) ;)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :D [​IMG] zoiets??..speciaal voor jou uitgezocht ;)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    het vrucht zakje maakt wel gewoon hcg aan...en daar wordt je misselijk en mooeoeoeoe van :rolleyes:

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oooow...vandaar! Dat wist ik niet... :(

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Is dat zo? Dat wist ik niet. Nou, dan kan ze allicht een testje wagen! Ik heb besloten dat ik het maar weer op z'n beloop laat. Als het mijn ei is geweest, dan voel ik voorlopig toch niets, dus doe ik ook maar niets. Dat het van een zwangerschap was, dat idee heb ik maar laten varen. IJdele hoop...

Is het geen idee om voor je moeder/schoonmoeder een leuke ketting ofzo te kopen? Dat vindt mijn moeder altijd wel leuk. Of een selectie bijzondere theetjes bij De Tuinen? En voor de mannen...tja, da's altijd moeilijk. Een stropdas? Manchetknopen?

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    zoiets...[​IMG]

dit gevoel heb je dan niet alleen s'ochtends...mar de hele dag...GAAP...

@go4baby...ja meis, weet het van de paracetamol...word echt puur als ik zo scheel kijk dat ik het niet meer kan houden...tot nu toe nog niet nodig gehad....stokkies zijn weer liever...
    ;)
    eet jij maar lekker van die kaasstengels !, doe ondersteunend mee...heb me gestort op de chips....
    Hoop zo voor je dat het enigsinds meevalt.....

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Veel sterkte go4baby.....lijkt me een moeilijke dag.
    Maar veel vrouwen zijn na een miskraam extra vruchtbaar, dus wie weet hoe snel het weer raak is!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ jeldou GEFELICITEERD meis! Echt heerlijk, om weer wat ROZE te zien na al dat rood :) Geniet er maar lekker van en veel plezier als je het gaat vertellen tegen je ouders!

@ diaantje mooi buikje al hoor! hoe gaat het verder met je? Ben je weer helemaal genezen van.....ehh..... * zwangerschapsdementie *..... oh ja de eierstokken waren het

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, het HCG doet nog lekker alsof het niet anders is!
    De VK in het ZH zei ook: het heeft geen zin om een zwangerschapstest te doen want je HCG blijft gewoon in je lijf.

Dus vandaar dat ik nog steeds wel zere (.)(.) heb, als is de stekende pijn 's nachts wel weer weg. En de vleugjes misselijk en kokhalzen zijn er gewoon nog gezellig (maar niet heel vaak hoor, af en toe als het NIET uitkomt)

@ Tezzz: maar ik vind het wel lief van je dat je nog voor me hoopt op goed nieuws ;) Ik zou het ook wel willen, maar dan zou het echt een godswonder zijn (en ik ben nou niet echt gelovig, maar dan wel ;)) Ik geloof gewoon in de evulotie theorie en niet in de schepping! Al was het nu misschien wel makkelijker om 'the survival of the fittest' even niet te kennen! ;)

Ga weer aan het werk. Vriend-lief is weg en ik zit beetje te suffen terwijl er bergen 'THINGS-TO-DO-TODAY-BEFORE-I-GO-TO-THE-F*CKING-HOSPITAL liggen...

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx!
    Ja, dat las ik ook al! Iemand had zelfs van haar VK gehoord dat 10 dagen na de MK je heel vruchtbaar bent... Moet ik nog eens goed naar de planning kijken wanneer ik dan de boel laat curreteren... ;) Ik ga het straks allemaal maar eens navragen... moet maar eens een lijstje gaan maken want ik weet het nu al niet allemaal meer!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Go4baby:ik hoop dat je snel nieuws krijgt vanmiddag. Dat je niet zo lang hoeft te wachten voor je aan de beurt bent en dat er gewoon uberhaupt iets nieuws te melden is. Of het nou goed nieuws of geen goed nieuws is, zo kun je ook niet blijven hangen. En ik vind ook dat je jezelf wel rust moet gunnen hoor! Ook al heb je nog duizend-en-een dingen te doen! Veel sterkte vanmiddag.

Heeel veeel liefs en een dikke digiknuf van mij, Tezzz

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    He gelukkig dat je stokkies weer wat beter zijn!
    De kaasstengels zijn op en ik heb zin in meer.... (lekker gezond dus weer hier). Hoop dat jij je wel een beetje kunt beheersen ;)

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meisjes!

Nou, alles is achter de rug! De vervelendste dag gister en het (niet) slapen bij oma en het bezoek aan de gyn! Maar eerst de belangrijke dingen eerst;

Jeldou!!! Jippie, gefeliciteerd meid! Mooi roze is niet lelijk! :D Geniet van je zwangerschap! :D

go4baby, ik leef natuurlijk ook erg met je mee! Ik hoop toch ook een klein beetje dat er toch een wondertje in je woont die verstoppertje heeft gespeelt! We gunnen het je ook zo! Meis, hou je taai en weet dat wij hier met z'n allen aan je denken en voor je duimen! Heel veel sterkte vanmiddag.

diaantje, mooi buikje hoor! Super meid! Ik hoop gewoon dat je ook geen paracetamol nodig gaat hebben... gewoon geen pijn van de reuma de komende jaren!

CynthiaB, jeetje wat vreemd die ovutesten. Temp je ook en heb je al een stijging gezien?

Mupkuh, wanneer ga jij testen? We willen hier graag nog meer roze zien! Sluit maar in de roze rij aan! :D

Miepie80, jij schiet ookal weer aardig op! Je eerste week na je ei is alweer voorbij... hopelijk gaat die laatste ook een beetje snel! Ik geloof dat we nu ongeveer gelijk onze NOD hebben! Ik geloof dat ik volgende week dinsdag al dan niet ongi ga worden...

Diddl9, klinkt idd naar een mogelijke zwangerschap! Ben erg benieuwd, ik zou er wel een testje tegenaan gooien!

Heeft iemand nog iets van julita gehoord? Ik heb nog niet alles terug gelezen maar ben benieuwd hoe het nu met dr gaat en zag haar naam zo een aantal pagina's niet staan....

Beastie, kan me voorstellen dat je idd snel een datum voor een echo hebt! Ben erg benieuwd, leuk hoor!

Nou ik zal jullie ff updaten; kom net hier op het ziekenhuis waren ze vergeten erbij te vermelden dat ik naar een ander ziekenhuis moest 10 Km verderop :( Maar goed geen man overboord we konden er nog gewoon naar toe! Daar aangekomen staat er een leuke vrouwelijke arts-assistent en we kregen een hele vragenlijst. Na alles te hebben beantwoord kreeg ik 4 formulieren voor het lab als volgt; eerst einde volgende week urine brengen voor een zwangerschapstest indien ik niet ongi ben geworden. Dan een bloedonderzoek voor CD3 i.v.m. hormonen.
    dan CD 23 weer bloedonderzoek om te kijken of mijn ei al gesprongen is (maar dat heb ik normaal nooit zo vroeg dus dat zal wel niet) en een test voor antistoffen rode hond (geloof ik?)
    12 december mag ik terug naar het ZH voor een inwendige echo omdat ze zoals verwacht aan PCO denken. Mijn vriendje mag gezellig zaadjes inleveren en begin januari mogen we terug om alle uitslagen door te spreken en een plan van aanpak te maken! Nou alles met elkaar hebben we er allebei en heel goed gevoel over. Ze pakken alles snel op en we hoeven niet iedere keer lang te wachten.

Zo dat is toch weer ff een flink verhaal geworden zeg... nou ja, handig voor degenen die niets te doen hebben vanmiddag! :p

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wieffie, Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je. Ook in het zhs wat een gedoetje maar wel voor een goed doel!
    Ik heb van het weekend al getest, en was negatief. Dus wacht op de duiveltjes.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @wieffie: kheb van alles te doen, maar voor jou maak ik graag even tijd hoor! ;) fijn dat ze meteen wat gaan doen. Nou maar hopen dat ook jij bij alleen de dreiging van de mmm al zwanger blijkt!

meiden..ik ga er van door! Tot later!

20. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Wieffei, wat prettig dat ze zo lekker aan de slag gaan met jullie. Dat geeft een fijn begrepen gevoel denk ik ;)

Hier nog geen ei gevonden..(heb toch meestal een nette cyclus dacht ik..(28-34). Zou hem dan toch rond de 22e moeten gaan hebben denk ik.

Deel Deze Pagina