Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Aspirines mag je volgens mij sowieso niet als je zwanger bent, paracetamol wel, maar met mate en hoe minder hoe beter natuurlijk!
    Dus je zit goed. No worries!
    Toen ik met griep en koorts de doktersdienst belde (weekend) vertelde de HA daar dat paracetamol wel kan maar dat uit lopend onderzoek is gebleken dat beebies waarvan de moeder tijdens de zwangerschap paracetamol gebruikten een grotere kan op astma hebben. (zoiets en waarschijnlijk bij veelvuldig gebruik en misschien wel in een bepaalde fase ofzo...., maar onderzoek is dus nog gaande maar vond het wel netjes dat ze het me vertelde)

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Diaantje: jaha! Gefeliciteerd met die kleine rikketik! Lijkt me supermoment! Goed van genieten van dat kleine drukte makertje ;)

@ Daantje: Hee, leuk dat je er were even bent! Laat je niet helemaal gek maken hoor door van die 'suffies' als ik die opeens rare dingen hebben (ik vind het zoooo suf...)! Het komt best wel eens voor, maar HEEEEEEEL VEEEEEEL vaker gaat het lekker gewoon allemaal goed!
    Gelukkig dat je een mooie echo had gister! Ga daar maar lekker van genieten!
    Hoop dat je snel een fijne VK afspraak hebt! (je was nu nog via de gyn in het ZH of niet?).

Dikke knuf voor iedereen! Ik duik weer in mn werk ;)

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Jullie mogen mij van de lijst halen! We gaan het eerst zonder ovulatietest weer proberen, ik wil te graag weer zwanger worden! De vorige keer was het ook heel snel raak, dus waarom nu niet? We gaan gewoon flink aan de klus!
    Iedereen veeeeeeel succes!

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx! Super lief!
    Denk dat het pas weer lastig zal worden als het weer een tijdje gaat duren voor ik weer zwanger raak... Maar goed, we gaan er straks weer helemaal voor en ik hoop dat het dan snel raak is.

Hoe gaat het met jou? Krijg je binnenkort nog onderzoeken/echo's? Of is alles achter de rug nu?
    EDIT: zie in je banner: 30/11 je uitgebreide echo! Ha, da's al lekker snel! En dan volledig gaan genieten van Sinterklaas en Kerst enzo en al bedenken dat die kleine volgend jaar daar ook gezellig bij zal zijn! Heerlijk!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @jes1: jij ook veel succes! En veel plezier met het maken van een kindje!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jij bent straks gewoon super vruchtbaar! Dat dwingen we gewoon af! ;)

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik denk ook m'n ei. Volgens mij heb ik 'm maandag gevoeld, dus nog 1,5 week afwachten maar. Zit ik wel weer heel snel op de wachtbank.

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat vind ik ook...!
    Ging gister even op de Sperm Meets Egg site lezen en trof daar ook iets aan dat me minder gunstig stemde: Die lege vruchtzak heet een blighted Ovum en kan veroorzaakt worden door zwak genetisch materiaal... Bleh! Ik hoop dat dat een eenmlaig slecht ei of zwemmertje was en niet een standaard product in mijn winkel of de zijne ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @go4baby: kán veroorzaakt worden...hoeft dus niet he!

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ go4baby: Ik vind je niet suf hoor meid!
    Ja was gister nog bij de Gyn en mag 10 dec door naar de vk voor de 1ste termijnecho :D

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Tezzz: ja weet ik... maar het klonk zo stom. Bleh! Maar ja, we gaan binnenkort naar de HA en dan een doorverwijzing voor onderzoeken vragen. Ik wil gewoon het een en ander uitsluiten!

En nu ga ik echt aan het werk. Moet om 15 uur alweer naar een afspraak... en dat is het zo.

Toedeloe en tot later!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    nog ff snel:

@ Daantje: Joehoe, dat is al lekker snel! Helemaal goed!

ps. bedoelde suf ook niet letterlijk maar omdat ik het zoooo suf vind dat mn vruchtzakje leeg was... ;)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja, daar gaan we van uit ...een eenmalig, suffig, ongezellig foutje! ;)

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja dat is weer waar, wordt tijd dat je snel een flinke beeb in je buikie hebt.
    Gun het je heel erg meid en ga super hard voor je duimen!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja, volgende week vrijdag weer een echo....ik ben al bijna 4 weken aan het aftellen ;) Ik blijf daarna ook onder controle in het ZH, dus in week 24 weer terug. Mijn vriendin (liep in het zelfde ZH bij dezelfde arts) zei dat ze iedere 4 weken een echo kreeg. Ik ga er niet van uit natuurlijk, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben :D
    Tsja en dat genieten is volop aan de gang hoor (wel iets minder als je een hele middag last hebt van brandend maagzuur, maar als ik me dan bedenk waar het allemaal voor is dan maakt het allemaal niets meer uit). Gisteravond zijn we naar Ikea gereden en hebben de meubels opgehaald voor onze Kees z'n kamer. Dit weekend nog even een muurtje schilderen en dan kunnen we alles in elkaar zetten. ja, het wordt wel hoe langer hoe echter nu hoor!

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    voor de nieuwsgierigen onder ons, de commode:

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ... en de kast!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @MOAS...mooi spul hoor ;) (kamertje wat wij op het oog hebben is wat klein voor die kast....en schuine wanden ...grrgrgrgrgrrrrr.....)

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ mielenl: Mooi spul joh! :D

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Mielenl: zou inderdaad wel lekker zijn... elke 4 weken even een kijkje nemen bij de kleine ;)

Mooi spul inderdaad ;) (klinkt zo grappig als beastie en daantje dat zeggen, kan ik me alleen maar bij aansluiten)

Lekker klussen straks!

@ Beastie: Dakkapellutjuh plaatsuh? Of ken da nie?
    Ach, zaag erbij en de kast is zo op maat ;)

Deel Deze Pagina