Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Eet smakelijk, Go4baby. En neem er een lekker wijntje bij ;)!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @go4baby: eetse! En niet te veel drinken hoor! Je moet morgen nog aan het werk ;)
    @diddl: heb je nog een zwangerschapstest?

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Ja ik heb dus 8/11 een nega ovutest gehad en door blijven testen tot maandag.....dinsdag niet meer en toen woensdag weer.....en hij begon toch al met lichtroze .....maar omdat het mijn eerste keer is met ovutesten is het allemaal een beetje vreemd voor mij....als ik hem nu wel eerder heb gehad me EI dan heb ik in die periode wel flink veel geklust hihihi de laatste paar dagen niet ivm mijn buikkramp...werd vannacht ook zo wakker AUWIE

4. Muurbloempje

ja ik heb er nog wel eentje TEzz

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En moet je ook plassen ;)?

6. Muurbloempje

hahaa nee joh ik heb vanaf vanmiddag mijn plasje al op moeten houden...pffff voor mijn ovutest.....en nu heb ik zoveel geplast dat ik niet meer hoef......

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Morgenochtend met ochtendurine maar een testje dan?

8. Muurbloempje

'k weet nog niet ....vind het wel net zo leuk als mijn vriend erbij is.....toch? en die is in de morgen al vroeg weg.....dus misschien wacht ik wel tot zaterdag of zondag....

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik denk idd dat je gewoon moet testen hoor.

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, je houdt het nog even spannend dus....

11. Muurbloempje

Yep en dat komt omdat ik me zelf niet kan voorstellen dat ik zwanger zou zijn....als ik nu kotsend rondliep...heb alleen rare buikpijn met vlagen

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    haha...vanaf week 6 begint "the real fun" wat dat betreft...en idd het begint nu wel echt op te vallen....je hoort het wel vaker hoor dat er in het begin niet meteel kwaaltjes zijn ;)

Als je wachten wil tot zaterdag wacht je toch lekker tot zaterdag....ik zou dat niet kunnen hoor! :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik ben nooit kotsmisselijk geweest. Behalve bandenpijn en vermoeidheid nooit symptomen gehad eigenlijk voor nod. Idd vanaf een week of 6/7 kreeg ik bij mijn tweede pijnlijke borsten en werd ik tijdens het eten koken nog wel eens een beetje misselijk, maar zeker in die eerste tijd geen symptoom gehad!
    Ik wil even kwijt dat ik het heeeeeel knap vind van diddl dat ze niet gaat testen! (...maar ík wist het wel...;) )

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis,ben blij te lezen dat je al wat geschreven hebt miste je al hih sorry,
    bah nare situatie he,hoop voor je dat de pillen gaan helpen meis,

sterkte

dikke knuff

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    he derona! Wat lees ik nu? mk? DAT MEEN JE NIET!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja helaas zwel :(

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww nee he! Zag vanmiddag nog je naam staan in m'n postvakje en dacht nog dat ik je zo weinig zag de laatste tijd! Potverdikkedorie-nog-es-an-toe zeg!
    sh*t wat balen voor je!
    Dus je mk is vanzelf begonnen? Hoe gaat het nu dan met je? Had je het je zoontje al verteld? Owwwwwwwwwwww ik zit hier gewoon ontzettend voor je te balen zeg! snif! :(

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja zaterdag is het begonnen,met licht rozige slijm en zondag goed doorgezet,en nu is het ongi heid,
    zaterdag echt veel buik en rug krampen gehad,heb ook tabletten voor gekregen,gisteren ging het redelijk,en vandaag wel weer wat last,
    maar we gaan niet bij de pakken neer zitten,en we blijven posi,en natuurlijk heb ik soms van mijn momenten dat ik zomaar in huilen uit barst,maar ja dat is ook niet meer dan logish denk ik dan maar

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    gelijk heb je! Je verliest een droom, een wonder. En huilen mag dan zeker! Wat fijn dat het nu al wat minder zeer doet (lichamelijk dan). Ik hoop dat jullie gauw weer er vollop tegenaan kunnen gaan, maar neem wel ff de tijd om je lichaam te laten herstellen hoor! Wel knap kl*te hoor. Ik was zo blij voor je...en nou BAAL IK MET JE MEE! grrrrr

20. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Potverdikke wat naar Derona...sterkte en wat rot...

Deel Deze Pagina