Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik temp ook. Gisteren een stijging van 36.5 naar 36.9 en vandaag 36.8...

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihihi Cynthia,

Wat dacht je laat ik het hele bericht maar qouten dan zitten we eerder op de 700 pagina's ;) :)

Raar hoor die lichamen van ons. Het wordt mij iig steeds duidelijker dat ik niet mag klagen.
    Er is toch echt wat fout gegaan in de evolutie dat ze dat niet beter hebben kunnen regelen....

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Wieffie: wat fijn dat jullie zo voortvarend zijn geholpen!
    Goed dat de planning zo strak is en dat er al heel veel de komende cyclus uitgezocht gaat worden!
    Wat is PCO precies? Ik kom het hier vaker tegen maar heb nooit uitgezocht wat precies is.

Dikke digiknuf!

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi het is inderdaad weer eens tijd voor een [b]KNALROZE FUIF[/b] Met alleen maar zwangere aankondigingen op pagina 700!!!!

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ wieffie, fijn meis dat er nu eidelijk " iets" gaat gebeuren, van alle onzekerheden af en gewoon een super plan bedenken !
    Ga flink voor je duimen dat de uitslag lekker gunstig is en je een top plan krijgt meis !

@ mielen...zwangerschapsdementie?...wie ? ik?.. ;)

6. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    Ben aan het werk, even snel.
    @Jeldou: SUPER. gefeliciteerd! Toen ik de afgelopen dagen terug las dacht ik al:'die is zwanger!'

@Go4baby: Veel sterkte vanmiddag, denk aan je!
    Vragen opschrijven werkt inderdaad vaak het beste! Dikke knuffel

@de rest: spreek jullie later weer!

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hihi, je hebt me door ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :idea: Wieffie...je klinkt positief..het verhaal is best positief ( op dat geneuzel van verkeerde ziekenhuis na dan.. :( )Ja komt vast allemaal dik in orde met jullie baby wens :D

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Problemen met de ovulatie.

De ovulatie wordt door de hormonen geregeld. Als je hormoonniveaus om welke reden ook zijn ontregeld, kan dit invloed op de ovulatie hebben. Onregelmatige menstruatiecycli kunnen een aanwijzing voor ovulatieproblemen zijn. Je ovulatie vindt plaats, maar niet elke maand. Factoren die invloed hebben op de ovulatie zijn onder meer sterke gewichtsveranderingen, emotionele problemen, stress, inspannend werk, ziekte en recente onderbreking van de prikpil. Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS) kan een andere oorzaak van ovulatieproblemen zijn. Bij dit syndroom heb je veel kleine cysten op je eierstokken en zijn je hormonen uit balans. De cysten zijn niet pijnlijk en ontstaan wanneer de eicellen zich ontwikkelen maar niet worden vrijgegeven. Je huisarts kan door middel van een bloedonderzoek kijken of je PCOS hebt. Er bestaan behandelingen, die je arts je kan uitleggen, om je eisprong een impuls te geven maar de behandeling hangt van jouw unieke situatie af.
    bron: van deze site geplukt ;)

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé chickies! Pffft.. ben de dag weer doorgekomen ;)... moet altijd wel weer wennen na het weekend, de kinderen zijn dan alweer midden in de week, terwijl mijn week net begint ;)

Go4baby, heel veel succes zo meteen! Dikke knuffel.

Diaantje, wat een mooi buikje al! :)

Tezzz, geen idee, ik moet ook nog hard aan het kadootjes-bedenken gaan :-? Ben er niet zo'n held in...

Wieffie, idd bijna tegelijk onze NODs. Ik heb een LF van 12 dagen, dus mijn NOD is zondag. Fijn dat alles nu in werking wordt gezet... maar hoop idd dat bij jou ook het idee alleen al genoeg gaat zijn ;)!

Cynthia, helpt niet, lange berichtjes; er staan er altijd 15 op een pagina (meer berichtjes dus ;))!

Peppep, hoop voor je dat dat ei niet te lang op zich laat wachten :-?

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo dames, was ik weer.
    Mn lege vruchtzakje is nog steeds leeg... en bijna twee cm in doorsnede.
    De arts heeft alles heel helder en duidelijk uitgelegd. Heel fijn.
    Volgende week ga ik pillen nemen om de boel uit te laten scheiden. Ik had toch niet zo'n trek in een narcose en allemaal mensen die lekker met zn allen in mn d**s staan te vroeten ;) Daar zag ik toch het meest tegenop om zo'n ingreep in het ziekenhuis te hebben.
    Een stevige ongesteldheid ben ik gewend en dat is k*t maar wel iets dat ik kan handelen. Heb verteld dat ik normaliter een zware menstruatie heb met veel stolsels en krampen in buik en rug.
    Ze zei: dan is je lichaam wel wat gewend en herstel je snel (als je dat dus elke maand hebt).

We moeten nog veel deadlines afronden deze week(end), dus ik ga pas over een week starten en dan na een week weer op controle.

Voel me verder goed. Had nog niet echt over pillen nagedacht omdat de vorige VK meteen een curretage noemde!

Nou, even lezen wat jullie in de tussentijd hebben uitgevroten!

liefs

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hè, Go4baby... daar ging het laatste pietsiebeetje hoop :-?. Fijn dat die arts alles zo duidelijk heeft uitgelegd en dat het met pillen kan... idd geen gewroet aan je lijf! Heel veel sterkte en m'n schouder is nog altijd beschikbaar ;)
    Liefs

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beastie: thanx! lui donder dat ik ben... als het hier staat op de site...

@ Mieppie: kom op meis, nog paar dagen hoor, dan is het echt weer een lekker lang weekend ;) Oogkleppen op, zweep in de aanslag en geef ze er van langs die kinders.. ;)

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    go4baby,

Lieve meid, wat enorm balen zeg. hopelijk verloop alles binnenkort zonder teveel pijn, geef dit alles een plaatsje en geniet van elkaar.
    Onze tijd komt heus nog wel.

Sterkte meid

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @go4baby...nou net wat Miepie zegt..dat was de laatste hoop....zo jammer.....zo krom is het allemaal...ook al is het voor een reden (dat denk ik dan he)..dat het vruchtje dus "gewoon" niet goed was...het maakt het er allemaal maar niet makkelijker op...
    Kan je straks wel weer aan de Smep...mijn hubbie kijkt er met warme gevoelens aan terug.. ;) ...(en dat was het dan ook :D )

Hoop zo dat zodra je lichaam er klaar voor is..je heel gauw weer een mooi streepje hebt...

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief van jou en je schouder! Zal hier vast nog af en toe wel even komen kermen en digitale pijnbestrijding nodig hebben!

Ja, hoop had ik alleen nog in mn kleine teentje ofzo.. ;)
    Maar goed. Voel me weer wat relaxter door de keuze voor pillen. Toch maar even een paar dagen de kiezen op elkaar en de dozen paracetamolletjes onder handbereik. Ik ga volgende week maandag of dinsdag starten (2x daags, 2 pillen vaginaal inbrengen). In totaal voor 5 dagen (20 pillen) en dat is het maximum. Als het eerder loskomt en de bloeding afneemt mag ik al stoppen met de pillen...

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

He...meiss wat ik het leven oneerlijk soms/vaak...pfff
    Nou ...aan de pil dan maar... :(

Vind het wel super lief dat je zoveel rekening hou met jullie bedrijf...en dat je dus nog even wacht. Denk dat ik het meteen weg wil hebben..snel weer starten :rolleyes: Tuurlijk ben jij wel wat gewent jij dent de SMEP-bikkel ;)

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Doet me echt goed!

@ Zico: Ja, meissie, hoop dat het nu eens weer jouw tijd is! Hoop dat ik dan je goede voorbeeld kan volgen! Duim voor je!

@ Diaantje: Ja, aan de motivatie voor de nieuwe ronde ontbreekt het denk ik niet... ;)
    Zal binnenkort het SMEP'n maar eens uitleggen. Hij wil het nooit op het moment weten. En aangezien het moment nog wel even gaat duren ga ik hem binnenkort maar eens uitgebreid vertellen dat het SMEPpen een methode is voor vrouwen die een miskraam hebben gehad (ehhh ja, ook voor mannen).
    Las ook al dat iemand zei dat je op dag 10 na je MK (tellen vanaf 1e dag of nadat het weg is weet ik niet) extreem vruchtbaar bent... Nou, die kans zal ik dan maar gaan benutten! Niet geschoten is altijd mis ;)

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beastie: Ja, ons bedrijf moet volgend jaar echt gaan lopen. Anders kunnen we onze beeb niet eens in een mooie nieuwe kinderwagen vervoeren (we hebben nog een step staan) ;) etc. En ik vind het erg leuk om samen hard te werken en succes te boeken! Deze week weer naar twee nieuwe klanten! Hoop dat we ze binnenhalen!
    En dan starten we straks in alle rust ons eigen kleine projectje weer op! Nu is het toch te druk voor het betere SMEP werk ;)
    Ik zal dan nog maar eens goed naar de planning gaan kijken, wanneer ik dan het beste met die pillen kan starten.. ;)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je bedoeld.....ivm met dat kleine mannetje die altijd het vruchtbare weekend komt logeren? :rolleyes:

Deel Deze Pagina