Ja op dit moment mag ik geen inenting...pas na de bavalling en dan moet ik ook gestopt zijn met de borstvoeding.. Tot die tijd uit de buurt blijven van kindjes die blaffen by the way prachtige kamer ! , vind m mooier dan die van ons hihihi wij nemen de kamertje van mijn schoonzusje over.. Zal eens kijken of ik de foto's nog ergens heb opgeslagen...
Hoi Iedereen, Gefeliciteerd Jeldou! En sterkte go4baby.Lijkt mij heel moeilijk. Inderdaad, gewoon afdwingen die vruchtbaarheid. Ik moet nog een weekje op de wachtbank. 15 dagen na een pos ovu testje mag je testen he. Zijn er ook zwangeren die helemaal niets voelde voordat zij een positieve test hadden? Iedereen heel veel succes en plezier. En laat de moed niet zakken. Heel veel liefs Elba
@ tezzz. ik doe niet meer tempen dus weet niet wat mn temp vanmorgen was. vanmiddag was t 38.2 maar dat komt omdat ik zo verkouden en beroerd ben... heb nog wel mega krampen en met afvegen bloed op papier dus noem dit dan wel gewoon een ongesteldheid.. vorige maand was die vrij heftig dus misschien compenseerd mn lichaam het deze maand wel hahaha ik heb verder nog niet terug gelezen, sorry voel ik me te beroerd voor.. dus als ik me weer beter voel lees ik t allemaal wel terug! iig een dikke knuffel voor iedereen die t nodig heeft! liefs marieke
Ja maar toen zag ik dat nog niet als kwaaltje whahaahahaha Die positieve test verklaarde die actie van toen dan weer wel hahahahaha
Hoi Daantje82, Dat is fijn om te horen. Ik ben namelijk altijd bang dat als ik denk dat ik gewoon ongesteld zal worden (wat ik ook nu denk, ik voel niets bijzonders), dat dat het resultaat beinvloed. Maar gelukkig is het jou gelukt. Had jij in jouw cyclus nooit last van harde borsten ofzoiets? Beetje rare vraag misschien. Wel leuk hoor voor je om zwanger te zijn. Gaat het goed, niet last van te veel kwaaltjes? Heel veel liefs en succes toegewensd, groetje Elba
@ elba: Had altijd een week voor nod last van men borsten, maar niet zo erg als dat ik er nu last van heb hoor hahaha Verder met vlagen misselijk, vooral van koffie (nog steeds) en moe heeeeeeel MOEEEE whahahaha Maar verder gaat het top hoor, ik weet waardoor het allemaal komt en dat maakt het weer helemaal goed
JJAAAA..dat was met de Koffie verkeerd..tegen een rode muur #-o ](*,) (tis niet leuk maar nog steeds een goed verhaal )
hahaha die plekken zie je ook nog steeds Men mannetje moet er nog steeds een keer met de kwast overheen
Hahahaa leuk verhaal Daantje gaat het nog jaren goed doen op verjaardagen Hier alles OK. We vertrekken zo naar Scheveningen. Tas bijna helemaal gepakt. Vanmorgen tarot door Therese laten leggen. Wat lief is ze zeg. We hebben wel 1,5 uur gekletst. Had 2 vragen en die kwamen ook beiden door. Gelukkig zeer veel goede kaarten ze ziet een zwangerschap (ik ben er van overtuigd dat ik 1 kind krijg) maar zij ziet idd een zwangerschap maar 2 kiddo's... Dus wie weet een 2-ling maar ze wist het niet zeker (ga het niet tegen haar gebruiken) want ze zag een gezin met 2 kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd. En gelukkig ook de vruchtbaarheidskoningin (of hoe het dan ook heet ) En tja ik moet wat anders gaan doen ivm werk. Maar dat wist ik eigenlijk al wel. Alleen niet dat het er zo sterk uit kwam. Zij zag iets therapeutisch ofzo met kinderen... En ik kreeg het helemaal goed op mijn werk veranderingen en voorspoed.. Maar het komt niet aanwaaien. Hihihi jammer... Ik moet ook idd eens kijken wat ik wil gaan studeren. In feb begint alles weer dus heb nog ff om wat rond te neuzen. Mijn ongi is trouwens al weer zo goed als weg dus we kunnen zo weer aan de slag
Zoooo daar was ik nog ff.. heb bijna de hele middag lekker in bad gezeten met de kids. Ben gemasseerd, bepoedeld, bedouched en weet ik al niet meer. HEERLIJK! Ben nou helemaal uitgedroogd..hihi.. Mielen, wat een chique kamer wordt dat zeg! Wij hebben helaas ook een heel groot schuin dak (begint al op 40 cm. van de grond) maar gelukkig paste de oude commode van mijn man er nog net in. Nu is het (nog) de kamer van mijn zoontje. Ik heb gewoon zijn bed een stukkie korter gemaakt (is nou dus 1.95m.) zodat het onder het raam paste! En de van de kast op zolder heb ik aan een kant schuin wat afgezaagd zodat íe nou onder het schuine dak past. Deurtjes passen er nu natuurlijk niet meer voor, maar het eigenlijk wel makkelijk dat m'n dochter zelf haar kleren nu kan pakken. Stoffig wordt het niet zo snel, want ze wisselt zo vaak van kleren (ons modelletje...oh nee...prinsesje!). Overal is wel een mouw aan te passen hoor! Ik ga er zo vandoor. Mannetje is zo thuis en ik moet wat te eten gaan fabriceren. Ben er morgen namiddag wel weer denk ik. Tot dan! Oja...zou ik bijna vergeten....ik heb nog geen ovu-test in huis maar heb het idee dat m'n ei al niet lang meer op zich zal laten wachten...bmm is zacht, slijm wordt steeds helderder, begin weer erg moe te worden EN krijg bij vlagen weer steken in m'n buik. Vroeg he? Volgens mij nog nooit zo vroeg gehad (alhoewel ik bij mijn tweede cyclus ook al een begin voelde bij 14 dagen). Dan zou die teunisbloemolie wel errug goed werken! Ik hou in elk geval mijn temp nauwlettend in de gaten en vanavond wordt er denk ik wel gesmept! Nou, groetjes en liefs van mij! Tezzzzzzzzz
Diddl9, GEFELICITEERD! Hihi, zie je wel Pffft, heb net wel alles bijgelezen, maar moet eerlijk bekennen dat ik een beetje te suf () ben om op alles te reageren... Had vanavond eigenlijk ouderavond met maar 1 ouder (dus voor 10 minuten ruim een uur weg zijn :-?) maar vind gelukkig net in mijn mailbox dat zoonlief het vandaag pas vertelde en ze dus helemaal niet kan . Komt me helemaal niet slecht uit! Daantje, fijn dat je er weer bent! En Tezzz, ga je nog wel testen bestellen of doe je het weer zonder? Mielenl, mooi spul idd! Begin het hier wel erg spannend te vinden... en moet nog 4 dagen wachten, wat lijkt dat nog een eeuwigheid!
hallo! kom ook weer even om de hoek kijken lees elke x wel wat bij. dacht laat ik ook maar weer eens een berichtje plaatsen! voor alle zwangeren: GEFELICITEERD! hier gaat alles zn gangetje. mn eisprong waarschijnlijk eerder gehad.. zit dus op de wachtbank. ga gewoon ongi worden hoor, hebben niet zoveel geklust. dus dit jaar word t niet meer wat. geeft niks, we klussen wel lekker door ;P
Gezellig dat je weer even langs komt, Lauwtje. Ik hoop voor je dat er toch een zwemmertje de weg heeft kunnen vinden ! Ik kruip zo met een kruik en dekentje op de bank... heb de hele dag al ontzettende krampen / steken bij mijn liezen, ben er echt naar van Kom vanavond nog wel weer even buurten...
M'n genoel zit toch juist, heb bij kruidvat een test gekocht en wat blijkt nu een dikke negatief, dus de ongi mag komen morgen. Op naar ronde 16 Ventje is echt deze keer in een dipje toen ik hem verteldde dat het weeral negatief was
HALLO! Ik kom net thuis! Heb een paar wijntjes op en ik zie gewoon dat jullie weten dat het mijn verjaardag is! Echt hartverwarmend! Ik heb net 4 uur achter elkaar karaoke gedaan, het was heelijk!
Oh ja, en net een ovu testje gedaan ( kon het overdag niet doen, dus ik dacht laat ik toch maar even checken zelfs al had ik gewoon wel fedronken enzo) en ik heb al een klein 2 de streeoje dus ik denk dat ie dan morgen al helemaal donker is! Moet ik ook nog smeppen vanavond!