Ik ga er nu wel vandoor! Ik weet niet hoe het nu af gaat lopen met de samenlevings test..... Mss bel ik ze morgen ochtend maar, kijken of ik dan terecht kan... Uhhh.... Ik hoop dat ze niet vragen hoe laat we de 'daad' hebben gedaan... En ik hoop dat ik mijn bedf uitkom... Het is hier al half 4.
@ julita gefeliciteerd met je verjaardag ! (onze kees doet een koprol ter ere van jouw verjaardag ) . ik hoop dat je binnenkort het mooiste kadootje krijgt wat je je maar kunt wensen!
OOHHHH, je liezen??? Maar dat ..dat is een goed teken...ik heb nogsteeds kramp van tijd tot tijd en ook nogsteeds in me liezen Maar ik ging je NIET gek maken Julitaaaa! Gefeliciteerd \/ =D> een dagje jonger vergeleken met morgen...een jaar vergeleken met gisteren
Juliata gefeliciteerd. Hier is er eigenlijk weinig te vertellen. Heb steeds minder van die rare krampjes,wel gaan me (.)(.) steeds gevoeliger worden zijn ook lekker gespannen. Maar dat zegt weer niet,daar heb ik wel vaker last van. Probeer er maar zo min mogelijk aan te denken. Moet straks weer werken.........geen zin maar ja.
{|= {|= \/ \/ \/ {|= {|= JULITA: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Ik wens je een heel mooi nieuwe levensjaar bedekt met een zoet laagje roze! ps. SMEP'n is SMEP'n maakt voor die samenlevingstest niet zoveel uit volgens mij (las dat je 's avonds of 's ochtends voor je het onderzoekje hebt 'succes' moet boeken ) Hoop dat je nog een mooi verjaardagscadeautje krijgt in de vorm van een positieve test en een positieve samenlevingstest! HOERA HOERA HOERA... etc.!
@julita: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! En maak er nog een mooie smepnacht van! Zeg je mannetje maar: we're gonna SMEP untill sunrise! (gaan wij strakkies ook doen! Nou ja...niet tot de ochtend, maarreh...WEL smeppuh natuurlijk!) ja...mannetje is ff in bad...kon ik lekker toch nog forum checken! (verslaafd? MOI? hoe kom je daaar nou bij! ) Tot morgen! Liefs Tezzz
JAHA, dat wilde ik dus ook al zeggen.. maar begrijp dat we je niet gek mogen maken Ik wil je volgen straks dus: HUP, ROZE, MIEPIE! HUP, ROZE, MIEPIE! HUP, ROZE, MIEPIE! HUP, ROZE, MIEPIE! HUP, ROZE, MIEPIE! HUP, ROZE, MIEPIE! HUP, ROZE, MIEPIE! @ Zico: he verdorie! Hoop dat volgende ronde DE ronde gaat worden! Een mooi cadeautje met Kerstmis!
@ Tezzz: Go for it girl! Jij bent echt wel een super SMEP'per! Hoop dat ik snel weer aan de slag kan... de frequentie is hier echt subzero... door het hele gedoe en de drukte met werk.... vraag me af of we het straks nog wel kunnen
hé! Doen jullie wel een beetje rustig aan met kletsen? Ik wil morgen wel op pagina 700 staan hoor! en idd: miepie gaat hartstikke roze worden! Maar we maken haar niet gek hoor! Wanneer zou ze gaan testen? O nee...ik had haar een teststop opgelegd...maar ze is wel zwanger hoor...maar we gaan haar niet gek maken! Mieppie is lekker roze, miepe is lekker roze...
Ik zie ineens mijn naam Ik had de 19e oktober mijn eisprong, 18 (verjaardag ) en 19 oktober geklust. 30 en 31 oktober getest, MatCare midstream, stuk of 5 tests . 1 en 2 november bloedverlies, dus ongi (dacht ik). 11 november, zat op mijn ei te wachten. Op weg naar de AH zag ik dat de Etos open was, en heb ov. tests gekocht. Test was direct mega positief. Kreeg pb'tje van een medeforumlid, "weet je zeker dat je niet zwanger bent?". Heb gezegd dat dat niet kon, omdat ik ongesteld was geweest, en ben verder gegaan met mijn ding te doen. Maar ik HAD nog zw.sch. tests............ Bleek dus zwanger, en de bloeding van 1 en 2 november is dus OF een 2e ei geweest (ivm leeftijd, oudere lijfjes geven vaak nog een extra noodsprong) of innestelingsbloeding. Inmiddels ben ik 6 wk en 5 dagen. Volgende week donderdag 1e echo. Test staat in mijn album.
@ Mollyvg: GEFELICITEERD!!!! (ik had het nog even niet meegekregen dat je zwanger bent!) Wat heerlijk! En zo gaat het opeens ook wel lekker snel zeg! Volgende week al je eerste echo! \/ =D> =D> =D> =D> =D> =D> \/
Thanks, go4baby Maar ik stort NU in van vermoeidheid, dus ga mijn mandje opzoeken (zegt zij die normaal pas rond 2.30-3.00 uur naar bed ging..........)
Zooooo laat! Ik ben normaal van de +/- 23.00 uur..vanavond wordt het 21.30/22.00 uur mannetje heeft vroege dienst..en in dit oude huis met houten vloeren is geen doen om vroeg naar bed te gaan en de ander achter de tv achter te laten...dus lekker optijd slapen dus
Hoi meiden, Na een pauzemaand gaan we er weer voor. Moest effe tot rust komen en alles een keer goed verwerkt. Maar nu ben ik weer zo ver om het te gaan proberen. Dus ben benieuwd.
Julita, van harte meis, met je verjaardag! En diddl! Geweldig ook roze! Kom op dames, nu de anderen nog.. Ik duim duimduimduimduimduim!
Ben er weer.. heb tussen mijn vorige berichtje en nu liggen slapen op de bank Maar goed dat die oudervond niet doorging, had ik zitten slapen in de auto . Molly, hier één van die gekken die riep dat je een zwtest moest doen ! Fijn te horen dat het goed gaat met je. Julita, succes met de samenlevingstest, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Zico, balen! Dikke knuffel... En Tezzz, Go4baby, Beastie; Miepie gek maken doe ik zelf wel, hoef er niet in aangemoedigd te worden hoor ! Hoop zooooo dat het zondag nog nodig gaat zijn te testen!
Hee Meiden! hier alles goed hoor..... eindelijk van mijn ongi af, maar al de hele dag verschrikkelijke steek links onderin mijn buik, uitlopend tot aan mijn zij. echt vreemd want lijkt me erg vroeg voor een eisprong hahaha........... Alles goed met jullie? XXX
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: i14.tinypic.com/54afhi9.jpg]i14.tinypic.com/54afhi9.jpg]i14.tinypic.com/54afhi9.jpg 1 Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) 2 Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) 5 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 6 Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) 7 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 12 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov 14 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 15 Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) 16 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 17 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 18 Wieffie, ronde 7 - NOD 21 nov 19 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 20 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 21 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 22 Roos80, ronde 10 - NOD 22 nov 23 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 24 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 25 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 26 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 27 Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 28 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 29 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov 30 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 31 Kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 32 Elba, ronde ? - NOD 29 nov 32 SMEP - kandidaten 15 Ongi.... 7 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 30% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec 3. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 4. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 5. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec 6. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 7. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 8. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 9. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 10. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 11. dani86 ronde 17- NOD 20 dec 12. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 12 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ******************************************************************************************
Iedereen bedankt! Ik moet wel even bijkomen... Heel laat naar bed gegaan gisteren. MOrgen ga ik voor de samenlevingstest. Spannend....Ze hebben niet eens duidelijke instructies gegeven over of ik de avond daarvoor of die ochtend moest klussen... Ik ga maar een beetje op internet kijken war er gezegd wordt... @Diddle9: Van harte gefeliciteerd! @Jeldou: Wat een goed nieuws! Ik ben super blij vor je!